Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 13381 til 13400 af 57177
-
30 sider - uden af
Forumindlægjeg skal lærer 30 sidersfysik uden af, hvis jeg skal have en god karaktere, jeg er lige begyndt at skrive noter ned, min lærer ahr opgivet 12 emner, så der er ca 3 sider til hver emne, og der skal også være forsøg med! jeg er virkelig nervøs, og jeg giver snart op, sider tit og græder, jeg kan ik... -
Hjælp plizzzzz
Forumindlæghej, jeg har virkelig brug for hjælp, med at få rettet mine fejl. da jeg synes det er svært at finde sine egne fejl (: I think we have to do something about this rising problem, and it has to be now. Some of the things I think we can do, to stop happy slapping is by offering teens a lot more le... -
Til A niveau hjæælp til sætning !
ForumindlægHey buddy Jeg har problemer med at finde fejl i disse to sætninger kan i hjælpe. 1. The most interesting about the text is not what it says but how it is written 2. I have always thought that it must be an extremely interesting job to be architect. Tak på forhånd for hjælpen kan simpelthen... -
24-timers eksamen 1.g
ForumindlægHej (: Jeg har lige været oppe og trække til Fysik C-niveau 24 timers eksamen. Spørgsmålet lyder sådan: 3. Energi. Varmeenergi. Forskellige energiformer og energiomsætning. Varmefylde. Opvarmning af vand og andre stoffer. Tilstandsformer. Smelte og fordampningsvarme. Undervejs skal du gennemgå... -
RADIOAKTIVITET mundtlig præsentation af alfa- beta- og gammastråling FYSIK 24 TIMERS EKSAMEN
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i fysik om 24 timer og har trukket emnet RADIOAKTIVITET: opgaven lyder således ____________________________ Radioaktivitet Lav en mundtlig præsentation af alfa-, beta- og gamma-stråling. Den faglige samtale vil tage udgangspunkt i din indledende præsentation og kan indd... -
"panserformlen"
Forumindlæghej mat.genier... jeg er igang med et bevis, som jeg ikke rigtig kan sætte mig ind i... det drejer sig om beviset på http://www.logx.dk/notes/examensnoter.pdf på side 24. er der en der vil være så sød og forklare mig hvad der sker trin for trin... ? det er et meget vigtigt bevis jeg skal kunne... -
Er dette en god oversættelse?
ForumindlægObjektivt set - er dette en god oversættelse? Fransk:Aux trois journées de juillet 1830, dites les "Trois Glorieuses", qui liquident l'autocratie désuète de Charles X en installant la monarchie parlementaire de Louis-Philippe, Delacroix ne prit aucune part. Mais, romantique et libér... -
Svær oversættelse Engelsk A.
ForumindlægJeg håber nogle vil hjælpe mig med denne svære oversættelse, og se den igennem. :) Del 1. Indien står over for frygtindgydende udfordringer, ikke mindst i form af et enormt bureaukrati, en rædselsfuld infrastruktur og omfattende fattigdom. Men landet har en stærk entreprenørånd som den, der i 2... -
korte sætninger til rettelse
ForumindlægDEMONSTRATIVE PRONOMINER Nogle der kan rette oversættelserne igennem? tak på forhånd. 1.Kommer din søster stadig sammen med den fyr? - hvordan oversætter man sætningen? 2.Nej, men den mand, hun er forelsket I nu, er allerede gift. - No, but this man, she is love with now, is already married. ... -
Skifte ungdomsuddannelse.
ForumindlægHej alle sammen ... Jeg er 2.g'er på mit lokale gymnasium og tænkte på om det er muligt at jeg kan skifte over på 2.år på HTX? :S jeg har ikke hørt om det var muligt medmindre man ville skifte efter grundforløbet men jeg orker ikke at gå 1.år om for at gå på HTX. Nogle erfaringer? Bud? Råd? -
løsning til opgavesættet
Forumindlægnogen der har eller ved om løsningerne findes til netop dette sæt http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524_1stx131-MATn_A.ashx har kigget på studienet men der var intet -
Gymnasium
ForumindlægHej derude! Jeg har her for tiden irriteret mig selv, ved hele tiden,at tænke på om jeg er god nok til, at komme ind på et gymnasium. Jeg har et gennemsnit på 4.5 sidste år var den på 5.5, så jeg er faldet en del. Min vejleder siger j... -
Ansøgning til Universitet på Engelsk
ForumindlægHej, jeg har lige skrevet en motivationsansøgning til et universitet i Holland og jeg kunne rigtig godt tænke mig at nogen gad se på den og fortælle mig om noget kunne forbedres, eller eventuelle fejl kunne rettes. Det betyder utrolig meget for mig at komme på det universitet, da jeg flytter til ... -
Anbefal en bog
ForumindlægHey..Det kunne være cool hvis i gad anbefale en god bog eller to uanset genre. -
Eksamensangst
ForumindlægHej, Jeg har det problem at jeg går meget op i fagene og hvis jeg skriver noget lort som jeg selv synes så går jeg psykisk meget ned.. Der må være en opskrift på de skriftlige dansk og engelsk det er samme opgavetype, hver gang ! Så kender jeg også mange der henter fra studienet og ser på struktu... -
Oversættes til engelsk
ForumindlægJeg har endnu engang også lavet en stor sætning . jeg har sådan meget travlt at jeg også har 6 afleveringer foran mig, og jeg skal nå at lave færdigt Jeg har en engelsk stil for, jeg er i gang med det, jeg er noget halvdelen, kan i ikke godt oversætte det her hvad jeg har skrevet indtil videre i ... -
Hvad gør I ?
ForumindlægHej alle sammen (: Jeg har, ligesom andre, vinterferie. Men det skal naturligvis udnyttes positivt ved at lave noget skolearbejde (tsk tsk :P), men jeg har en del bøger, jeg skal have læst, for at kunne skrive en rapport, så tænkte på, skriver i notater, mens i læser? Eller læser i bogen først, ... -
Latin, vil være advokat / jurist
ForumindlægHvis jeg vil værer advokat / jurist, så er latin et meget godt fag at tage på stx, ikke? Det bliver kun på C niveau, men det er stadig meget relevant at have, har jeg ikke ret? Mvh. Frederik. Ps. Hvis jeg skal vælge mellem Fransk A, og Tysk B, er der så et af de to sprog der ville være be... -
rettelse af oversættelse...pleeease!!
Forumindlæg"Kære Winston"Translation:Now that I have been here for a while, I would like to tell you, what I think about America and Americans. I hate big cities like for e.g. Washington D.C, New York, og Chicago. I hate violence, which appears more in USA than in England. I love the magnificent d... -
En russer, der bor i Denmark
ForumindlægHej alle sammen. Mit navn er Valdimar Jenko, og jeg er fra Rusland. Jeg har boede i Denmark for omkring 4-5 år og jeg lærer sprorg normalt hurtigere end andre folk. Jeg kan snakke på Russisk, Islandsk, Engelsk, Dansk, og lidt Tysk. Jeg boede også i Island for 8 år før jeg kom her til Denmar...
