Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13041 til 13060 af 109300
-
Tæller årsprøver og termin med i endelige gennemsnit?
ForumindlægJa, som spørgsmålet egentlig lyder: gør det det? For at være helt ærlig har jeg nemlig ikke selv regnet med det, så jeg har måske ikke været så "opmærksom", som jeg burde under prøverne - men tæller de med på det endelige snit/eksamensbevis? Hvor meget tæller egentlig overhovedet med? ... -
Lige et hurtigt spørgsmål om sso
ForumindlægNår man skal skrive SSO, og jeg har valgt fysik b og engelsk b, kan jeg så godt have emnet rummet og skrive sso'en på engelsk? -
vilkårlig trekanter
Forumindlægforstå ikke hvordan man skal bruge Cosinusrelationerne -
Frustrationer!!!!! STX, HHX, HTX, EUX, EUD.....AAAAARGH
ForumindlægHej! Måske en voldsom overskrift, men åh, hvor kan valget af ungdomsuddannelse dog være frustrerende! Kort sagt: jeg ANER ikke hvad jeg vil efter 9. klasse. Eller jo, der er da nogle ting jeg kan udelukke (bl.a. EUX, EUD og HHX samt 10. klasse) Til gengæld ved jeg, at jeg, efter min ungdomsudd... -
HJÆLP TIL MATEMATIK AFLEVERING
ForumindlægHej, jeg har en matematik aflevering for til i næste uge og jeg er helt lost på de her opgaver. Er der en som kan udregne det for mig? evt. have noget tekst med. :) Nedenstående tabel viser vejdirektoratets opgørelse over antal trafikdræbte personer i det 1. halvår for hvert af årene 2007-2012. ... -
Ordbøger til gymnasiet
ForumindlægHej allesammen Jeg skal starte på gymnasiet her på tirsdag, og i den forbindelse skal jeg have anskaffet mig nogle ordbøger. Det lyder måske umiddelbart lidt dumt, men jeg aner simpelthen ikke, hvor store de skal være. Skal have Engelsk A, og Tysk B. På forhånd tak :) -
Har VILJEN, men IKKE snittet til at studie Medicin :(
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg vil virkelig gerne læse medicin, men problemmet er mit snit. Jeg går i 2.g, og har et snit på 5,6. Jeg kan umuligt komme i nærheden af et snit på 10 :(. Jeg ved man kan komme ind gennem Kvote 2, men hvad lægger de vægt på..? Jeg har en del erfaringer bl.a. hospital (ren... -
HTX ELLER STX!?!?
ForumindlægHej. Jeg skal snart blive afklaret med hvilket gymnasie jeg skal på efter 9.klasse. Som mange, er jeg en som gerne ville have viden ift: Er det sværere at have et godt gennemsnit på HTX End STX!? Hvilke fordele og ulemper, er det ved at vælge enten HTX, eller STX? (Det er udelukkende gennemsni... -
Dansk
ForumindlægHej, er der nogen som har lavet opgaverne i SKRIFTLIG DANSK STUDENTEREKSAMEN MAJ 2003eller HØJERE FORBEREDELSESEKSAMEN VINTEREKSAMEN 2003-2004 -
Brug for hjælp
ForumindlægKære folk derude Jeg står og skal vælge studieretning til gymnasiet, og er i tvivl om, jeg skal vælge Spansk A - Engelsk A Psykologi C/Samfundsfag B eller Fransk forts. A - Engelsk A Psykologi C/Samfundsfag B. Jeg har idag fransk i folkeskolen, men jeg er i tvivl om det bliver for meget, at skul... -
Udregning af toppunkt
ForumindlægFormlen lyder: d=b2-4ac=42-4*1/2*11=16-22=-6 Toppunktet skulle så lyde: Men 1: hvad gør at man ikke regner potensen med i b2? og 2: hvad er det, som afgør at fortegnet er - i -4 og + i 6, nu når d er -6 og b er positivt, men samtidig hhv. positivt og negativt i resultatet for toppunktet? -
lineær sammenhæng
ForumindlægEr kørt helt fast så nogen der kan hjælpe mig igang med denne ?? i år 2000 var der 7600 dansker med en årlig indkomst på mindst 1 million kr. I de følgende år vokser antallet af dansker, der havde en årlig indkomst på mindst 1 million kr, med god tilnærmelse med 1300 om året. a) opstil en model,... -
Ordsprog
ForumindlægHeeY..Skal skrive en stil... Så tænkte på om nogen ved hvordan man kan oversætte det danske ordsprog "slå to fluer med et smæk" til engelsk?På forhånd Tak!! -
Opgave 10 i eksamensæt fra hf mat c maj 2020
ForumindlægKan slet ikke komme igang med følgende opgave. Èn der kan hjælpe mig? Link: https://imgur.com/a/XksWG0k -
Dansk mundtlig eksamen 9. klasse
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk mundtlig eksamen her i næste uge, og jeg vil gerne vide, hvor mange notater det er tilladt at tage med op til prøven. Jeg har ca. 6 sider (ikke fyldte og i punktform). Tænker at jeg bare vil overstrege de ting, jeg vil sige, men er 6 sider for meget at have med eller? ... -
store skriftlig opg
Forumindlægok je er tvivl om jeg skal skrive i religion eller i dansk..... Hvis nu jeg vælger at skrive om Islam i religion, hvad kunne jeg skrive om... -
Ideer til eksamen
ForumindlægHey allesammen ! :) Jeg har trukket temaet the american dream og en speech af Arnold Schwarzenegger i 2004.. Jeg vil gerne går efter et tolv tal, og det er hf med 24 timers eksame Hvad er vigtigt for mig ? og hvad kan give mig et top karakter ? -
Hjælp til underemne i srp omkring alkohol
ForumindlægJeg vil gerne skrive srp i biologi A og psykologi C, hvor mit overemne er alkohol. Jeg kunne godt tænke mig at inddrage filmen “druk”, da jeg synes den har en meget spændende vinkel på alkohol. Jeg mangler ideer til underemner som ikke er for brede og som har et godt samspil mellem fagene. Og hvo... -
Has eller have
ForumindlægHedder det Hanne and Peter has got eller hedder det Hanne and Peter have got -
School shooting
ForumindlægGodaften.. Jeg leder efter en dansk school shooting hjemmeside, hvor der står hvad school shooting er.. Jeg har googlet det, men der kommer kun wikipedia op, og det kan jeg ikke bruge, da det er usikker viden.. Jeg skal bruge en hjemmeside, som jeg ved har nogle rigtige oplysninger.. På forhånd ...
