Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 12761 til 12780 af 132250
-
Hjælp til AT eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op i AT d. 24 - jeg ved at det er fint at kunne kritisere de metoder og teorier man har brugt, men hvad hvis man ikke syntes den kunne være bedre eller anerledes... ? Ellers nogle der har råd til hvordan man kan forberede sig eller til selve eksamen? Mange tak på forhånd. -
NATURGEOGRAFI EKSAMEN
ForumindlægHej folkens jeg sidder med et spørgsmål som jeg muligvis kan komme op i til eksamen i Naturgeografi. Hvordan vil et varmere klima påvirke nedbørsmængden i Danmark? Jeg ber jer helst om en uddybende forklaring med fagbegreber som fordampning, relativ fugtighed osv. mange tak :) -
Nv eksamen
ForumindlægHvad skal nv eksamen indholde? Jeg har trukket naturgeografi og fysik. - har derfor valgt st snakke om drivhuseffekten. Er dog ikke helt indforstået med hvilke konkrete ting jeg skal snakke om. Så hvis nogen kunne lave en slags liste? -
Drama eksamen!!!
ForumindlægMEGET AKUT Hej, vi sidder 3 piger og leder efter et dramastykke til eksamen. Vi leder efter noget der ligger under det absurde teater. Men ellers hvis I har dramastykker med 3 kvinderoller -
dansk eksamen
Forumindlæghej Jeg skal op til dansk eksamen og har trukket pressefoto. Jeg har valgt at arbejde med pressefotoet "Aylan Kurdi", 2015, Nilufer Demir. Er der nogen som eventuelt har valgt dette pressefoto, som jeg kan kontakte? Det hatser!! -
Presssefoto eksamen
ForumindlægJeg har trukket pressefoto til dansk mundtlig eksamen. Jeg har valgt mit billede men står lidt på bar bund over hvad jeg skal snakke om. Hvilke ting vil I sige var vigtige at komme ind på, eller har i nogen gode ideer? Tak på forhånd -
Dansk eksamen ~ HJÆLP!!
ForumindlægKender I nogle tekster, hvor emnet ofring indgår i? Skal bruge det til min dansk eksamen. Vi har bl.a. læst romanen “Intet” af Janne Teller. Men mangler en tekst jeg kan bruge som prøveoplæg:) -
Spansk eksamen
ForumindlægHej! Jeg har lige været til skriftlig spansk eksamen, og vil derfor lige have en vurdering af min afleverede opgave. Tror i jeg er bestået ? (jeg er elendig til spansk og føler det gik dårligt) 3. La española economía no funcionar. España es un muy pobre pa&iac... -
Reducere 8a^3*b*a
ForumindlægJeg er total lost i det der med at reducere.. Hjælp søges hurtigst muligt 8a^3*b*a -
a/(Sin A)=b/(Sin B)=c/(Sin C)
ForumindlægJeg er ved at lave en opgave hvor jeg benytter formlen a/(Sin A) = b/(Sin B) = c/(Sin C), men jeg ved ikke hvordan jeg skal udregner opgave, da jeg får et mærkeligt tal. Det er opgave 1, b i det vedhæfted dokument. Det kunne være dejligt hvis nogen gad at hjælpe. -
Reducer regneudtryk 9a-(3a+b)
Forumindlægjeg skal reducere regneudtrykket der står her: 9a-(3a+b)???? Mit svar er 6a+b men det er åbenbart ikke det rigtige, så hvad er det så? :) på forhånd tak! -
Lille engelsk oversættelse til rettelse
Forumindlæggider nogen være så venlige at rette fejl?-oversat fra dansk til engelskEngelsk version:There are many unbelievably beautiful holiday sites but during the height of the season, they are overrun by charter tourists. The more money people have, the more of them they spend on traveling; this is why ... -
engelsk sætning (igen)..
ForumindlægNogen der kan hjælpem med denne her:Når du tror det går godt, sniger livet sig ind på dig! Men på samme tid hjælper livet dig- helt uventet sker der en ting som hjælper dig- når du har det hlet vildt dårligt, og har brug for at der sker noget i dit liv!"When everything is going well, the lif... -
Hjælp tilbydes i Engelsk, Historie, Dansk, mm.
ForumindlægJeg tilbyder hjælp i Engelsk, Historie, Samfundsfag, Dansk samt andre humanistiske fag. P.t. læser jeg kandidat i Engelsk og Historie Jeg har boet og arbejdet i England i 1½ år, hvorfor jeg taler sproget flydende. Jeg har en del erfaring med lektiehjælp og privatundervisning. Jeg kan der... -
ENGELSK SOCIALISTER STIL...! LYRIK ANALYSE
ForumindlægHej er der ngn af jer der har lavet en stil eller har ngn notater til engelsk socialister skrevet af holger dracmann jeg kunne godt bruge lidt hjælp da Lyrik analyse ikke passer helt til mig hehehe -
Hjælp til oversættelse af nogle engelske sætninger
ForumindlægHej,Jeg er i gang med at oversætte en engelsk tekst til dansk. I den forbindelse, er der nogle sætninger jeg gerne vil have hjælp til at oversætte så korrekt som muligt.Den danske tekst kan findes her:http://www.yuhuu.dk/teksta.jpg******************************************1."Han havde kun ét... -
hjælp det haster virkeligt meget skal bruge det til eksamen.
Forumindlæghvad er kendetegene for impressionisme -
Eksamen spørgsmål
ForumindlægHej Jeg sidder med eksamenspørgsmål omkring potensfunktioner. Spørgsmålet er: bevis hvordan man finder a ud fra to kendte punkter Jeg har prøvet at finde noget om det, men synes ikke rigtig jeg kan finde nogle hjemmesider omkring, hvordan man beviser det. Er der nogle der kender en hj... -
Stx Matematik B december 2010.
ForumindlægJeg har fået opgaven: To funktioner f og g er givet ved: f(x)=1/3x^3-4x+6 og g(x)=-x+6 Graferne for f og g afgrænser i første kvadrant en punktmængde M, der har et areal. a) Tegn graferne for f og g , og bestem arealet af M. En vandret linje skærer grafen for f i enten ét, to eller tre ... -
Bestem diskriminanten udtrykt ved b
ForumindlægHej Opgaven lyder som følge: Der er givet en andengradsligning: 5x^2+b+5=0 a) Bestem diskriminanten udtrykt ved b Er lidt i tvivl om denne del af opgaven. Definitionen af diskriminanten er d=b^2-4ac, og a og c er allerede givet. Er svaret så ikke bare: d=b^2-4*5*5
