Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12901 til 12920 af 109300
-
vidergående uddannelse - 2.sprog?
ForumindlægNår der står at jeg skal have endnu et sprog ud over engelsk på A eller B hvis det er fortsætter er det så kun Fransk/Spansk/tysk der er tale om? Jeg dumpede tysk på årskaraktere, men har latin og græsk som studieretning og det er jo også sprog kan jeg så søge ind alligevel her til sommer eller s... -
vinklen af trekantens medianer
ForumindlægHjææææælp! skal skal sende en matematik aflevere senere i dag. Min opgave går ud på, at jeg skal bestemme vinklen af trekantens tre medianer.Hvor trekanten ABC har vinkelspidserne A(6,2), B(-3,5), C(-1,-2). hvad gør jeeeeg??? -
Hjælp mig!! :)
ForumindlægHej Jeg sidder endnu en gang med en matematik aflevering og har lidt problemer med to opgaver : I 2005 betalte hver elforbruger i Roskilde 382,50 kr. i fast årligt abonnement til Roskilde Elforsyning. Derudover betales der 1,5697 kr. pr. kWh for elforbruget. a) Opstil en model, der beskriver sa... -
Optagelse på psykologi studiet - kvote 2
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for et par gode råd her. Jeg har det brændende mål at komme ind på psykologi studiet, da jeg bare brænder for faget og alt hvad videnskaben bringer med sig på det plan! Desværre har jeg ikke altid vidst det, hvad mine karakterer fra HF desværre afspejler (Har de adgangsg... -
Vigtig mat hjælp!!
ForumindlægTabellen nedenfor viser opslagstallene for 2011 for fem danske dagblade. Politiken Jyllandsposten Fyns Stiftstidende Information Berlingske 196.712 208.037 90.581 42.695 197.708 Blandt 200 af disse dagblades abon... -
Privat undervisning
Forumindlæger seriøst i problemer... Står til at dumpe i Engelsk, hvis ikke bliver bedre ... Fra hvordan der ser ud nu, så må jeg enten tage et år om, eller privat undervisning... Hvilket jeg derfor spørger her, om der nogen som er villig til at give mig privat undervisning... også gerne mod betaling.. J... -
Suppleringskurser
ForumindlægEr det muligt at tage fysik B 1.g og 2.g (eller 2.g og 3.g)?\n\nPå ug.dk står der:\n"Adgangskrav\nDu skal have en gymnasial eksamen for at blive optaget på et af GS-forløbene."\nhttp://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-gsny\n\nAltså afsluttet studentereksamen?\nEr det desuden mul... -
Udsætte de skriftlige eksaminer
ForumindlægHej Alle :) Det er sådan, at jeg her til sommer bliver student, hvis jeg tager de skriftlige eksaminer. Jeg tror ikke mine skriftlige eksaminer i fag som matematik, fysik og engelsk kommer til at gå særlig godt - jeg er godt klar over, at når jeg først har været op til de skriftlige eksaminer - s... -
Facebook bruger model - tnspire
ForumindlægHej. Jeg sidder og er igang med denne opgave, hvor jeg har besvaret opgave a, men jeg er lidt usikker på mit resultat. Kan det passe, at der var 873,12 facebook brugere ifølge modellen? (opgaven er vedhæftet) Og hvordan beregner med hastigheden? (opgave b) Har det noget at gøre med -0,922? -
Søger gode ideer til synopsis!
ForumindlægHej alle! Jeg er ved at lave samfundsfags-synopsis, b-niveau. Og jeg har trukket emnet: Dansk økonomi i globaliseringen - fordele og ulemper. 1. Er der nogen der ved hvad der er rigtig godt og have med indenfor dette emne? 2. Er der nogen der har en god ide til en problemformulering, eller hvad d... -
Terminsprøve
ForumindlægHej!! Jeg skal til terminsprøve i morgen. Har matematikB på STX. Matematik er ikke min stærke side, så det kunne være rart hvis nogle havde nogle link eller opgavesæt, som jeg kunne side og øve mig lidt på. Men til terminsprøver plejer man så at få opgavesæt fra 2009 eller tidligere? tak for hj... -
Opgave!! hastee
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe, det haster virkelig -
HJÆLP
ForumindlægHvordan laver man en litterær artikel engelsk ? -
Ideer til årets AT emne
ForumindlægHey all! Årets AT emne er jo som sagt frigivet: Katastrofen - årsager og konsekvenser. Jeg er lidt blank på ideer! Jeg har følgende fag som jeg har mulighed for at skrive i: Matematik A - vil gerne skrive i! Engelsk A - vil gerne skrive i, men kan ikke se hvordan det sku hænge sammen... -
Skifte fag?
ForumindlægHej igen Studieportalen Jeg skal starte på 3g næste år, og har hævet engelsk fra B niveau til A. Dette betyder, at jeg skal afslutte fysik, som jeg har på B niveau i år - jeg vil derfor høre, om det kunne være, jeg kan skifte fra engelsk A til fysik A, så jeg kommer op i engelsk eksamen i 2g, og... -
Er det lykkes dig at bryde den sociale arv?
ForumindlægEr du den første i din familie med en studentereksamen? Videregående uddannelse? Universitetsuddannelse? Hvordan oplever du støtten fra din familie? -
Har brug for hjælp til til vælge linje !
ForumindlægHej derude, Jeg ville høre, om der var noglen der kunne give mig et kort svar på, hvad jeg kan bruge studieretningerne : kemi A matematik A fysik B, og matematik A engelsk A samfundsfag B. Jeg er allerede optaget på mit gymnasie, under fys kemi mat linjen, men tror jeg hælder mere til den anden... -
Hej er der et sød sjæl som vil rette min dansk og det vil betyde meget for mig :)
ForumindlægIndledning af: Yahya Hassan & Zaki Youssef Zaki Youssef og Yahya Hassan er blevet meget omtalt digter, især Yahya Hassan og det skyldes, at han fortæller hvor slemt det er at være muslim og bo i en ghetto sted med en far som tæsker en, og Zaki Youssef har vundet mange priser for hans arbejde... -
Sammenligning - jordskælv?
ForumindlægHej. Der var jordskælv og tsunami i sumatra i 2004 hvor 250.00 døde. Og der var i 2011 jordskælv og tsunami i Japan, hvor 15000 døde. Hvorfor blev konsekvenserne i form af døde af de to jordskælv så forskellige (250.000 og 15.000)? Håber i kan hjælpe mig med at svare på det. -
Valgfag og A-niveau fag
ForumindlægHej folkens. Lige pt går jeg i 2.g, og vi har altså her for nyligt skulle vælge valgfag. Der havde jeg ingen problemer med at vælge, for jeg ville gerne have tysk fortsætter på højniveau og enten latin eller psykologi på C-niveau. Desværre var latin grundet for få elever ikke en mulighed, så det ...
