Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 13661 til 13680 af 58387
-
Fysik eksamen i morgen - er helt lost.
ForumindlægHej! Skal op i mundtlig fysik i morgen. Jeg er meget dårlig til det, og har ikke fulgt med i en eneste time hele året. Men det er selvfølgelig mit eget problem, men jeg forstår nul og niks af det. Jeg er også klar på et 02. Men jeg har heller ikke øvet mig, har kun printet noter ud osv, som j... -
AT - Engelsk A, Naturgeografi C - hjælp til problemformulering
ForumindlægHej Jeg har engelsk og NG som emner i AT og har tænk på emnet Naturkatastrofer. Jeg har dog et problem med at få lavet en problemformulering. Kan nogen hjæpe? -
hjælp, skal have 13 til den sidste eksamen for at bestå
ForumindlægHejsa, jeg vil bare lige høre om der er nogen der kan give et par gode råd, jeg har været så uheldig at dumpe mange af mine eksamener og nu står jeg og skal have 13 til den sidste, som er en historie eksamen :-( hva pokker er der lige at gøre?? -
Skal jeg gå til eksamen for at bestå??
ForumindlægJeg har lige taget Handelskolens grunduddannelse for voksne.Der blev udtrukket 2 ting til eksamen -1. IT 2. Tema 2 projekt (omhandlende en kommune).Jeg har været til eksamen i IT og nu er mit spørgsmål:Skal jeg tage den tema 2 eksamen?? Hvis nu jeg udebliver så får jeg 00 - men er det så mit ka... -
Nogen, der kender en engelsk hjemmeside a la Studi?
ForumindlægEr der nogen, der kender en side på engelsk der er ligesom Studi? På alle de sider jeg har besøgt koster det penge at downloade en opgave. Nogen der kender en engelsk gratis side? -
Skal jeg tage eksamen om?
ForumindlægHej! Jeg gik til eksamen i mat A i dag, og jeg har på fornemmelsen, at det ikke gik særlig godt. Skide ærgeligt! Mit spørgsmål er, at hvis jeg i årskarakter har karakterene 4 og 7, men dumper eksamen, skal jeg så stadig til en ny prøveeksamen, eller består jeg uden at skulle op igen? -
eksam karekter bedømelse
Forumindlæghej jeg var til hf eksam i dansk skriftlig idag, er der nogen der vil bedøm om jeg er bestået eller ej -
Spørgsmål omkring eksamen og årskarakter
ForumindlægHej, jeg forstår ikke helt hvordan det med eksamen og årskarakter fungerer. Hvis man har fået 7 i både mundtlig og skriftlig mat B, og man får 4 til eksamen i skriftligt, hvad ligger ens snit så på i matematik? Jeg har hørt at de begge karakter (både eksamen og årskarakter) står står på eksamen... -
Engelsk stil - rettelse af sprog- og grammatikfejl :)
ForumindlægHejsa! Er der mon en venlig sjæl derude, der gider rette min engelskstil? Her tænker jeg på sproget og grammatikken. Haster kun lidt :-)) -
Eksempler fra mundtlig eksamen i VØ
ForumindlægEr der nogen der har nogle ekempler / erfaring fra mundlig eksamen i VØ? Sagen er den at vores skole, Niels Brock, har valgt at eleverne ikke må se tidligere eksamens opgaver. Så vi sidder en hel klasse der ikke aner hvordan den mundtlige eksamen kommer til at foregå. Skal man lave budgetterin... -
Mundtlig eksamen - Trigonometri
ForumindlægHej Alle! Jeg er ved at forberede mig til min mundtlige eksamen og ville bare lige spørge jer om i havde nogen gode ideer til hvad der er vigtigst at jeg inddrager i følgende punkter: 1) Der ønskes en gennemgang af formler til beregning af sider og vinkler i trekanter. Specielt har sinusrela... -
Eng-Eksa
ForumindlægHej derude. Jeg skal afslutte STX med engelsk som sidste eksamen. Jeg tænker på, hvordan man skal gribe eksamenen an? Endvidere tænker jeg på, om der er nogen, der kan henvise en til analysemodel, som eventuel de har brugt eller som egner sig til en engelsk eksamen. Jeg håber meget på svar, da je... -
bio A eksamen!!
ForumindlægHej SP! :) Jeg hr liget et spørgsmål .. HVordan skal man øve sig til skriftlig biologi A eksamen???! plz hjælp.. -
Forslag til FysA eksamens projekt
ForumindlægHej.Tiden nærmer sig vores afsluttende eksamens projekt i Fysik A på HTX 3g, og vi skal have fundet et emne at arbejde med.For at få flest mulige ideér har jeg valgt at spørge jer. Selve projektet skal selvfølgelig være på A niveau og bestå af et godt forsøg hvor der er gode muligheder for at skr... -
Råd til Mundtlig eksamen 3årig Høj
ForumindlægJeg skal op i morgen til mundtlig eksamen, så ville lige høre om nogen af jer der selv har været oppe, har nogle gode råd til hvad man skal gøre, og ikke skal gøre?Jeg kan efterhånden alle vores beviser udenad, så jeg følger mig sikker der, men man ved jo aldrig.Gode råd:)? -
Skriftlig eksamen, hf-b
ForumindlægHermed følger kortfattede resultater fra dagens eksamen i B-niveau på hf. Der tages forbehold for regne- og trykfejl. Opgave 1 a) f'(x) = 1/x-10x Opgave 2 a) (a+b)^2-a*(a+2b) = b^2 Opgave 3 a) Grafen har et minimum i x=2, da fortegnsvariationen afslører, at funktionen er aftagende før ... -
Badminton drejebog eksamen
ForumindlægHey jeg går på HF og har idræt på B-niveau, jeg skal med en klassekammerat bruge 20min til eksamen på at fremvise diverse badminton øvelser. Jeg kunne godt bruge nogle fif til hvordan drejebogen udarbejdes. Vigtigst af alt, så mangler vi nogle gode badminton øvelser. Der lægges vægt på funkt... -
Øvelse til skriftlig eksamen
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave, som lyder: I en model for afkøling af en bestemt væske kan temperaturen T (målt i grader) som funktion af tiden t (målt i timer) beskrives ved følgende sammenhæng.: T = 21 + 59 *e -1,66*t Bestem væskens temperatur efter 1 time, og beskriv betydningen af tallet 21.... -
Eksamen skr. bio
ForumindlægEn der vil kigge mine besvarelser igennem i min skr. biologi studentereksamen. Og måske komme med en karakter. skriv så sender jeg den. Takker -
Engelsk forfatter som Naja Marie Aidt
ForumindlægHej Jeg står og skal til at skrive SRP. Jeg kunne godt tænke mig at komme ind på minimalisme, og noget om Den Nye Realisme, og mangler derfor en engelsk forfatter jeg kunne bruge et værk fra. Gerne en der skriver i samme stil som Naja Marie Aidt, eller Katrine Marie Guldager, altså gerne noget ...
