Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13541 til 13560 af 42938
-
dialog med læren under eksiminationen
ForumindlægHej :)JEg sidder her og er igang med at forberede mundtlig matematik eksamen, og jeg synes virkelig det er SVÆRT..Der er nogle ting jeg er i tvivl om.. blandt andet er jeg meget usikker på hvad jeg skal vise/bevise på tavlen og hvad jeg "blot" skal vide og kunne snakke med min lære om u... -
Hvad betyder Dom - haster
ForumindlægHej Hvad betyder Les Dom på fransk ? har det ngt med retten at gøre. Tak på forhånd. -
Matematik - dumpet eller?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg ser at flere har haft lignedne spørgsmål, men jeg er dog stadigvæk i dyb tvivl om jeg har dumpet matematik? Alle min karakterer ser fine ud, bortset fra matematik. Desværre. Jeg havde til at starte med matematik på A da jeg startede i gym., men jeg skiftede linj... -
Panserformlen
ForumindlægEr panserformlen komplet irrelevant til den skriftlige eksamen? -
Nv
ForumindlægHvad sker der hvis man ikke møder op til nv eksamen ? -
NV prøver?
ForumindlægNogen der ved hvordan NV prøverne foregår? Er rigtigt at det både er mundtligt og skriftligt? -
Tips og tricks
ForumindlægHej derude, Jeg ville høre om nogle af jer derude ville dele nogle oplevelser omkring AT-eksamen med mig. Hvad for nogle ting synes I man skal gøre for at det kommer til at gå bedst muligt med AT-eksamen, og hvad gjorde I, som var positivt? Jeg skal selv om her til sommer, og er ret nervøs for ... -
Dumper Dansk A - kan jeg stadig gå videre til min ønsket retning?
ForumindlægGoddag Min ønsket retning på universitet er maskin og produktion og kravene er lige blevet ændret! Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B, matematik A og fysik B samt kemi C eller bioteknologi A. Alle fag skal være bestået. Jeg er sikker på at dumpe dansk A mundtligt i min årskarakter,... -
historie hjælp!
Forumindlægnogle som kan hjælpe mig med infomationer om den franske revolution? altså hvad der er? -
Dårligt snit ? Drop ud.
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i øjeblikekt på en stx uddanelsen og er i gang med mit 3 år, jeg er indstilelt til eksaminerne, osv. Mit problem er at jeg har fået nogle meget dårlige årskarrakterer, blandt andet nogle -3 og et par 00 og 02. Jeg valgte så at søge ind på et studenterkursus, hvor... -
HASTER ..hjælp
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til min AT-eksamen. og har haft en laaaaaaang diskussion med en veninde, om hvorledes AT-mundtlig skal foregå. hun mener nemlig, at synopsen er en springbræt til en selvvalgt vinkel, man snakker om til eksamen. men jeg mener at man bare skal uddybe de vigtigste ... -
Kvalitet på GSK? Mat A
ForumindlægHej. Jeg skal begynde på et Mat A kursus på GSK her om et par uger. Min valg af uniuddannelse kommer også til at afhænge om jeg kan lide mat på dette niveau lige så meget som jeg kunne lide det på B og C niveau, hvor jeg også klarede det ret godt med rene 12(skriftligt) og 10 taller. (mundtligt),... -
Hvad er forskellen........?
ForumindlægJeg skal til dansk-eksamen mundt. (FSA) i morgen så jeg sidder og kigger på studieportalens analysemodeller og kan lige finde ud af hvad forskellen på et kunsteventyr og et folkeeventyr er...?Vil også meget gerne have nogle råd om hvordan jeg skal gøre i morgen.. Læste et sted at hvis man trak en... -
For lave karakterer til læreruddannelsen?
ForumindlægHej jeg bliver student her til sommer og jeg har planer om, at læse til folkeskolelærer i 2012 efter et sabat år. Jeg er bare i tvivl, om mine karakterer er gode nok og kræver det noget bestemt snit? jeg har fx. 7 i mundtlig matematik på B niveau - og er det ikke noget med man skal have 7 i sit ... -
Oprykning i 3.g - tvivl!
ForumindlægJeg har været oppe i 2 eksamener her i 2.g, desværre med rådne karakterer. 02 i tysk mundtlig og 00 i naturgeografi mundtlig. Nu er jeg så i tvivl om jeg kan rykke op i 3.g?! Synes reglerne er lidt tvetydige. Der står man skal have et snit på 2 for at rykke op - men er det årskarakterer og eksam... -
Dumpet????
ForumindlægHej folkens! Jeg har et spørgsmål, jeg har gået rundt og har tænkt på i et stykke tid nu. Jeg var op til matematik A mundtlig her i går, og desværre fik jeg kun 02, derfor vil jeg lige hører om man er bestået eller dumpet i faget? Jeg fik 02 i årskarakter (skriftligt) og 00 i årskarakter (mundtli... -
Notater
ForumindlægTil maj-juni 2003 skal jeg til Folkeskolens Afgangsprøve. Jeg har i den forbindelse tænkt mig at skrive notater til fagene, Dansk (Mundtligt/Skriftligt) og Matematik (Mundtligt/Skriftligt), og desuden har jeg tænkt mig at skrive dispositioner for alle de emner jeg kan komme op i, i Fysik/Kemi – d... -
God karakter
ForumindlægHvad er for jer en god karakter? Gør et 9-tal jer tilfredse eller skuffede? -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notatater hjemmefra med til selve eksaminationen? Altså også dem der er lavet på com? På forhånd tak! -
Droppe ud eller smidt ud ?
ForumindlægEr det bedst at droppe ud af gymnasiet inden de mundtlige eksamer eller at blive smidt ud ? Kan man evt. tage Hf efter sommer uden en 10.klasse ? på forhånd tak : Anna
