Søgning på: tysk notater. Resultater: 12661 til 12680 af 18469
-
Hvordan kan man forbedrede sig til matematik mundtlig eksamen??
ForumindlægHej! :-) Vil bare lige høre, om der er nogle derude der har været oppe i mundtlig matematik og evt kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår og om hvad man skal øve til? Vi har ikke rigtig fået noget at vide omkring det, så føler mig virkelig ikke klar til at skulle gå til eksamen i det.. Håb... -
Brian Kieslich, hvor har du studeret matematik?
ForumindlægHej Brian og alle læser, I en indlæg, der omhandler sandsynligheds beregninger (Matching problem), sagde Brian at den som har skrevet, den matematisk berening der vedlagt som jpg. i tråden fortjener (00) som karaktér. Og her vil jeg siger til Brian, hvorfor tager du den smuk initiativ, for at bes... -
Min læres rettigheder
ForumindlægUha. Jeg er havnet i en irriterende situation med min lærer. Jeg har endnu ikke konfronteret nogle med det, da jeg ikke ved, om jeg kan tillade mig det. : Min historielærer er en type, der kun møder op 50% af tiden, og vi har hende blot i en lektion om ugen. Jeg synes ret godt om hende, da hun e... -
Optagelsesprøve til STX
ForumindlægHej :) jeg er desværre ikke blevet egnet til gymnasiet og derfor skal jeg til optagelsesprøve på torsdag. Jeg er meget nervøs og bange for det, men jeg har læst mig frem til at det skulle være rimelig nemt. Min skoler åbner et nyt Gymnasie og det er et privat gymnasie. I brevet står der at jeg... -
reducer brøker
Forumindlægreducer brøken vha. kvadratsætningerne (dvs omskrivning til toleddede størrelser) s^2 - 2st + t^2 / s^2 - st^2 hvordan reduceres dette, gerne med mellem led hvis der er det. -
Hjælp til eksamen i morgen
Forumindlæghej Jeg skal til eksamen i tysk b-niveau i morgen. Jeg har skrevet noget jeg gerne vil sige, men jeg er desværre ikke så godt til den tysk gramatik. Hvis du vil læse mine ord, og kommentere på dem vil jeg blive meget glad. Hilsen Marie Skibsted Ich habe mit einer Auszug von der buch „Ali zu... -
To uddannelser samtidig
ForumindlægEr det muligt at tage to uddannelser samtidigt? Altså, kan jeg starte en teknisk uddannelse og så på samme tid starte HF? Altså gå på den tekniske uddannelse om dagen og arbejde på den gymnasielle om aftenen? Så man tager HF timerne over nettet. Jeg er klar over at det kræver meget arbejde eft... -
Er dette korrekt oversat?
ForumindlægKender du fabrikken der? Ja, og jeg kender også ejeren. Han har i øvrigt en bror i Jylland. Der har jeg selv lejet et sommerhus. – Har i sendt brevet? – Hvor har parkeret vognen? – Egon har en plan, og nu har vi vandskelligheder. – En ven behandler man ikke sådan! – ... -
Morfin og Kokain
ForumindlægJeg har fået en kemiopgave for hvor jeg skal nævne molekylformlen for dem beggeNogen der tilfældigvis lige skulle kunne dem i hovedet....? -
Joseph Goebbles
ForumindlægHej...Jeg tænkte på om der var nogen som ved om de film som Goebbles lavede for Hitler egentlig virkede... (dem hvor han fik jøder til at fremstå som rotter)Var det med til at piske en folkestemning op eller? -
hjælp!!!
ForumindlægHej allesamen jeg har brug for hjælp, håber I kan hjælpe mig... -
Konvertering
ForumindlægHvordan kan man redigere indholdet i de opgaver man downloader!? -
Det her lyder vist lidt forkert!
ForumindlægEr der ikk nogen der er søde og læse dette igennem og evt komme med rettelser..Die meisten machen eine Verabredung mit Sportsidolen z.B. ein Fußballspieler, der Autogrammen schreiben kann. Vielleicht ist es auch eine gute Idee, wenn Sie die Kunden zusammen mit den Sportsidolen fotografieren. Dann... -
én sætning, relativ pronomen : )
ForumindlægDas sind Dinge, über _ man gar nicht Bescheid weiss. Har forstået at über styrer akkusativ, da vi skal se på ikke-rummelig betydning og auf og über styrer akkusativ (så vidt jeg forstod). Jeg fik før at vide at det relative pronomen der skal stå er "der", men det kan da ikke passe? Da... -
rettelser af et par linier (lav niveau)
ForumindlægJeg skal oversætter fra Dansk til TyskHer er brevet. Det er kommet i dag. Her er det brev, der er kommet i dag. Her er brevet. Jeg har skrevet det i dag. Her er det brev, jeg har skrevet i dag. De kom med et forslag, jeg slet ikke kan acceptere. Den service, vi får her, er virkelig førsteklasse.å... -
bisætninger
Forumindlæger der nogen der kan forklare mig de præcise regler omkring hvornår en sætning er en bisætning? -
SSO + censor
ForumindlægEr der nogle, der ved om den censor, som skal rette ens sso skal komme fra ens eget amt eller udenfor amtet, eller er det underordnet?Min klasse er nemlig meget uenige, så ville lige høre om der var nogle, som kunne give os et svar!! -
Kort sætningsanalyse
Forumindlæg"(...) er en norsk højreekstremistisk terrorist og massemorder, som er dømt for bombningen i Oslo og massakren på Utøya, som fandt sted den 22. juli 2011." Kilde: http://da.wikipedia.org/wiki/Anders_Behring_Breivik Den rødmarkerede tekst; giver den til udtryk for at både bombningen i ... -
Hvordan siger man denne sætning
ForumindlægNogle der ved hvordan man siger "hvilken film så du i biografen igår" på engelsk -
Kan ikke forstå det her digt:som hedder ULM...det er langggt ude
ForumindlægBischof, ich kann fliegen, Sagte der Schneider zum Bischof. PaB auf, wie ich´s mach` Und er stieg mit so nen Dingen, Die aussahn wie Schwingen, Auf das groBe, groBe Kirchendach. Der Bischof ging weiter. Das sind Leuter so Lügen, Der Mensch ist kein Vogel, Es wird nie ein Mensch fliegen, Sagte der...
