Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 12021 til 12040 af 95433
-
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej Er der nogen, der ved hvor man kan finde en form for en pensumliste eller oversigt over hvad man skal kunne til den skriftlige eksamen på b-niveau? -
Ethyn, ethan og ethen
ForumindlægNogen som kan hjælpe mig til at forstå og forklare disse spørgsmål? Jeg er på niveau c, og har så svært ved det. Hvordan adskiller molekylet ethyn sig fra ethan og ethen? Hvad adskiller molekylet ethen fra ethan? -
eksamens information
Forumindlægdavs jeg skal til mundtilig matematik eksamen i over morgen... jeg går på hf og har det på c-niveau. hvor lang tid har jeg til forberedelse og hvor lang tid skal jeg snakke inde til selve eksamen?? -
Optagelsesprøve
ForumindlægHeej allesammen. Vi har lige fået standpunkts karakterer og jeg har fået: dk: 7,10,7,7 i mat: 7,4,7 i eng: 10,7 i tysk: 10,7 bio og geo: 10 fysik/kemi: 7 religion:7 historie: 7. Men min mat lærer mener jeg ikke er parat til stx. Det er sikkert derfor jeg har fået det 4 tal i problemregning,... -
pKs
ForumindlægHej Jeg er igang med en opgave, men jeg er gået i stå med den, håber i kan hjælpe :) Opgaven er i den vedhæftede fil. For at beregne pH, har jeg brug for ks eller pks, men hvordan beregner jeg det ud fra de data der angivet? På forhånd tak´:) vh. Hans C. -
Eksamen?
ForumindlægHvad er det for nogle emner, man bliver stillet for i mundtlig dansk?Har ingen anelse!:D -
Bøger fra 0-A
ForumindlægHej Jeg er pt. på et suppleringskursus, hvor jeg tager matematik fra B-niveau til A-niveau. Det er længe siden, at jeg har haft B-niveau, og jeg ville høre, om der er nogle, der kan anbefale nogle C-niveau og B-niveau bøger, så jeg kan få opfrisket nogle ting og få rettet op på nogle løse ender.... -
Reducer ligning
ForumindlægReducer: (a+b)2-2ab-a2 -
HJælp
ForumindlægHej. Jeg går i gym, 3g. og Jeg skal muligvis op til matematik her til sommer. og ville høre om der var en som havde haft det på A niveau som kunne hjælpe mig når den tid kommer?? -
Kan man tage enkeltfag VUC man har haft før?
ForumindlægHej! Kan man tage VUC enkeltfag på lavere niveau end man har haft før i gymnasiet? KH -
AT 2010 - Radioaktivitet?
ForumindlægHej Alle Jeg har valgt Fysik c og Historie til AT. Jeg vil gerne skrive om radioaktivitens opdagelse og hvad den nye viden senere hen blev brugt til. Min historielærer har bedt mig om, at finde kilder der fortæller noget om folks reaktion på den nye viden i form af avis artikler eller tidsskrifte... -
molekyler
ForumindlægJeg sidder og læser til eksamen i kemi på c-niveau. Jeg har i et eksamensspørgsmål fået spørgsmålet: hvilke atomer danner typisk molekyler? Det er under emnet polære og upolære molekyler. Men svaret kan jeg simpelthen ikke gennemskue. Håber i kan hjælpe -
regne med bogstaver
ForumindlægHej SP. Jeg går på 1.g, og har fået nogle opgaver for til matematik. Jeg håber i vil forklare hvordan man regner dem ud. a = 2 b = -3 c = 4 d = -5 1. a-b (c+d) 2. (a-b) * (c+d) 3. (a-b) * c+d Er opg. 1 rigig? 1. 2 - -3 ( 4+ -5) Men derefter s... -
Bevis formlen til førstekoordinaten til parabelens toppunkt
Forumindlægax2+bx+c=0 c=0 hermed for jeg ax2+bx=0 sætter x udenfor en parentes og for x(ax+b)=0 Hvordan kommer jeg videre? ... -
Har jeg bestået mat?
ForumindlægHej, Jeg kunne rigtig godt tænke mig at læse sociologi og mangler adgangskravet mat b som jeg har dumpet. Jeg har derimod også dumpet mat c med 02 og 02 i årskarakter og 00 i årsprøve. Kan jeg stadig tilmelde mig et mat b hold på 4 måneder og dermed stadig bestå mat b eller hvad? Tak på forhånd.... -
Bedømmelse af SRP'en ag Micket Back Høyer - 01.01.2015
ForumindlægKan nogen bedømme niveauet af SRP'en ??? Hvor ligger SRP'en henne i niveauet med hensyn til karaktermæssigt ??? -
Spektrallinjer
ForumindlægSidder med en fysik opgave omhandlende spektrallinje, men er gået død i delopgave c) og noget af opgave b) i den første opgave. Har vedhæftet opgaven. a) Har fået følgende facit: 560 nm b) Har fået følgende resultater: 323,3 nm : 6,15 ·10-19 J 670,8 nm : 2,96 ·10-19 J 24... -
Varmeenergi
ForumindlægHvordan kan det være, at temperaturer af systemer i kontakt altid prøver at udligne hinanden? Og hvorfor flyder varmeenergi spontant fra varmt mod koldt, og ikke omvendt? -
Engelsk eksamen
ForumindlægJeg skal op i engelsk på fredag, og vil så høre om der er nogen som ligger inde med noter til nogle af de tekster vi opgiver:Det er:Animal Farm kap. 2 + 10The Boys from Brazil kap. 6,7,9Stone (Edward Bond)The Ballot and the Bullet (Malcolm X)Chaos or Community (Martin Luther King)The Vilgilante (... -
reciprokke tal - komplekse tal
ForumindlægMon der er nogen, som kan hjælpe mig? Har eksamen i matematik A (3 årigt forløb). Vores valgri emne er komplekse tal. Jeg har ikke helt fattet det der reciprokke tal... Er der nogen, som kan forklare mig, hvad det er og hvad det skal bruges til??På forhånd tak:)
