Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 13281 til 13300 af 34041
  • Hukommelse

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kender en god metode til, hvordan man kan huske de matematiske beviser? Jeg snakker om 1-årigt matematik A niveau.
  • Jeg skal starte på gymnasie

    Forumindlæg
    Jeg skal starte til sommer på gymnasie, og vil da gerne være en smule forbredt. Hvad bliver man undervist i 1.g når man har valgt matematik på A nivo? :) Er det forskelligt fra gymnasie til gymnasie?
  • Formelsamling !!!

    Forumindlæg
    hey Er der nogen flinke folk herinde, som har en god formelsamling til matematik for 1g højniveau vil blive rigtig glad hvis i kunne sende det til mig.. Please
  • GODE TIPS TIL DEN SKRIFTLIG EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til den skriftlige eksamen i matematik på tirsdag. Det vil derfor være rart, hvis jeg kunne få nogle tips til, hvordan jeg klarer mig bedst. Tak på forhånd :)
  • -Nogen der har været til optagelsesprøve?

    Forumindlæg
    Hvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv?
  • Variabelsammenhæng og funktionssammenhæng

    Forumindlæg
    Hej:) Er der nogen som vil være så venlig at forklare, hvad forskellen er på variabelsammenhæng og funktionsammenhæng i matematik. Jeg har søgt på det, men kan ikke rigtigt finde et konkret svar. Mange tak på forhånd!
  • Terminsprøver, hvilke noter?

    Forumindlæg
    Jeg skal have terminsprøve lige om et par dage, og jeg ville gerne vide om hvilke slags noter, som jeg burde have med. Jeg skal have det i Dansk og Matematik.
  • SIMPELT SPØRGSMÅL I MAT

    Forumindlæg
    Hej Er der en, der kan forkjlare mig hvad en rekursiv definition i matematik er og hvorfor er fibonacci tallene oftest betegnet ved en rekursiv definition?
  • økonomi

    Forumindlæg
    hvad er forskellen på økonomi på handels højskolen og økonomi på normal uni, har hørt at der ikke er så meget matematik på handels højskolen :)
  • Komplekse tal og kemi

    Forumindlæg
    Jeg vil ikke komme ud i en lang redegørelse for, hvad jeg skal bruge det til :-) Men mit spørgsmål lyder om der er en sammenhæng mellem matematikkens komplekse tal og kemi. Nogen som ved dette?
  • Hej

    Forumindlæg
    Hej, håber der er nogen der kan hjælpe mig, jeg skal lave noget trigonometri og noget vækstformel og eksponentialfunktion om emnet drivhus i matematik. mvh. Marianne
  • det haster

    Forumindlæg
    Hej er der en der kan hjælpe mig med denne opgave i matematik, da jeg simpelthen ingen noter har til sådan slags opgaver..
  • Stykvis lineær funktion

    Forumindlæg
    Halløjsa. Jeg kan ikke rigtig finde ud af denne opgave, i min matematik aflevering. Nogle der har en idé om, hvordan den skal laves? Billede vedhæftet
  • Beregne ALT med formler?

    Forumindlæg
    Hej! Laver lidt Matematik, og går i stå ved dette spørgsmål: Kan man beregne ALT med formler? Kan man det? :|
  • Nogen der har flg. opgave!?:-)

    Forumindlæg
    Matematik Niveau A Højere Handelseksamen Handelsskolernes enkeltfagsprøve september 2005 Opgave 5
  • Reaktionligning

    Forumindlæg
    Hvordan afstemmer man de ligninger? Jeg synes generelt de er svære fordi jeg ikke forstår en dyt af dem de er bare lettere i matematik. Kan nogen hjælpe mig hvordan det bliver lettere?
  • Matematiske fagord/udtryk

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundtlig matematik imorgen og vil godt ha styr på nogen fagord. Nogen fagord der er gode at kunne?? Jeg er lidt lost, og stresset.
  • permutationer og enigma

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogle som kan forklare mig hvad permutationer er ifht enigma? Har i nogle sider eller sådan noget der forklarer matematikken bag enigma?
  • Spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg har fået 02-02 i årskarakter, og skal til skritflig eksamen, jeg ved jeg får 00. Har jeg så dumpet matematik b?
  • Verdenssprog- og psykologilinjen???

    Forumindlæg
    Heeej Jeg skal efter sommerferien starte på gymnasiet og vil gerne høre mere om specielt denne her studieretning, hvis nogen af jer kender til den? Fx: Hvordan er undervisningen? Er niveauet svært? Får man mange afleveringer og lektier for? Og så generelt om selve linjen hvis i har mere at ...