Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12401 til 12420 af 109300
-
Enkeltfag før gymnasiet?
ForumindlægHej allesammen, Jeg går i 7. klasse, og har altid været ret klog (især i matematik, hvor jeg arbejdede med cosinus-relationen og lignende i timen sidste år). Jeg har kigget på ug.dk noget tid, og er ret sikker på at jeg vil arbejde med matematik, design (særligt illustration som faktisk er mi... -
eksponentiel funktion
ForumindlægPå en arbejdsplads var timelønnen i 2001 174,85 kr. i timen, og i 2002 var den 178,88 kr. i timen. a) Hvad vil timelønnen være i 2011, hvis det forudsættes, at timelønnen vokser eksponentielt? b) Hvad vil den være, hvis væksten er lineær? -
Hvad er AT
ForumindlægHej, jeg går på stx er 1. år studerene, men jeg vil gerne lige vide hvad AT er? og hilke fag man skal ha' der ? og om eksamenerne er mundtlige eller skriftlige? -
Tag et fag ved siden af gymnasiet?
ForumindlægHej alle Har lige et par spørgsmål angående nogle fag. Jeg går lignu på htx i 3.g og har eng på A-niveau. Problemet er at jeg ikke bryder mig om undervisningen på skolen. Er der en måde hvorpå man kan tage faget et andet sted ved siden af gymnasiet? Altså så jeg slipper for have engelsk på skole... -
Hvad skal jeg lave?
ForumindlægHey jeg er flyttet til dk for 9 år siden og det er gået rigtigt godt med det danske, men det har taget meget af energien, derfor er jeg lidt bagud... jeg har afsluttet hhx sidste år og har holdt sabbat år. Men har et kæmpe problem, jeg ved ikke hvad jeg skal gå igang med... ville blive glad for h... -
Tysk som A fag?
ForumindlægHej jeg har afsluttet tysk i år. Jeg endte med et flot 7-tal til eksamenen i sidste uge. Mine årskarakter ligger også på 7, 7. Mit tysk er ikke særligt stærk, men jeg er bare bange for at mit snit ikke er højt nok, så jeg overvejer at hæve faget. Jeg har især svært ved det sprogelige, og udtale... -
Et spørgsmål om gennemsnit i forbindelse med tysk
ForumindlægHej Jeg blev forleden spurgt af en ven i forbindelse med hans afslutning af Tysk A ved en skriftlig eksamen. Der opstod desværre nogle tekniske problemer undervejs, som desværre betød, at han ikke fik afleveret en færdiggjort eksamensopgave. Han fik desværre 00 i den skriftlige eksamenskarakter... -
Vedr. klage
ForumindlægHar mit gymnasium en kopi af min ekasmensopgave (stil)? Jeg vil nermlig gerne klage, men det lader til at jeg ikke har en kopi :-( (ja jeg ved det, det er skide dumt) -
Skift studieretning
ForumindlægHej :) Jeg går på Herning på den retning der hedder Mat A, Kemi B, Biologi A. Men jeg er desværre kommet i en dårlig klasse. Ikke fordi jeg bliver mobbet eller holdt udenfor. Men ja... Jeg skal have Mat a, kemi og fysik b, for at studere medicin. Så jeg skal have skiftet retning, til noget lignen... -
Eksamen - HTX
ForumindlægHvordan fungerer eksamen i Programmering på HTX? Jeg har hørt en masse om at man skal op og skrive et program foran censor og lærer, eller man skulle lave et program inden og derefter repræsenterer det. Er der nogen samtale efterfølgende eller i mens? -
Gymnasiet
ForumindlægSkal man være god til Matematik for, at komme ind på gymnasiet. For jeg er nemlig ikke særligt god til netop dette fag. Og skal man oppe i matematik på gymnasiet, hvis man har det på C. -
Hæfte/bog med tysk grammatik
ForumindlægHej, jeg søger et lille hæfte/en bog med den mest væsentlige tyske grammatik, der vil være egnet til at lægge i ens taske. Hvis du ved, hvor man kan finde sådan en, så skriv venligst butiksnavn/internetadresse herinde. På forhånd tak. :) -
Jordemoder
ForumindlægHeej.. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvilken studieretning jeg skal have på Gymnasiet hvis jeg gerne vil være jordemoder? Helst ikk matematik, da det er min svage side.. Kan jeg blive det uden jeg har matematik eller hva? Håber nogen gider hjælpe.. -
Afslut fag - hvad tæller?
ForumindlægHej med jer. Jeg går på Esbjerg Handelsskole (HHX) - Har netop afsluttet 1. år. I den sammenhæng har jeg afsluttet matematik. Spørgsmålet er bare, hvilke karakter tæller på det endelige bevis? Mine karakterer er: Mundtlig (årskarakter): -3 Skriftlig (årskarakter): 00 Eksamen (afslut): 02 Jeg ... -
Bevis om kuglens ligning
ForumindlægHejsa. Jeg skal til studentereksamen i matematik og vil gerne have hjælp! Er der nogen der kender beviset for kuglens ligning, det står ikke i min bog, men jeg skulle meget gerne have det? Jeg håber, at der er nogen, der vil hjælpe mig. -
Bachelor i samfundsfag
ForumindlægJeg har overvejet at læse bachelor i samfundsfag, men ville høre hvor meget engelsk præget uddannelsen er opbygget? Har nemlig hørt lidt forskelligt, men jeg har kun Engelsk på B, derfor foretrækker jeg at en uddannelse med ikke så meget samfundsfag. Derudover, kan jeg læse kandidat i Internati... -
I denne opgave sammenligner vi ioniseringsenergien af et homonukleart, toatomigt molekyle X 2 med ioniseringsenergien af det tilsvarende atom X. Hvor mange a...
ForumindlægHej Opgavetekst: I denne opgave sammenligner vi ioniseringsenergien af et homonukleart, toatomigt molekyle X2 med ioniseringsenergien af det tilsvarende atom X. Hvor mange af molekylerne B2 , C2 , N2 , O2 , F2 har lavere ioniseringsenergi end ioniseringsenergien af det tilsvarende atom ? Svar:... -
Gennemsnit HF
ForumindlægHej har kikket efter link til gennemsnit udregning HF ny reform.. nogleder har et link der virker... dem jeg har fundet virker ikke. -
krav for at blive student?
ForumindlægJeg går på HTX 3. år Jeg får ok karakter i de fleste fag og har et samlede snit på (ca. 6-7) dog har jeg svært ved matematik som jeg har på a-niveau, Jeg har søgt på nettet og snakket med forskellige folk for at finde svar, men synes alle har lidt forskellige meninger.. nogle mener at man skal b... -
mate model
ForumindlægHej Jeg har fået, a) 35 b) 32 hvorfor bruger de ordet vækst(hastighed)?
