Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 13761 til 13780 af 22746
-
Brug af elektronegativitet
ForumindlægKan elektronegativiteten kun bruges når der er tale om bindinger, eller kan den også bruges når det blot er to ioner hver for sig? -
computeren slukkes af sig selv!!!!
Forumindlæghej.. jeg har en pc.. og her på det sidste, går den ned af sig selv.. det plejer at være, at ejg er midt i msn samtale.. eller hører musik.. skriver stil.. lige pludselig så går den ned!!! hvad kan det skyldes.. og hvordan får jeg det væk... hjæææælp mig.. for det er virkelig træls, når man sidd... -
Hjerte-kar sygdom, blodtryk HASTER!
ForumindlægSalt forsnævrer modstandskarrene i nyrerne uafhængigt af blodtrykket, og øger derfor tilbøjelighed til sammenklumpning af blodpladerne. vil blodtrykket så stige, fordi man opfatter blodtryk som et tryk i blodet, så blodet løber langsommer, eller er vil blodtrykket falde, fordi blodet løber la... -
polære og upolære
ForumindlægHvordan ved man når noget er polært eller upolært -
problemstilling
ForumindlægHej nogen der lige har tid til at kigge min problemstilling igennem, og se om spørgemålene virke realvante? Eller om der evt. mangler nogle andre problemstillinger jeg kunne arbejde med... http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=82017 -
Antistoffer
ForumindlægHej Jeg er i gang med at læse om blodets kemi og læser om en metode, hvormed man kan påvise rhepo (rekombinant epo). Ved gelelektroforese kan man påvise proteinet og måle koncentrationen ved at lade det vandre til dets isoelektriske punkt, når gelen er pH-gradieret. Man kan så tilsætte epo-an... -
Færdig med SRP
ForumindlægHej... Ville bare lige hører om der er nogle der har skrevet studieretningsprojekt og om i har følt at 2 uger var for lidt/for meget tid at have til at skrive SPR? Skal selv igang med SPR på fredag og har virkelig ikke nogen fornemmelse af om 2 uger er meget eller lidt tid at have. Ved selvfølge... -
SRP: Trækker det ned?
ForumindlægHej Trækker det meget ned, hvis man overskriver de 20 sider i SRP'en? Er det noget, som lærerne ligger meget mærke til, eller kan man godt overskride med 2-3 sider uden at der sker noget? -
Tysk resume af teksten studenter - gramma hjælp!
ForumindlægHej alle sammen. Skal aflevere tysk stil imorgen og kan virkelig godt bruge hjælp til at få den rettet og nogen kommentar til dens indhold. Teksten jeg har læst på dansk handler om studenters dag, hvor de kører i lastbil o.s.v. Hvad der er vigtigt er at en tysker skal kunne forstå det - de kende... -
Rygtet om Studieportalen..
ForumindlægHej :) Jeg var inde og tjekke min indbakke på studieportalen i en dansk time idag da min veninde sagde at det var snyd! Jeg spurgte om hvad var snyd og så svarede hun Stusieportalen og sammenlignede den med studienet.dk.. Jeg forsvarede selvfølgelig vores allesammens geniale og meget lærerige sid... -
Please hjælp!! Mega vigtigt
ForumindlægHej alle MIt spørgsmål lyder: Hvad er styreformen i Rusland og hvordan er deres politik? er de demokratiske osv.? PLease hjælp! alt kan bruges, måske er der nogen der har skrevet en opgave på det? -
Gymnasiet
ForumindlægHej. Er der et stort spring fra folkeskolen til 1.g (niveaet)? Skal nemlig starte i 1.g her i august, hvilket jeg ser frem til. Og steg eller faldt jeres gennemsnit, da i begyndte på gymnasiet? Tak :-) -
Hvad skal jeg stille op med hende?
ForumindlægHej med jer! Jeg er en dreng der laver tysk opgave sammen med en pige. Min lærer har bestemt grupperne. Pigen er typen der ikke vil lave noget osv. Jeg er den type der vil lave det hele og gøre det mest ud af det. Vi skal lave en evaluring på tysk. Jeg har lavet mit evaluering. Min spørgsmål ... -
Nummerering
ForumindlægHej igen igen :) Jeg er i gang med at skrive en større opgave og i den forbindelse vil jeg bruge report. Men hvordan ændrer jeg nummereringen, når jeg bruger \section{}? Vil have den til at blive lige som article. På forhånd tak. Mvh. -
Watergate-skandalen!
ForumindlægHej alle, Jeg skal fremlægge om Watergate-skandalen på ca. en halv times tid i historie/samfundsfag. Jeg skal bruge Powerpoint, vise plakater/plancher og naturligvis fortælle. Nogle der ved hvordan jeg kan bygge min fremlæggelse op, hvad der er relevant at fortælle om osv. Eventuelt nogle ... -
HJÆLP billedanalyse på fransk?
Forumindlæghej alle. Er der en af jer, som ved hvordan man laver en billedanalyse på fransk? -
ét spørgsmål --> blgelængde!
ForumindlægJeg har målt førsteordens linjen til 54,6cm af det røde linjespektrum afstanden fra gitter til lampe /væggen/ centralplet var 34 cm. gitterkonstanten er 0,001/300=3,333 hvordan beregner jeg bølgelængden for det røde lys i spektrummet? -
Findes der et gratis korrekturforum?
ForumindlægHej folkens. Jeg sad og kiggede på de mange korrekturtilbud, som findes på internettet, da jeg så faldt over tanken, om der muligvis kunne eksistere et forum for folk, som ønsker at hjælpe hinanden med opgaveskrivningen gratis. Lidt ligesom studieportalens koncept(Alle hjælper alle). Er der no... -
"insekt" - Claire Castillon
ForumindlægJeg har læst novellesamlingen "insekt" af Claire Castillon, og har nu skrevet mit individuelt værk, over den. Men da det er en meget ny bog, er der ikke mange der har læst den. jeg ville egentlig bare høre, om nogle herinde skulle have læst den? og om i evt. har noget i er faldet over... -
Stefan Frello
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mht. info om Stefan Frello, både som person og forfatter ?
