Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 13261 til 13280 af 135324
-
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &39; hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
Engelsk
ForumindlægNogle der har opgavenhæftet fra engelsk b 2. december 2016? -
Bioteknologi
ForumindlægEr der en der har Bioteknologi opgavesættet fra d. 6 december 2016 -
terminsprøve 2009
Forumindlægnogen der har været oppe i problem rening i december 2009 -
Universitet - Eksamen?
ForumindlægHej! Hvilke dage har man eksaminer på et universitet? Er det ikke her i december? Tak for hjælpen. -
Fsa
ForumindlægEr der nogen der kan finde "Fsa 2007 december måned" -
Lavet ?
Forumindlæger der nogen herinde der har lavet fsa 2009 december , som vil hjælpe mig ? -
FSA ?
ForumindlægHej ;) Er der nogen af jer, der har lavet "en Installation" fra 2006 december ? -
facitliste
ForumindlægEr der en, der har facitliste til MAT A stundentereksamen december 2008? -
FP9?
ForumindlægHej Nogle der har facit til engelsk fp9 december 2016? På forhånd tak -
SRP karakter?
ForumindlægEr der nogen der ved, hvornår vi får SRP-karakteren at vide, for os der har afleveret i december måned? Jeg hørte noget fra nogle lærer på min skole, at vores lærer ville modtage SRP39;erne mandag d. 16 februar, eller også var det d. 19 februar. Men så alligevel.. De vil jo ikke modtage selve ... -
Hjælp til at løse andengradsligning!
ForumindlægHej allesammen, jeg har en aflevering i matematik B og jeg har svært ved den her opgave Løs følgende andengradsligning: x-2=6/x+3 Nogen der kan hjælpe? -
Valgfag i 3g
ForumindlægHej, Jeg fik ikke nogen god karakter i vores matematik som afsluttende fag i 1g. Kommer den karakter til at stå på mit bevis, når jeg skal sende ansøgninger ud til min videregående uddannelse? Meeeen, vi har mulighed for at vælge matematik som valgfag når jeg kommer op i 3g, synes i at jeg sku... -
Hjælp til udregning af regneforskrift
ForumindlægHej, jeg har sat og knoklet med denne opgave. Men kan simpelthen ikke finde frem til et svar. Hvis du har en idé, er du velkommen til at byde ind. Jeg skal finde en regneforskrift samt den procentvise forøgelse i produktionskapaciteten. God søndag! Opgaven lyder således: En fabriks produktio... -
Ekstrafag på GSK. Tæller det som 5a fag og må jeg derfor gange mit snit med 1.03?
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke gennemskue, om jeg jeg må gange mit snit med 1.03, hvis jeg tager mit 5. A fag som GSK ekstrafag. Det er ret vigtigt for mig at vide, da det er ret udslagsgivende for mit fremtidige studie om jeg kan eller ej. Jeg afsluttede gymnasiet juni 2024 og er færdig med midt ekstr... -
Valgfag
ForumindlægJeg læste i et indlæg at man højest kunne vælge 3 fag på A-niveau ud over de obligatoriske når man skal vælge valgfag på gymnasiet. Hvor mange forskellige valgfag kan man egentlig maks. vælge på hvert af de 3 niveauer?Jeg skal selv gå på HTX (de obligatoriske A-niveauer er dansk og teknik) og har... -
Heeeelp :(
ForumindlægHej matematikere :D jeg har lavet en opgave i matematik om rumfang med integralregning, som jeg har vedhæftet herinde. Er I ikke søde at se, om jeg har regnet rigtigt? Jeg har nemlig været i tvivl med at finde rumfanget af M ud fra kun en forskrift -
Minusse med brøker.
ForumindlægJa. mit spørgsmål lyder sådan : hvordan minusser man med brøker39;? altså ved f.eks. 2/3 plus 3/4 så siger man jo 3 x 3, 3 x 4 og bagefter 4 x 3, 4 x 2. og så plusser man er det samme pointe ved minus?ganger man bare sammen og så minus. -
Søger lærer der vil vurdere min opg da jeg er meget ked af min karakter
ForumindlægHej. Jeg har skrevet SRP og afleveret december 2011. Jeg har netop fået min opgave tilbage med en noget skuffende karakter. Da jeg har skrevet i dansk/samfundsfag søger jeg en lærer inden for de fag som vil være interesseret i at vurdere den, så jeg kan vurdere om jeg skal klage eller ej.... -
AP
ForumindlægHej, Jeg er kommet i tvivl om jeg på mit første karaktererblad vil få en karakterer for AP, jeg ved, at jeg vil få en karakterer i det, når jeg har været oppe til en test op til jul. Men vil der stå en karakterer ud for AP, når jeg engang får mit første eksamensbevis til december? :)
