Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 12301 til 12320 af 95433
-
Biologi eksamen
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen, der kan give nogle gode råd til, hvordan man bedst muligt læser op til mundtlig eksamen i biologi på C-niveau? :) På forhånd tak :) -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal snart op i samf c-niveau. har jeg 24-timers forberedelse el. hvordan foregår eksamen? :) tak på forhånd :) -
Fordelings- og værdipolitisk skala
ForumindlægHej. Jeg skal op i samfundsfag (c-niveau) lige om lidt, og har fået af vide, at jeg skal kunne placere de forskellige partier på en fordelings- og værdipolitisk skala ... ! Er der nogen, der vil hjælpe mig? -
Specifikke fordampningsvarme for nitrogen.
ForumindlægJeg er lige startet i gymnasiet og har lidt svært ved fysikken, så jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med følgende opgave:Ved meget lave temperaturer er nitrogen en væske. Kogepunktet er –196grader C. Varmetilførslen fra omgivelserne bevirker derfor, at flydende nitrogenkoger og hurtigt fordamper... -
Forskel på mat A og mat B
ForumindlægHvad er forskellen på Matematik A-niveau og matematik B-niveau, udover at matematik A er et højere niveau. Hvilke ekstra ting skal man lære om og hvor meget sværere er A-niveau end B-niveau? Mvh Petrine -
Fag
ForumindlægHej Studieportal! Kan man nu hvor man har afsluttet Fysik A, læse fysik B på enkeltfag for at forbedre kvote 2 ansøgning? -
Komplekse tal - egensvingninger
ForumindlægJeg skal i matematik skrive noget teori om nogle egensvingninger ved brug af komplekse tal, problemet er bare at jeg ikke rigtigt forstår det. Jeg har lånt nogle noter af en fra klassen, som stort set er det samme som står på et papir vi fik - som jeg har smidt væk :/.. De to sider kan ses som ... -
Opgradering af faget
ForumindlægHej, Jeg vil bare spørge om det er muligt at opgradere samfundsfag på stx fra c til a niveau? Jeg ved at man kan gå fra c til b eller b til a. -
Kultur- og samfundsfaggruppe
ForumindlægHvis man har dumpet KS hvilket er: Samfund C, Religion C, Historie B Har man så mulighed for at supplere historie som "0-B" på GSK Eller skal det kun være B niveau? -
Gymnasievalg
ForumindlægHej allesammen. Jeg går i 9. klasse og skal sende ansøgning til gymnasier senest d. 15. marts. Jeg ved ikke om jeg vil på STX eller HTX. Jeg tænkte på om, der er nogle af jer, der har gået på HTX, som måske kan fortælle lidt om det. Jeg er lidt nysgerrig om dreng/pige fordeling i klasserne. Jeg ... -
Jeg er lost er du??
ForumindlægHej jeg sider lige med en mat aflevering til på tirsdag men skal helst ha lavet den idag og er helt lost i to af opgaverne?? måske du ku hjælpe mig på vej med disse opgaver. på forhånd tak :) opg. 2 arealet af en Trekant er 9,3m2 Beregn længderne h, |DC|, |AC|, |BD|, |AB| er vinklen BAC ret? ... -
2. ordens diff.
ForumindlægEr lige pt. igang med løse en PDE.. Hvor jeg er gået i stå i så simpelt spørgsmål som hvordan man løser en 2. ordens diff, når D = 0 Ligningen ser således ud F'' - kF = 0 hvor jeg skal bestemme løsningerne for F, i forhold til de forskellige konstante værdier... F'' ... -
Sproglig??????
ForumindlægHEj Studi.dk JEg vil lige spørger, om man kan tage samfundsfag på B-Niveau, uden at man skal opgradere mat !? Håber i kan hjælpe, da der snart skal vælges studieretninger. ;D -
Dumpet :(
ForumindlægHej alle sammen jeg var i dag oppe til mundtlig engelsk. Her fik jeg 00. Mit sprøgsmål er nu: har jeg bestået faget? jeg fik nemlig 4 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. -
Hvad kan jeg bruge min uddannelse til
ForumindlægJeg er en kvinde der bliver færdig med hf A niveau her til maj 2010. jeg vil herinde spørge om hvad jeg kan bruge min uddannelse til. -
Resistans
ForumindlægHej SP Jeg ikke det klogeste hovede til fysik, så håber I kan hjælpe: Beregn resistansen ved 0ºC i en 2,5 m lang jerntråd med diameteren 0,50 mm. Hvor lang skal samme tråd være, hvis dens resistans skal være 25Ω? På forhånd tak! -
rettelse
ForumindlægHeysa Jeg ville være meget glad, hvis I ville kigge på det evt. rette det.. B: Indsæt den rigtige form af do I følgende sætninger: 1. You do not look very happy today. 2. I did not sleep at all last night. 3. Our new neighbours do not have any children 4. People do not smoke so much any more. ... -
Fedt der blev ikek oprettet et Bio B hold! :-(
ForumindlægJeg sidder her og er dybt skuffet over at vores gym ikke g´har været i stand til at at stable et bio b hold sammen :-( Det er en af mine stærke sider og havde eller set frem til at skulle have Bio B næste år, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre.. En af mine andre stærke sider, Kemi, har jeg v... -
stx eller htx?
ForumindlægHej Jeg går i øjeblikket på stx, men jeg er kommet i tvivl. Jeg har valgt studieretningen Bio A, Mat A og kemi B. Det skal lige siges, at jeg var meget i tvivl mht. til studievalg. Jeg ønskede bioteknologi, men da man ikke kunne få det på stx valgte jeg biologi A som en erstatning, og så vil jeg ... -
Fotosyntese og respirationsprocessen
ForumindlægHej :-) Er der nogle der kan hjælpe mig med at forklare Fotosyntese og respirationsprocessen på B-niveau. Har bøger der fortæller om dem, men kan ikke rigtigt forstå det de skriver.
