Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12041 til 12060 af 176852
-
Panserformlen
ForumindlægEr panserformlen komplet irrelevant til den skriftlige eksamen? -
Samfundsfag B eller A-niveau
ForumindlægHej Er der nogen herinde, som har/haft samfundsfag B eller A-niveau, som kan hjælpe? -
a og b betydning af
Forumindlæghvordan beskriver man mundtlig betydningen af a og b ved eksponentielle funktioner? a og b ved potens funktioner? og betydningen af a og b ved lineære funktioner? -
Bestemmelse af A-vitamin
ForumindlægHey!Hvordan bestemmer man indholdet af A-vitamin i en madvare? (ikke indholdet af beta-karoten, men selve A-vitaminet). Hvilken analysemetode kan man bruge?Skal bruge svar hurtigst muligt - det er til et stort eksamensprojekt. -
Formalia eksamen
ForumindlægGlemt at skrive hvilken kursusgang jeg skrev om 1-4 + anslag til eksamen. Spørgsmålet er, om jeg muligvis skal tage eksamen om, eller om det vil påvirke min karakter ekstremt. Dette var en hjemme eksamen. Burde jeg kontakte skolen, eller bare vente. -
At-synopsis Eksamen
Forumindlæghej alle sammen!! jeg skal op til AT-synopsis-eksamen! det er de færreste der ved hvad det er!! men det er sådan at jeg har skrevet en opgave, punkt former alle sammen, men så kunne jeg bare tænke mig at der var en der læste den igennem, og evt med lidt respsons! mine lærere må ikke udtale sig om... -
Matematik A eksamensopgaver (HTX)
ForumindlægHej er der nogen der ligger inde med eksamenssæt i matematik A på HTX? :) -
Eksamen fuld pensum!
Forumindlægskal til eksamen i old - fuld pensum. Dem som skal op normalt får det kendte billede med ind til forberedelsen. Gør jeg også det? og er der ellers nogen forskelle (ud over at jeg kan komme op i alt selvfølgelig) ??? På forhånd tusind tak! -
SAMF A pls hjælp!!!! :(
ForumindlægEr der en venlig sjæl der ude, som kan hjælpe med samfundsfag a. Handler globalisering og nationalisme. :( -
BRUG FOR HJÆLP REGN MED A OG B
Forumindlæg2a+2b+a= og 3*(2a-2)-7= skal virkelig have brug for hjælp -
KEMI hjælp - Hjælp mig mathon og andre søde mennesker
Forumindlægder er 1,0 · 10^44 molekyler i jordens atmosfære. hvad er stofmængden, og massen? -
SRP om kokain i colombia - bioteknologi A + spansk A
ForumindlægHej SP, vil gerne høre, om der er nogen der har skrevet SRP/SOP i samme emne! Hvilket empiri har i analyseret i jeres analyse ift. Spansk? jeg kan simpelthen ikke finde kilder til gymnasieniveau.. -
et STORT problem.......
Forumindlæghejsa...jeg har virkelig et stort problem. og det er: at i 1.g afsluttede jeg biologi, kemi og musik. Og til eksamen kom jeg op i kemi. Og så i 2.g tog jeg mat. på B og samfundsfag på A. og til eksamen var jeg så kun oppe i et fag som var Tysk. Men problemet er nu at jeg tager 2.g om igen, og så ... -
Biologi eksamen!
ForumindlægHej allesammen Jeg har lige fået mine eksamensspørgsmål til biologi c-niveau eksamen. Et af disse emner er "Cellen og Osmose" Til dette har jeg fået disse spørgsmål: 1) Beskriv opbygningen af en dyrecelle, samt redegøre for de vigtigste forskelle mellem dyre-, plante-og bakterie... -
Bestemmelse af a udfra en formel ?
ForumindlægHej .. Jeg har en formel der hedder s=½*a*t^2 og bliver bedt om at finde a når s=500 og t=17 er det så en ligning jeg skal løse jeg har en lille smule svært ved at gennemskue den... Tak på forhånd -
HJÆLP til AT-emne i samf A og eng A
ForumindlægJeg skal skrive AT med det overordnede tema "Mad og mennesker". Jeg har valgt at skrive i samfundsfag A og engelsk A, men er meget i tvivl om emne og jeg vil derfor høre, om der er nogle kreative sjæle derude, som har nogle gode idéer. Jeg har overvejet noget social arv og social ulig... -
Martin A. Hansen
ForumindlægHvad var Martin A. Hansen som forfatter osv? Altså socialist? Eller eller eller? :S ved det nemlig ikke (: Og hvorfor? Håber nogen vil svare. Undskyld for dårlig formulering -
SRP om omsorgssvigt i Dansk A og samf A
ForumindlægHej! Jeg søger efter nogle der har skrevet srp i samfundsfag og dansk om omsorgssvigt, som kan give mig lidt inspiration til min opgave. Jeg skal blandt andet redegøre for social arv, omsorgssvigt og mønsterbryder samt identitetsdannelse i det senmoderne samfund - og inddrage relevant data om oms... -
(C*B)/A HJÆLP
ForumindlægHej,, er der nogen der kan hjælpe mig her.. A = 2000 produkter (er den mængde der skal produceres) B = 3 timer (den tid det tager at producere A) C= 1300 produkter som er den mængde der allerede er produceret indtil videre.. Ved hjælp af formlen (C*B)/A så får jeg (1300*3)/2000 = 1.95 timer.. M... -
HJÆLP...EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHej. kan der nogen hjælp mig med hvad er stoffers opvarmning? tak
