Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13461 til 13480 af 109300
-
Rette
ForumindlægEn, der har mulighed for At rette en engelsk stil?:) -
stillehavet
ForumindlægHvad er det nu det hedder på engelsk.. er det ik noget med oceain.. -
globaliseret
ForumindlægHvordan siger man 'globaliseret' på engelsk? -
Optagelsesprøve
ForumindlægKære studieportalen Jeg skal her den 18. maj til optagelses prøve på gymnasiet (stx), hvilket jeg er nervøs over. Jeg skulle høre om i kunne komme med nogle ideer på, hvad jeg kunne øve mig på. Kan næsten det hele i matematik, men har desværre problemer med dansk :( - Det er skriftlig dansk, enge... -
Komma
ForumindlægGeneral regel for hvordan man sætter komma i engelsk stil?? -
1/3 karakter
ForumindlægHej! Jeg fik 7 sidste år i skriftlig engelsk, og 8 i år. Den sidste år tæller 1/3... Hvordan regner man det ud??? Og hvordan regner jeg det sammen med resten af mine karakterer? -
Financial controller
Forumindlæghejsa alle sammen. Jeg overvejer at søge ind på financial controller, men jeg har lige et spørgsmål. Er der nogen der ved om bøgerne er på engelsk eller dansk ? -
fejlsætninger
ForumindlægNogen der ved hvor man kan finde ulavede eksamens opgaver til engelsk A. delprøve et vel at mærke. På forhånd tak fra vridsløse.. -
Stil
ForumindlægHej SP. Nogle herinde som har haft en stil fp9 engelsk december 2019, som er en sjæl der gider at svare på mit spørgsmål. -
Grammar Revision Verber
ForumindlægHey guys and girls.Jeg har brug for lidt hjælp og rettelse til nogle engelske sætninger jeg skal oversætte, så det ville være super fedt hvis i ville fortælle om jeg har rettet korrekt og kommet med korrekt rette-grund. 1) The manager of the three films are in townmin rettelse: The manager of the... -
sproglig hjälp
ForumindlægIt is probably from (folke) school in 4.class in xx School the first time I got introduced with the subject to English and until 9.class. Jeg mener at: Det er muligvis fra folkeskolen i 4.klasse i xx skole som jeg förste gang fik kendskab til engelsk sproget og indtil 9.klasse.. -
Transparent til HHX eksamen
ForumindlægJeg ved ikke helt hvordan det foregår, men til handelsskoleeksamen i engelsk er det noget med at de skal lave en transparent med disposition over fremlæggelsen. Hvordan skal det foregå? Skal den være oppe under hele eksamenen, eller skal den tages ned når de har fortalt kort om den? Jeg spørger f... -
HF
ForumindlægNår man kommer på HF, får man så alle C-B-A niveauerne i dansk, engelsk og matematik? Har hørt, når man kommer på hf, kan man få A-niveau med det samme, kan det virkelig passe at man kan springe C og B niveau over? mvh Kevin -
Find overfladeareal Gymnasium opgave
ForumindlægHej, jeg er nået til opgave 5 i min aflevering, men kan ikke helt finde ud af det -Håber nogle kan hjælpe -
Hjælp ang medicin i england
ForumindlægHej Jeg har efter længere tids overvejelser om hvad jeg vil læse kommet frem til medicin nok er det rigtige, har før været inde og runde fysik, kemi, biologi, osv. Jeg ville gerne have studeret medicin i kbh men mit snit er desværre ikke til det, og derfor overvejer jeg england som en mulighed.... -
rettelse
Forumindlæg18-årige Jesminda Bhamra - kaldet Jess - bor i en mellemstor engelsk by og er vild med fodbold. På væggene i hendes værelse hænger plakater med den engelske fodboldspiller David Beckham, og når hun kan se sit snit til det, spiller hun med sin gode ven Tony og hans kammerater i parken. Og Jess er ... -
Jura i England
ForumindlægJeg går og har læst mine øjne ud i studie- og jobbeskrivelser i den seneste tid og synes virkeligt godt om england og det jura studie man kan læse derover, og ville høre om der er nogen der ved hvad kravene er for danske studerende der vil ansøge til det engelske tilsvarende til "Jura studi... -
Hvordan gik det - 2006??
ForumindlægNå.. nu er eksamenstiden 2006 sat igang! Hvordan er det gået? -
Kvote 2 - DTU
ForumindlægHej Studieportalen Jeg vil blot høre om der tilfældigvis skulle være nogen med erfaring omhandlende at søge ind via. kvote 2 på DTU. Jeg kunne godt tænke mig at læse til diplomingeniør på retningen kaldet "byggeri og infrastruktur". Problemet er dog at mit gennemsnit ikke er højt no... -
undersøg, om linjen m er tangent til cirklen
ForumindlægHej jeg sidder med en opgave, hvor jeg mangler opgaven : undersøg, om linjen m er tangent til cirklen... jeg ved ikke lige hvordan jeg skal gibe den an, for jeg kan vel ikke finde en linjens ligning, da jeg kun ved et punkt? tænker jeg skal bruge den til at kunne beregne afstanden mellem ...
