Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 12341 til 12360 af 163701
  • Matematik A-niveau m/ TI-83

    Forumindlæg
    Hejsa :0) Nogen som ved hvor jeg kan downloade programmer til min TI-83, eller hvor jeg evt. kan finde kommandoerne, og så bare selv indtaste dem? -Har brug for alt som er relevant for A-niveau, bl.a. beregning af stationære pkt., implicit differention, integraler, diffenrention og alt andet...Ha...
  • Bestem opløsningen af vektor b efter vektor a og tværvektor a.

    Forumindlæg
    Håber der er en, der vil hjælpe mig med denne opgave, som lyder: Lad vektor a= (5/2) og vektor b=(11/13) Bestem opløsningen af vektor b efter vektor a og tværvektor a. Det jeg har gjort er: Vektor b= s* vektor a + t * tværvektor a Der indsættes: (11/13)=s*(5/2)+t*(-2/5) Der løses to ...
  • Angiv a, når f(x) = a + 2x^2 - x^4

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er gået lidt død i denne matematik opgave. Den lyder: Funktionen fa = a + 2x3 - x4. På figuren ses grafen for f1. Bestem monotoni forholdene for fa og angiv a så den gloable maksimumsværdi er (15/8) . Så er der en graf for f1 Kan nogen fortælle mig hvordan jeg kan finde a? Har fundet ...
  • Beregn vinkel A i retvinklet trekant.

    Forumindlæg
    Jeg har en retvinklet trekant abc. a = 4,5 Vinkel C = 90 grader D = 5 (D ligger på BC således at den halverer vinkel A. Hvad er vinkel A???????
  • Engelsk eksamen - Spørgsmål man kan trække?

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal snart op til eksamen i engelsk. jeg har styr på min outline og det, men så er der jo det med at man trækker et spørgsmål, om et af de overordnede emner som man har haft gennem 9. klasse. Er der nogle som allerede har været oppe, som kan forklarere hvordan det foregår, og skal ma...
  • eksamens-noter 1-årigt A-niveau

    Forumindlæg
    er der mon nogen, som ligger inde med nogle notater fra deres 1-årigt A-niveau i gymasiet.. ville i hvert fald være en stor hjælp for mig.. på forhånd tak.. :)
  • Sekundært litteratur til About a boy?

    Forumindlæg
    Hmm, nogle der har gode idéer til sekundært litteratur til SSO - jeg skriver om About a boy..
  • Am I a German girl or a german girl?! :)

    Forumindlæg
    Hey, I'm confused right now: is the letter of the nationality always capitalized?? So would I be a german or a German girl? Thx for ur help!
  • Nogen som har skrevet SRP om alkohol i kemi A og dansk A?

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville høre om der var nogen der havde skrevet deres SRP om alkohol i fagkombinationen dansk A og kemi A? Hvis jeg er så heldig at der er en/nogen som har, så ville jeg meget gerne se hvordan i har stillet den op? :D På forhånd tak
  • Bioteknologi A og fysik B e. Kemi A og Fysik B

    Forumindlæg
    Heey allsammen ;) Jeg er ved at afslutte grundforløbet, men jeg ved ikke hvilken studieretning jeg skal vælge - som overskriften siger; Bioteknologi A og fysik B el. Kemi A og Fysik B. Hvad syntes i er bedst hvis man tænker på tandlægestudiet??? Hilsen Mortaza
  • Udregning a og b lineær funktion

    Forumindlæg
    Hej. Sidder og læser til eksamen. Og da det er super lang tid siden at jeg har haft om Linære Funktioner, vil jeg gerne lige høre hvad formlerne er for a og b. a= y2-y1/x2-x1 Men kan simpelthen ikke huske formlen for at udregne b?
  • S=1/2*a*t^2

    Forumindlæg
    S=1/2*a*t^2s står for vejlængden t for tiden a for accelerationenBestem nu a, når s=500 og t=17jeg har selv sat og regnet lidt på den og får a=1,23kan det passe for jeg er ikke sikker på om jeg har regnet den rigtig altså sat den rigtigt op.
  • Beregn vinklerne A,B,C

    Forumindlæg
    Hej " I en trekant ABC er M midtpunktet af siden AC. Der oplyses at |AB|=|AM|=3 og |BC|=4 Beregn vinklerne A,B,C i trekant ABC" Jeg har regnet vinklen A ud vha. cosinusrelationen således: CosA=3^2+3^2-4^2/2*3*3 CosA=83,62062979 Derefter har regnet siden B ud; CosB=4^2+3^2-3^2/2*4*3...
  • Reducér udtrykket a^2+b^2-a(a+b)

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe med at reducére dette :-)?
  • Areal udtryk ved a (integralregning)

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er i gang med den vedhæftede opgave, hvor jeg sidder fast i opgave b. Jeg tænker, det er noget med dt bestemte integral, men jeg kan ikke helt se, hvordan man kan udtrykket arealet ved a?
  • Taylorrækken for ln(a-x) i 0.

    Forumindlæg
    Lad og betragt a) Vis, at rækken er Taylorrækken for ln(a-x) i 0. b) Vis, at rækken konvergerer punktvist i [-a, a[ og uniformt i [-a, b] med -a < b < a. Nogen der kan hjælpe mig igennem a) og b) er virkeligt forvirret om hvordan jeg beregn Taylorrækken og hvordan jeg viser k...
  • Gyldendals elektroniske engelsk/dansk ordbog

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har været ude at købe gyldendals gylendals elektroniske ordbog den kostede 700 kr, men er den pengene værd? er den ligeså god som "bogen" eller er det noget lort. Hilsen Mikkel.
  • Engelske samfund vedr. støtte til underklasse

    Forumindlæg
    Help!! Hvordan forholder England sig i samfundet i forhold til det danske? Har England nærmere et styre som USA, eller er det nærmere som Danmarks?:) - om de hjælper underklasse, eller man nærmere står på egen ben
  • Hvordan var det engelske + danske samfund i 1850 - 1860?

    Forumindlæg
    Hej .. Jeg skriver AT om Darwin og skal redegøre for samfundets reaktion og vil gerne vide hvilket samfund de levede i dengang..Nogle der kan hjælpe`? Links, info?
  • Oversæt 5 sætninger fra dansk til engelsk

    Forumindlæg
    1. Katten var blevet dræbt af en stor hund. 2. De mødtes for 10 år siden, og da de havde kendt hinanden i fem år, giftede de sig. 3. Jeg plejer at holde ferie i Italien. 4. Jeg er vant til at besøge ham tit. 5. Huset er ved at blive malet.