Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13741 til 13760 af 20009
-
Hvor får vi strøm fra?
Forumindlæghej.. Kan i fortælle mig hvad man til eksamen skal snakke om "hvor får vi vores strøm fra". har skrevet det som underpunkt i min disposition, men ved ikkke helt hvad jeg der skal fortælle om:/ -
Skifte gymnasie?
ForumindlægJeg skal begynde i 1.g på HTX efter ferien, men jeg har slet ikke lyst til det. Jeg føler mig helt ulykkelig ved tanken om at skulle gå på HTX. Grunden til, at jeg valgte det, var vist nok mest pres fra min familie til at vælge noget naturvidenskabeligt, og at jeg havde hørt, at STX mindede utrol... -
Ubestemte kendeord, hankøn eller kasus?
ForumindlægMin veninde og jeg har fået stillet spørgsmål: Sie hat _____ ihr Fahrrad geliehen. (Freund) Hvad skal der stå, og hvad er meningen med sætningen? Mange tak på forhånd :) -
help
ForumindlægHej allesammen' jeg starter i 2.g efter sommerferien. hvordan kan jeg bedst muligt få "øvet" mig? -
Begyndelsesbogstav i oplistning af ugedage
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal skrive følgende korrekt på dansk. Jeg er i tvivl om der skal stort eller lille begyndelsesbogstav i de to eksempler for drop downs nedenfor: En til alg af ugedage: mandag tirsdag onsdag torsdag fredag og en anden for valg af weekend intervaller:... -
Hvad er billgst?
ForumindlægEn bestemt støvsuger kan i DK købes for kr. 1.195,00 En støvsuger af samme mærke koster i Vesttyskland EUR 55,00 kursen på EUR er 743,00 Vis ved beregning i hvilket land støvsugeren er billigst? -
Hjælp med nem stil på 100 ord
ForumindlægHej. Jeg har en stil for til om ikke så lang tid. Faktisk imorgen. Den er dog kun på 100-150 ord, så jeg vil spørge om der er nogen der bare lige hurtigt kan tjekke den igennem? Den er vedhæftet -
Isis
ForumindlægEr der nogen der ved hvorfor terrorister altså ‘isis’ begår terror? Er det pga Gud? -
Feedback på oversættelse
ForumindlægHej har til opgave at skrive om det at være anderledes på tysk, ville være en stor hjælp hvis jeg kunne få noget feedback/rettelse på det :). (er ikke gået op i komma og punktum, da det er et mundtligt oplæg) Dansk: Det at være anderledes, er svært at definere. For at kunne definere det at ... -
Feedback på oversættelse - vol. 2
ForumindlægHalløj på Studieportalen Jeg har brug for noget feedback til min oversættelse. Jeg tager Tysk B på aftenskole, men er ikke den skarpeste til det, så vær gerne lidt pædagogisk og knyt gerne en kommentar til mine fejl :-) Dansk tekst Jeg venter her, Peter henter cigaretterne. Jeg ryger desværre... -
treårskrigen
ForumindlægHjælp!!!! Jeg er i gang med at skrive historieopgave om treårskrigen 1848-1851... Jeg ved at krigen på en måde var delt op i tre perioder.... 1. periode før våbenhvilen 2. periode våbenhvilen og 3. periode efter våbenhvilen... Men jeg kan ikke finde ud af hvornår perioderne finder sted i treårskr... -
Fransk oversættelse til rettelse! Nogen der vil kig på det?!
ForumindlægHej!Hvis der nogen der ude der ville kigge på min oversættelse og sige til hvad der er forkert og eventuelt sige hvordan det skal gøres, vil det gøre mig glad...To unge mænd på 18 år tager til bal i byen. Den ene er elektrikerlærling, den anden er mekaniker. De har cowboybukser og jakker på og me... -
engelsk online ordbog..
ForumindlægHey, er der nogen der kender en rigtig god (gratis) dansk/engelsk online ordbog? mvh -
Er den nogen, der kan rette 3 linjer?
ForumindlægHej Er der nogen der vil rette de 3 linjer(oversat til dansk) om det er rigtigt? Meine Herzallerliebste, ich bin Tausende von Meilen gegangen. Ich habe Flüsse überquert, Berge versetzt. Ich habe gelitten, Qualen über mich ergehen lassen. Ich bin der Versuchung widerstanden und ich bin der ... -
Oversættelse af 3 ord
ForumindlægHey...Jeg kan ikke finde en betydning af disse tre ord, håber der er nogen som kan hjælpe mig...1.Untautened2.Gamine3.GesaltHilsen Rasmus -
oversættelse.....er der ikke nogle SØDE mennesker der til oversætte til engelsk .....HASTER MEGET.....
Forumindlægkan i ikke sende mig jeres e-mail..så jeg kan sende det til jer...er lidt privat..... -
Ubestemt kendeord
ForumindlægHej allesammen. Jeg tænkte på når det er i ubestemt form, skal sætningen så lyde: (En bils farve) Der Farbe eines Auto ELLER Einer Farbe eines Auto -
!-verdenskrig
Forumindlæghvorfor var det lige at 1-verdenskrig brød ud? Hvem var med i krigen? osv... Please hjælp mig -
Hvordan gik jeres terminsprøver?
ForumindlægHvordan gik det til jeres terminsprøver??? Hvad har i været oppe i? -
Im Gebüsch?
ForumindlægNogen der har læst teksten? Fatter ikke hvad den handler om? DDR? Nogen der kan ridse det op for mig? Altså hvad teksten handler om?
