Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 12261 til 12280 af 14598
-
Medvirken til snyd?
ForumindlægKære Studieportalen Jeg ser oftere og oftere personer herinde spørge ind til de gamle opgavesæt fra Folkeskolens Afgangseksamener (Kendt under FSA - primært i matematik), og der er ingen tvivl om hvad alt dette spørgen leder hen imod - nemlig snyd til terminsprøverne! For disse personer beder... -
oversæt
ForumindlægHej søde mennesker er der nogen der kan oversætte den her tekst fra dansk til tysk jeg hedder Sofia El-naji. Jeg er en 16-årige fylder 17 år D.20 Janura , og går i 9. klasse på vinding skole i Vejle. Som studerende er jeg meget glad for at gå i skole og lære noget nyt hver dag. I min fritid er ... -
Morfologisk og syntaktisk analyse
ForumindlægHej er ignang med at lave sætningsanalyse som jeg har meget svært ved. Det som står over sætningerne har jeg prøvet at lave en morfologisk analyse, og det der står nedunder sætningerne er en syntaktisk analyse. Har meget svært med det så jeg ville være meget taknemlig hvis nogen kunne hjælpe mig ... -
Tysk hjælp oversættelse
ForumindlægEr der nogen der kan oversætte disse? :-) 1) Filmen ”Løftet” handler om kærlighed og foregår i DDR og BRD. 2) Filmens hovedpersoner er Sophie og Konrad. 3) Filmen begynder i Østberlin kort efter Murens bygning i 1961 og slutter natten efter Murens fald den 9. november 1989. 4) So... -
At begribe Gud.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har virkelig brug for hjælp til en opgave. Den er meget svær for mig. Og jeg forstår den faktisk ikke. Skal have meget hurtig hjælp. Så det ville virkelig været fantastisk, hvis i ville hjælpe. Tak på forhånd :)) Jeg skriver opgaverne herunder. Opgave 1: Hvilket syn på f... -
At begribe Gud.
ForumindlægHej alle. Jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave. Det er en afleveringsopgave, og det haster. Tak på forhånd. Jeg har virkelig brug for hjælp. Opgave 1: Hvis man kigger på billedet. Hvilket syn på forholdet mellem Gud og menneske er der tale om? Opgave 2: Fortæl om Trines opfattelse... -
Tysk oversættelse! haster
ForumindlægKære alle Jeg skal aflevere en mindre tysk stil om min ferie til i morgen - så det haster lidt... Så kunne en rar sjæl lige rette denne her tekst for mig ? ;) det ville være rart... Mein Bester Urlaub ist der Urlaub in diesem Sommer. Ich bin mit meiner Familie in Türkei und Dänemark gewesen.... -
Oversættelse
ForumindlægVi har om uddannelse i skolen, og skal derfor oversætte dette brev. Er der en der kan hjælpe mig med det? :-) På forhånd, tak! "Kære forældre. Vi er alle startet på uddannelse. Enten HHX, HTX, HF, HG eller gymnasie. Vi tager ikke uddannelse for jeres skyld. Vi tager uddannelse, fordi vi... -
permutationer - forståelsesproblemer
ForumindlægKære venner Jeg sidder virkelig og kæmper med at forstå permutationer. Jeg har fundet det her afsnit, som jeg meget gerne ville forstå: Fortsæt på samme måde indtil alle bogstaver er repræsenteret, og du ender med permutationen påcykel-form: Kombinationerne af cykellængderne (her 10 -... -
Klage over eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg klagede over min eksamen, der blev afholdt tilbage i juni i år. Jeg fik medhold med klagen i første omgang, hvorefter at jeg fik udleveret et stk. papir med både lærerens og censors kommentarer til min klage. Derefter skrev jeg min kommentar til deres kommentarer, og her fik ... -
Kort tekst - AKUT
ForumindlægKære du! Jeg har akut brug for hjælp til at få rettet denne korte tekst igennem som jeg har skrevet. På forhånd mange gange tak. Gerne med forklaringer :) Le père d’Eddy est très conservateur et traditionnel dans sa façon de penser. Le père est sévère... -
Kort tekst:)
ForumindlægKære du! Jeg prøver lige igen:) Jeg har akut brug for hjælp til at få rettet denne korte tekst igennem som jeg har skrevet. På forhånd mange gange tak. Gerne med forklaringer :) Helst gerne i aften Le père d’Eddy est très conservateur et traditionnel dans sa façon d... -
Rettelse af fejl og grammatik
ForumindlægEr der nogen der lige vil tage et kig på denne oversættelse og se på grammatikken og iøjenfaldende fejl?Dene r ret lang (længere end nødvendigt efter min mening!)The American dream or the American nightmareThe case about the double murder of Nicole Brown Simpson and Ronald Goldman has been called... -
Sitting Bull - oversættelse
ForumindlægOprindelig tekst:Sitting Bull var en af de kendeste indianerhøvdinge i Nordamerika. Han blev født ca. 1834 og tilhørte the Hunkpapa Teton Sioux, der boede på prærien. I sin ungdom besluttede Sitting Bull sig til at bekæmpe de hvide, og han ændrede aldrig mening. Efter kampen i 1865 ved Power flod... -
Oversættelse :)
ForumindlægSitting BullSitting Bull var en af de kendeste indianerhøvdinge i Nordamerika. Han blev født ca. 1834 og tilhørte the Hunkpapa Teton Sioux, der boede på prærien. I sin ungdom besluttede Sitting Bull sig til at bekæmpe de hvide, og han ændrede aldrig mening. Efter kampen i 1865 ved Power floden, h... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægJeg har oversat teksten fra dansk til engelsk. Er der en venlig sjæl som vil læse den igennem og rette kongurens og grammatik fejl? Tak på forhånd Tina Jensen wanted to get better at English, so now she is on a half-year stay in the United States with a typical American family. She lives with t... -
lidt rettelse til oversættelse
ForumindlægHåber at der er nogen, som vil skimme min oversættelse igennem.Den danske:De forenede stater strækker sig 4500 km fra øst til vest og dækker ikke mindre end 9 millioner kvadratkilometer. Når man rejser gennem de forenede stater, møder man klimaer af enhver art og alle slags mennesker. Siden 1620 ... -
Hjælp!!!!!!!! det haster
ForumindlægHej! :) Jeg har 3 stile for til i morgen og mangler stadig at skrive en. Men jeg er lige blevet færdig med min engelsk stil, og fordi jeg ikke er så god til engelsk, vil jeg spørge jer om i havde lyst/tid til at hjælpe med at rette min stil? Louise walked towards the station. She had celebrated h... -
Det haster!
ForumindlægHej! :) Jeg har 3 stile for til i morgen og mangler stadig at skrive en. Men jeg er lige blevet færdig med min engelsk stil, og fordi jeg ikke er så god til engelsk, vil jeg spørge jer om i havde lyst/tid til at hjælpe med at rette min stil? Louise walked towards the station. She had celebrated... -
Romerbrevet
ForumindlægHvad siger Paulus i sit brev til romerne? Frihed fra loven v1 Ved I ikke, brødre – jeg taler jo til mennesker, der kender loven – at loven kun er herre over et menneske, så længe det lever? v2 En gift kvinde er ved lov bundet til sin mand, så længe han lever; men dør han, er hun l...
