Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 13401 til 13420 af 176852
-
Bestem tallene a og b
ForumindlægPunkterne (1,0) og (3,4) a = (y2-y1)/(x2-x1) = (4-0)/(3-1) = 4/2 = 2 b = f(x) – a · x = 0 - 2 · 1 = -2 y = 2x+-2 Har jeg lavet opgaven rigtigt? :) -
Bestem a og b
ForumindlægFunktionen f(x)=b*x^a opfylder, at f(1) = 1 og f(2) = 8. Bestem tallene a og b. Hvordan gøres dettte? Ved godt at 1 og 2 kan sættes ind på x plads, men kan ikke komme videre -
Engelsk A Terminsprøve
ForumindlægHej Jeg går i 3g, og jeg skal til terminsprøve meget snart i Engelsk A niveau. Jeg vil lige høre om i ved, hvordan prøven er baseret? Jeg har meget svært ved Delprøve 1. Ved i hvordan jeg kan forberede mig til den? Og er delprøve 1 til terminsprøven for de forrige år, som har været op t... -
Mat A mundtlig eksamensspørgsmål
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til at gå i gang med eksamensspørgsmålene til mat A . Er der nogen, der vil hjælpe mig med at lave dispositioner til de forskellige spørgsmål? tak på forhånd -
Bestem a i følgende differentialligning
ForumindlægFølgende differentialligning er givet, kan i hjælpe mig med at bestemme af for systemet? Den er vedhæftet som et screenshot... -
planer stx mat a
Forumindlæghej jeg øver mig i mat a stx, og er der nogle der kan med forklarende tekst vise mig hvordan jeg løser det her: I et koordinatsystem i rummet er givet en plan α , der indeholder punkterne A(6,0,0), B(0,2,0) og C(0,0,3). a) Bestem en ligning for planen α . b) Bestem arealet af trekan... -
Billedkunst terminologi til eksamen
ForumindlægHej alle der evt kan hjælpe med dette. Jeg skal op i billedkunst eksamen på mandag, og vores undervisning har været ret rodet, og har derfor absolut ingenting. Jeg har nogenlunde styr på, hvad der sker til eksamen - vi har 60 minutters forberedelse og 30 minutters eksamination, hvor vi får et sp... -
AT - Eksamen, historie engelsk ?
ForumindlægHej alle. Første mundtlige eksamen er AT i den kommende uge. Har derfor nogle spørgsmål som jeg håber nogen af jer kan hjælpe med. 1) Metode og fremlæggelse det tværfaglige, kommer det ikke automatisk ind når man fremlægger det man har, hvis man har de 2 fag med ogkan censor og lærer ikke selv se... -
Fysik eksamen efter jul..
ForumindlægHej ;-) Jeg er desværre en af dem der skal op til eksamen i Fysik her d.8 januar 2008. Da det er en 24 timers eksamen og jeg ikke har nogle familiemedlemmer eller venner der kan hjælpe, ville jeg spørge om jeg måske kunne lave en slags aftale med en fysik-lærer/professer, der kan via. internettet... -
Biologi B eksamen
ForumindlægSkal vil 24-timers biologi B eksamen i morgen. Når man kommer til eksamen i morgen så skal man har udarbejdet en synopse med udgangspunkt i de spørgsmål der stillet i opgaven. Men søger svar på følgende: 1. Skal man forberede mere stof og skrive ned, andet end de spørgsmål man skal svare på i ... -
bestemmels af a og b
ForumindlægTabellen nedenfor viser tiderne for verdensrekorderne i maratonløb (målt i sekunder) for mænd i perioden 1981-2007. År 1981 1984 1985 1988 1998 1999 2002 2003 2007 Tid 7698 7685 7632 7610 7565 7542 7538 7495 7466 Udviklingen i verdensrekorderne for en maraton i perioden 1981-2007 kan beskrives ... -
A og b i eksponentielfunktion
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder med opgave 7 i matematik B studentereksamen fra maj i år, og sidder fast i opgave c. Opgave 7 Tabellen nedenfor viser udviklingen i Tysklands solcellekapacitet (målt i MW) i perioden 2005-2010. Årstal 2005 2006 2007 2008 2009 2010 Solcellekapacitet 2056 2899 4170 ... -
Ekspontilfunktion - Bestem a og b HJÆLP!!
ForumindlægHejsa jeg sidder med en opgave der har pinet mig i et stykke tid nu. Håber der er nogle der kan hjælpe mig frem til det korrekte resultat på en let forklarig måde. På forhånd tak! Opgaven lyder således: Ifølge ovenstående udklip er antallet af danskere over 100 år vokset fra 158 personer i 1980 ... -
Find a og b i andengradspolynomie
ForumindlægHaii der ud e- kan I ikke lige hjælpe mig. Jeg sidder med en aflevering og skal finde a og b.Funktionen f(x)=ax^2+4x+b den har et minimum i (1,-1). Hjælp mig . plz -
A, B, C tæller
ForumindlægEr det korrekt at: A tæller 2. B tæller 1 1/2 C tæller 1 AT tæller 1 1/2 Hvad med SRP, tæller den 2? -
Mat: formen a^n
ForumindlægJeg forstår ikke følgende opgave, vil i være søde og forklare hvordan man udregner det. Skriv på formen an: a13/ab a100/a40 a23·a17 / a29 a15·a / a8 -
Engelsk A mundtlig
ForumindlægHej Jeg skal til engelsk a (HF) mundtlig og vil rigtig gerne have nogle gode råd!! Når jeg f.eks. trækker en tekst og kommer ind til lærer og censor, hvad starter jeg så først og fremmest med at sige?? På forhånd tak! -
Noter til Mat A Gymnasie
ForumindlægHej Jeg skal snart op til mundlig matematik A. Jeg har ikke fået lavet mange noter, og synes det vil være rart at supplere med flere. Er der nogen som sidder inde med noter, som de vil dele med mig, så bliver jeg rigtig rigtig meget glad. Håber det virkelig. Mange Tak vh FZ -
Matematik på A på STX
ForumindlægHej :-) Jeg har tænkt på, at vælge matematik på A niveau på STX, men jeg er lidt i tvivl om hvor svært det faktisk er. Er der nogle af jer, som kan fortælle mig lidt om det? Og om hvor svært det faktisk er, og skal man være total meget nørd til matematik? Tak på forhånd! -
Toppunkt. Find a og c
ForumindlægGrafen for f(x) = ax^2 + 4x + c har toppunkt i (−1,2). Bestem a og c. Kan ikke rigtigt se hvad man skal bruge toppunktet til + jeg har prøvet at isolere, men det gik ikke ..
