Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 13441 til 13460 af 35503
-
Powerpiont
ForumindlægHej (: skal mandag til dio eksame, og vil spørger om en ikke vil sende mig et eksempler på et powerpoint fra en dio eksame ? (: -
Er det okay at være en stræber?
ForumindlægHvad synes I til overstående? Stræber = (Ifl. min forståelse) en person som vægter skolen højt dvs. kommer til alle timer, er god til at fedte, får gode karakterer (han behøver dog ikke få gode karakterer i alle fag), svarer på lærens spørgsmål konstant (eller som sådan), og en der ikke vil snyd... -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHvordan opstilles en model når man ikke får angivet hvor stor en udvikling der er procentvis? Føler ikke jeg forstår de 2 første mht. procent og modelopstilling. -
det haster hjælp potensvækst
ForumindlægOpgave 4 For planeterne i Solsystemet gælder følgende data om deres omløbstid T om Solen og deres middelafstand a i mio. km: Planet Merkur Venus Jorden Mars Jupiter Saturn Uranus Neptun T (år) 0,241 0,615 1,00 1,88 11,9 29,5 84,0 165 a (mio.km) 57,9 108 150 228 778 1427 2870 4497 a) Undersøg om d... -
stofmængden
Forumindlægnogen har et bud? -
Beregn det indvendige rumfang af igloen
ForumindlægHalløjsa. Har en opgave i en matematikaflevering som lyder følgende: Beregn det indvendige rumfang af igloen. Har allerede fået nogle oplysinger: Igloen har form som en halvkugle og den indvendige radius er 1,4 m. Igloens indvendige grundflade er 8,8 m. En sneblok er 60 cm i længden, 40 c... -
teknologieksamen på htx
Forumindlæghvordan foregår en tek eksamen og hvad skal man gøre for at score godt???skal op her den 1. og er lidt nervøs... fik 10 i årskarakter -
Er man dum?
ForumindlægEr man dum, bare fordi man til en eksamen eller 2 har fået 02? jeg føler mig hvertfald således.. Men er generelt utrolig klog.... bare ikke til eksaminer -
Kan man ændre på det endelige karaktergennemsnit STX
ForumindlægFik ''middelmådige'' karakter i Engelsk B og Tysk fortsættersprog B eksamen... Kan man tage disse fag på A niveau og få bedre karakterer, og dermed ændre på det endelige karaktergennemsnittet? -
Tysk disposition
ForumindlægHejsa jeg skal lave en disosition over denne mundlige eksamen. nogen som kan hjælpe med at lave en? Den handler om reisen und ferien, og her er hvad den skal passe til: Mein Urlaub in Österreich. Ich war in der Österreich mit meinen Eltern und mein Bruder. Der Tag vorher unser abreise, war ich ... -
Kvalitet på GSK? Mat A
ForumindlægHej. Jeg skal begynde på et Mat A kursus på GSK her om et par uger. Min valg af uniuddannelse kommer også til at afhænge om jeg kan lide mat på dette niveau lige så meget som jeg kunne lide det på B og C niveau, hvor jeg også klarede det ret godt med rene 12(skriftligt) og 10 taller. (mundtligt),... -
Kemi - afstemning af reaktionsskema
ForumindlægJeg sidder og skriver talekort til kemi c eksamen og er ved at skrive om hvordan jeg afstemmer reaktionskemaer, men er lidt i tvivl om hvordan jeg forklar at der er 8 O for mig at se virker det mere der er O: 6 (3*2) NaHCO3(s) --> Na2CO3(s) + H2O(g) + CO2(g) (ej afstemt) · Forklaring: H... -
Point?
ForumindlægHej! Er der nogen som ved hvor mange point man ca skal have i skriftlig matematik eksamen for at få et 9 tal?? -
noter tak
Forumindlægnogle der ligger med nogle noter da jeg skal op i mundtlige matematik ku det være rart med nogen som passer til mundtlig matematik eksamen -
Bjarne bruun og antonowsky
ForumindlægEr der nogle som har et overblik over de to teoretikere omkring handlekompetence? skal til eksamen i morgen og ville rigtig gerne have de to teoretikere på plads selvom de ikke er en del af pensum. -
ILIADEN - Homers - Noter til 1. og 24. sang
ForumindlægHej Jeg skal snart til old-eksamen, og i den forbindelse ville det være UTROLIG, utrolig dejligt med nogle noter til 1. og 24. sang. På forhånd mange tak Vh Anne -
Bestået fag?
ForumindlægHej jeg har et simpelt spørgsmål! Hvis man f.eks. får 4 i årskarakter i Kemi, men derimod dumper med 00 til eksamen!!! Har man så bestået faget? -
Disposition: Radioaktivitet, hva' synes I?
ForumindlægHej! Hvilke emner bør jeg komme ind på i min disposition til eksamen, hvis jeg nu trækker emnet radioaktivitet? -
Snyd og ugyldigt bevis
ForumindlægHvis en elev har snydt til en eksamen, hvor land tid efter kan elevens eksamensbevis så erklæres ugyldig, hvis det opdages? (Det er en hypotetisk situation, jeg taler ikke om mig selv!) -
Historie??
ForumindlægEr det virkelig rigtigt at der ikke er nogle der kan fortælle mig noget om eksamen i historie, hvad der er godt og komme ind på osv? :(
