Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 13121 til 13140 af 163701
-
Bestemmelse af a og b.... tror jeg.
ForumindlægHej. Jeg kæmper med denne opgave: Tegn grafen for en funktion f der opfylder følgende:definitionsmængden dm(f)=]-8;5] Funktionen er positiv i difinitionsmængden. funktionen har globalt maximum i punktet (2,5) f(0)=3 Jeg ved ikke om det er helt forkert. Men jeg går ud fra at man skal finde en... -
V(x)=b*x^a
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at finde forskriften for V? V(x) betegner rumfanget målt i cm^3 af karaflen og x betegner højden målt i cm. i tabellen vises det at højden er 5, 10, 15, 20, 25, 30 og rumfanget målt i cm^3 er 20, 157, 530, 1256, 2453, 4239 Håber der er nogen der kan hjælpe mig. På... -
eksponentiel funktion a og b bevis
ForumindlægHej Jeg skal "bevise" a og b i den eksponentielle funktion. Eller jeg skal bevise deres berydning. Bevis b: Hvis man sætter x = 0 i forskriften, får vi f(0) = b • a0 = b, så punktet (0, b) ligger på grafen. D.v.s. grafen skærer 2-aksen i et punkt i højden b. Det virker ... -
Kemi stx A skriftlig eksamen
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med den opgave( vedlagt)? Jeg er dårlig til at bruge de data der skal bruges til at regne tiden. Mit forslag: Jeg vil finde hastighedskonstanten ved hjælp af formlen for halveringstiden (for 1.orden) start koncentrationen vil være 100 og slutkoncentrationen vil v... -
3-årigt A-niveau uden hjælpemidler
ForumindlægHejHvordan gik det til eksamen i mat i dag uden hjælpemidler? Hva fik i af resultater? -
Hvor mange ord skal man kunne for at tale et sprog "optimalt"? (engelsk)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen, og har derfor bestemt mig for at lære mindst 3 nye ord om dagen. Men så sad jeg og undrede mig over, hvor mange ord man egnetlig skal kunne for at tale et sprog optimalt. Så vidt jeg kan google mig til findes der 600.000 engelske ord i... -
matematik stx A maj 2016
ForumindlægHvordan løses spørgsmål b og c? -
Matematik A eksamen d. 23/5
ForumindlægHej. Jeg har været til eksamen i dag. Jeg er i tvivl ift. to af opgaverne, som jeg har vedhæftet herunder. Jeg ville virkelig værdsætter, hvis en af jer ville beregne opgaverne. Facit er nok, skal bare lige se om jeg har regnet rigtigt. Dbh -
Find a og b med k som ukendy
ForumindlægOpgaven er vedhæftet -
(SRP) Fysik A - enme og fag? HJÆLP!!!
ForumindlægJeg skal have valgt mit emne til mit studieretningsprojekt (SRP) og skal skrive inden for Fysik A. Derudover har jeg følgende fag at vælge imellem: - Matematik A, -biologi B, - Idehistorie B (er en blanding mellem historie og filosofi), - Kemi B - Teknologi B. Jeg vil VIRKELIG GERNE HAVE FORSLA... -
Humaniora - dårlige beskæftigelsesmuligheder? (dansk, engelsk og lingvistik)
ForumindlægJeg blev færdig med gymnasiet her i sidste måned og skal til at holde et sabbatår eller to. Tingen er dog, at jeg på et tidspunkt gerne vil have mig en videregående uddannelse. Jeg er generelt meget interesseret i de humanistiske fag, især dansk og engelsk. Lingvistik lyder også interessant (som ... -
Hjælp til at løse Opgave A og B.
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at løse opgaverne. Hvilken formel er de min matemaitk lærer mener og hvordan argumenter man for det? -
nernst lov kemi A-niveau
ForumindlægHej.Jeg har lige siddet og lavet en rapport om nernst lov og så stødte jeg på et spørgsmål, jeg ikke vidste hvordan jeg skulle håndtere.Opskriv nernsts lov for elektrokemisk celle med cellereaktionen:H(g)+Mg2+(aq)-->2H+(aq)+Mg(s)Ved nogen hvordan man gør?Håber nogen gider hjælpe med det samme -
Mat A HTX - skriftelig eksamen
ForumindlægAndre end mig som føler mig helt og aldeles taget bagfra? Hvis nogen er stærke til det er de velkommen til at ligge ud! Mangler inspiration! -
Virksomhedsøkonomi Niveau A HHX 2009
ForumindlægHej. Jeg sidder og er igang med en eksamen opgave fra sidste år. Er der nogle som sidder inde med den, som har mulighed for at sende den til mig? M.V.H. Niels -
Hvad gør jeg? Teknologi A eksamen
ForumindlægJeg har ikke lavet noget i teknologi.. Hvordan består jeg eksamen alligevel? -
Skr. Mat A HTX - Hvordan gik det?
ForumindlægHej HTX'ere. Ville bare lige høre jer andre om hvordan det gik jer til eksamen idag.. Synes selv at oplægget var fint! Er der nogle, som har lyst til at dele resultater eventuelt? :) -
Fysik A - tre manglende opgaver
ForumindlægHej alle, Jeg sidder fast i tre opgaver... Vedhæftet nedenfor, håber nogen kan hjælpe. -
SRP - Samfundsfag A, Naturgeografi B
ForumindlægJeg står og "mangler" nogle emner til min SRP og jeg vil gerne have nogle emner lignende understående. Udviklingspolitik i den tredje verden Håber i vil hjælpe mig -
Htx Fysik a eksamenssæt 2013
ForumindlægHey er nået til et punkt i min opgave hvor jeg ikke længere kunne komme videre, ville høre om der var nogle der lå inde med eksamenssættet for 2013, med besværelser og om det var muligt at jeg kunne låne det til at færdig gøre det sidste opgaver jeg mangler.
