Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13061 til 13080 af 109300
-
Er nogen der vil se min stil igennen og bedømme den til en karakter
ForumindlægHeyy! jeg var til studentereksamen(STX) i dansk skriftlig i tirsdags.Jeg valgte at skrive om opgave 1, som var et essay. Jeg tænkte på om der er nogle herinde, som ville læse den og bedømme den til en karakter. På forhånd tak mvh Gökhan NB: jeg kan sende stilen til jeres mail for dem der inte... -
polynomiet
ForumindlægHvordan beregner jeg denne? p(z) = z^(12)-(3 *3 +13)^12 a)Beregn i hånden ,rødderne ønskes angivet på rektangulær form. (b) Indtegn rødderne i den komplekse talplan, og kommentér figuren På forhånd tak:) -
et sp'rgsmaal
Forumindlæghvis man skal ha matematik paa B... skal man saa op til en skriftlig aarspr've... -
Gode emner til Årets AT 2013 EMNE? "Kampen for det gode liv"
ForumindlægHej Jeg er i den nød situation, at jeg ikke har valgt en emne endnu, da jeg slet ikke har noget interessant og spændende emne jeg kan komme på. Vil i ikke være søde at hjælpe mig , og kommer med nogle gode forslag? og hvordan problemformuleringen fx. ku' se ud? Tak på forhånd' ... -
reducering
ForumindlægEr det ikke lige meget om man skriver: 2b eller b^2 -
Hvad sker der, hvis man ikke møder op til sin årsprøve?
ForumindlægBare en tanke der slog mig.. Rykker man så ikke op i næste klasse, eller hvad sker der..? -
:( Hvor meget betyder de afsluttende C fag i 1.g?
ForumindlægHej.. Har haft en skidt dag... Hvor meget betyder årskarakterene i 1g, altså de fag jeg har afsluttet, C-fagene..? Har lige logget på lectio og set følgende: ''Karaktere på eksamensbevis'' Matematik C mdt 00 Matematik C skr 00 Fysik C 00 Biologi C 00 Samfunds... -
Hvordan kan det være at STX har højere gennemsnit end HTX?
ForumindlægHvordan kan det være at STX har højere gennemsnit end HTX? Hvis man vil studere læge hvad er så bedst at vælge? Er det en god ide at skifte fra HTX til STX, eller er det dårligt pga. Pensum? Er niveauet lavere på STX end på HTX? Hvorfor råder alle at tage STX, når man har en masse fag som histori... -
Hjælp
ForumindlægHar brug for hjælp til en engelsk opgave. Staver ikke så godt så hvis der var en der ville kigge min stil igennem ville det være perfekt. -
HJÆLP
ForumindlægI en model kan længden af dagen i Anchorage Alaska som funktion af tiden beskrives ved f (t)=6,61⋅sin(0,0167t−1,303)+12,2 , 0≤t ≤365, hvor f (t) er længden af dagen (målt i timer) til tidspunktet t (målt i døgn efter 1. januar 2011). a) Benyt modellen til at bestemme længden a... -
Ruse-lemmaet
ForumindlægHej derude. Er nogen derude, som ved hvad hedder "Ruse-lemmaet" på engelsk ? Den har en formel: for OSV. Der er 3 sætninger under "Ruse-lemmaet" , men er ikke sikkert på. Jeg søger under Ruse Theorem, men finder jeg desværre ikke noget ligende. Hvis nogen ved hvad d... -
00 i stil
Forumindlæghej Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre fremover... :( 00 i engelsk stil er et skidt resultat... jeg vil gerne lære sprogetordentligt og prøver på at gøre det bedste jeg kan men det går ikke.. Enten bliver indholdet skidt ellers bliver det usammenhængende... :S Hvad skal jeg gøre ??? Skal gør virkeli... -
Ingen årsprøve?
ForumindlægJeg går i 2g med studieretningen mat A, fys/kemi B. Til næste år skal jeg have fys A. Skal jeg så ikke op i skri. årsprøve i år i fysik? Det samme "problem" for en af mine venner, der har eng A, mat/samf B, han har så valgt mat. Skal han heller ikke op i skri. årsprøve i mat? Ellers d... -
Hjælp til gammel eksamensopgave....tror der er fejl i facit!
ForumindlægHentede hf mat-c august 2011 skriftlig eksamen med til hørende facitliste inde fra studienet.dk. Men nu tror jeg der er fejl. en potensfunktion lyder som følgende: y=b*x^a og punkterne er: (1,2) og (4,16) Jeg skal først bestemme a og b og får her a= 1,4999 og b=2,0003 så skal jeg find... -
Statistik om den hvide underklasse i USA
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at skrive SRP i samfundsfag og engelsk, der handler om den amerikanske velfærdsmodel og dens betydning for den hvide underklasse i USA, men jeg har fundet ud af, at det er meget svært at finde statistik/empirisk materiale om emnet, så hvis der er nogen, der enten har noget... -
Vektor....haster?
ForumindlægProjektionen a1 af a på b er bestemt veda1 = (1/25)(6,8)Bestem længden af vektor b, når a*b = 2Har virkelig ingen anelse for hvordan man løser denne opgave. Er der nogle der vil vise mig hvordan den skal løses, så jeg til en anden gang selv kan løse lignende opgaver.På forhånd tak!PS. jeg har fac... -
Studieretningsvalg, suk
ForumindlægJeg går i 9. klasse, og om ca. 4 måneder skal jeg vælge studieretning. Næste skoleår skal jeg til USA på High School i et år, så jeg skal altså om 4 måneder vælge hvad jeg skal om over halvandet år, så det gør bare situationen endnu værre. :) Jeg står i den situation, at jeg på den ene side ... -
TandlægeuddannelseN?
ForumindlægEr bøgerne på tandlægeuddannelsen på engelsk eller dansk eller begge dele? -
Bestem koordinatsættet til punktet E
ForumindlægHej Koordinatsættet til punktet E skal bestemmes, når arealet af en trekantet scene er 50m^2. Der udspænder sig bl.a. to vektorer BC og BE, hvor B og C's koordinater er kendte, mens E's er ukendte. Jeg tænker, at man kan bestemme BE, ved at løse ligningen 50=1/2*(det(BE,BC)), dog får jeg... -
grundled og udsagnsled
Forumindlæghvordan finder man grunled og udsagnsled på engelsk
