Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 13741 til 13760 af 39512
-
Makroøkonomi
ForumindlægHvilke matematiske emner kræver det du har en indsigt i før du burde sætte dig ned og lærer makroøkonomi ??? Har downloadet sådan en cool bog omkring det på 117 sider. -
HJÆLP EMNE TIL STUDIERETNINGPROJ.
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med et emne?? MAT-A, Historie A... Den ny reform... Please... Det ville være superrrr lækkert med masser af hjælp! Takker. -
humanist
ForumindlægHej Jeg kan godt lide at analysere, men jeg er også et 'bankmenneske', jeg tænker på at tage noget med finans, men på den anden side er jeg også rigtig god til det med fx sociolinvistik, lad os bare sig jeg godt kan lide dansk. Jeg vil slet ikke være lærer, og støttepædagog lyder rigti... -
Filosofi/psykologi
ForumindlægJeg har nu(meget sent) blevet fast besluttet på at læse antropologi(på KU), hvorfor matematik på B-niveau, ikke mere er en nødvendighed. Men jeg er faktisk i gang med at supplere med netop det fag i øjeblikket, fordi jeg troede at jeg ville læse statskundskab. Min situation: Jeg mangler enten et ... -
Mat eksamen
ForumindlægHey allesammen, Jeg skriver for jeg er i tvivl omkring beståelse af matematik på b niveau stx. Der er mange videregående uddannelser efter gymnasium som kræver at man har bestået matematik på b niveau. Pt står jeg med karaktererne 4 skriftlig og mundtlig og fik til seneste terminsprøve 00 Jeg v... -
Erfaringer vedr. mat?
ForumindlægHej, På vejne af min kæreste, har jeg et spørgsmål nedenfor, som vi håber nogle kunne komme med lidt input til: "Jeg sidder i en situation hvor det er tid til at vælge SRP fag samt emner. Jeg har længe overvejet hvordan og hvorledes, og har fundet ud af jeg egentlig godt kunne tænke mig at... -
Økonomi
ForumindlægHej SP Jeg skal inden længe har valgt min videregående uddannelse, men jeg er i tvivl om valget mellem erhvervsøkonomi-matematik, matematik-økonomi og økonomi. Min helt store interesse er matematik, og jeg vil så vide, hvilken af disse muligheder giver bedste muligheder for at arbjede i ban... -
HHX
ForumindlægHej, skal efter sommerferien (drukferien) på HHX, og ville gerne høre nogle forskellige erfaringer vedrørende dette. Altså i henhold til lektier, fag, og skolerne generelt. Tog HHX fordi jeg synes det lyder spændende, og praktisk også på den senere arbejdsfront.mit gennemsnit blev her i 10 kl 10... -
Hjælp til Hf enkeltfag , betaler :)
ForumindlægDu skal have taget mindst 1 hf enkeltfag :) skriv en besked herinde til mig -
Skriftlig samf eksamen
ForumindlægHey kommende studenter! Jeg er sikkert ikke den eneste der skal op på onsdag, så jeg synes vi skal dele nolge tips herinde. Hvad er godt at have med ind ? Og hvilke emner tror I det bliver? Jeg tror eksempelvis at vi kommer op i noget med Rusland eller noget med ISID. -
Har virkelig brug for hjælp til oversættelse af nogle fransk udtryk!!
ForumindlægHar virkelig brug for lidt hlæp til nogle sætninger som jeg ikke kunne finde ud af at oversætte, så det vil birkelig være en stor hjælp hvis en der har mere styr på det end jeg har kunne hjælpe lidt..!!mange tak på forhånd.- Den amerikanske nat- borgerskabets diskrete charme- Det vilde barn- Den ... -
Oversættelse af 2 siders tekst
ForumindlægHEJ! Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har en oversættelses opgave til om 1 uges tid. Faget er fransk, og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke fatter noget som helst af sproget. Jeg overvejer at betale mig fra oversættelsen, men det er dumt? Er det ikke? Nogen der kan hjælpe? Det drejer si... -
Skriftlig bioteknologi eksamen maj 2012
ForumindlægHej Alle Savnede selv en lille hjælp til terminsprøven sidste år. Her er opgaven som jeg lavede maj 2012. Håber nogle af jer skal op i den. Mvh -
Tag gaden tilbage
ForumindlægHej. Skal skrive om min blog " tag gaden tilbage" nogle der kan hjælpe? -
Eksamenssæt 2014
ForumindlægHej, en der kan hjælpe på følgende opgave? Argumentere ud fra en liberalistisk grundholdning imod nedenstående citat af Christian Juhl (EL) om nytteaktivering af kontanthjælpsmodtagere. Citatet: Når kommunerne sætter kontanthjælpsmodtagere i nytteaktivering, hvor de eksempelvis rydder op i p... -
Skrifteligt Fraværd og gymnasie slut
ForumindlægHej jeg går i 3.g og har 21,33% skrifteligt fraværd (officelt er det 28% men der er 10 timer der ikke er blevet godkendt) jeg ville bare høre om det var noget jeg skulle arbejde på at få lavet inden jeg slutter gymnasiet her til sommer. -
Er det snyd?
ForumindlægDet jeg egentlig tænke på vat at, er det egentlig snyd at man får rettet sineopgaver eller noget andet?Jeg menet ikke at det er snyd fordi, man får jo hjælp det er det samme som at få hjælp fra en familiemedlem end en ubekendt?Hvad mener i at det er hvad vil læreren betragte det som? -
HJÆLP!!!! Kemi eksamen...
ForumindlægHej folkens, Er virkelig på den, skal op til eksamen i kemi B, i over morgen. Jeg har et forsøg der hedder alkohols blandbarhed med vand, men har ingen forsøgsvejledning eller data til forsøget. Har spurgt rundt omkring, men det er hele klassen, der mangler den... Har skrevet til læreren, men han... -
Gode råd - rette opgave!
ForumindlægHej Allesammen.. Jeg er så igang med Samf på A-niveau - 3 år. Jeg er egentligt lidt irriteret. Og det skyldtes mine skriftlige karaktere! HVER gang jeg aflevere en opgave får jeg 7 (efter den nye skala). Kunne VIRKELIG godt tænke mig at komme op på et 10 tal. Men ved bare ikke helt hvordan jeg ... -
ulighed rigtig svær
Forumindlægjeg er fuldstændig væk i denne her opgave, please hjælp mig :O to funktioner f og g er bestemt ved f(x)= 1/4x^2-x+2 g(x)= 1/3x+3 loes ligningen f(x)=g(x). loes derefter uligheden f(x)< = g(x) < = menes med at g(x) er stoerre elelr lig med f(x) (:
