Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13881 til 13900 af 109300
-
Studieretning...
ForumindlægHvilke fag er obligatoriske? Er det sandt, at historie A er obligatorisk under alle studieretninger? Nogle der kender til de obligatoriske fag og niveauer, hvis man vælger den naturvidenskabelige med mat, fysik og kemi ? Ku virkelig være dejligt med hurtig respons. På forhånd tak. -
Tillykke folkeskole elever!
ForumindlægJa, nu var der en tråd der hyldede De nye Studenter, men det er da også på tide, at hylde os (tidl. folkeskole elver). Hurra! Tillykke! Men hvordan er det så gået i De forskellige eksamner? Jeg selv har været vidt omkring på karakter-skalaen. Vi starter i bunden: Dansk mdt: 2 F/K: 4 Engelsk mdt... -
SRP: Idræt og teknologi
ForumindlægHej Jeg sidder og skal snart igang med at skrive SRP opgave. Jeg går på HTX og har teknologi og design som linje fag. Til min SRP har jeg valgt at bruge fagene Teknologi A og Idræt B, og emnet er produktion af idræts udstyr. Jeg skal skrive omkring hvilke konsekvenser det har på idrætten, a... -
SRP- Emne????? Hjælp
ForumindlægJeg skal til at skrive srp, nogen som har gode ider? Jeg har : Matematik A, Historie A, Dansk A, Spansk A, Engelsk B, Samfundsfag B, Fysik B, Kemi B. Det skal være Matematik, også et andet fag. På forhånd tak. -
Eksponentielle eksam
Forumindlægy=b*a^x fortæller b endelig b = startværdi /fortæller hvor grafen skærer y-aksen når x = 0 er y =b hvad mener de med dette mener de at y er nul -
Bogandmeldelse
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en analysemodel for en bogandmeldelse på engelsk.. ??HASTER -
oversættelse af et ord!
ForumindlægEr der nogen der ved hvad det engelske ord: "Glasnost" betyder??Tak! -
Funktion!!
ForumindlægVi sidder lige nogle stykker med et par fysikrapporter og er røget ud i en underlig debat! Hvis vi nu har en funktion sin(i) som funktion af sin(b). Hvad har vi så ud af første aksen??? -
bestem forskriften for de fire forskelige eksponentielle sammenhænge hvor:
Forumindlægbestem forskriften for de fire forskelige eksponentielle sammenhænge hvor: a.begyndelsesværdien er 300 og grafen går gennem (4,732) b.grafen går gennem (0,50) og vækstraten er 10% c.grafen går gennem (1,12) og (4,324) d. fremskrivningsfaktiren er 1,479, og grafen går gennem punktet (10,50) -
Hvad skal jeg gøre ?
ForumindlægI et koordinatsystem i planen er givet to punkter A(5,2) og C(2,1) og en vektor a(vektor)= (1 2) . Punktet B er bestemt ved, at AB(vektor) = a (vektor) + b(vektor) . Beregn koordinatsættet til punktet B. Beregn koordinatsættet til projektionen af CB(vektor) på CA (vektor) . Beregn arealet af trek... -
hjælp
ForumindlægWhich Problemer med lektierne? Få hjælpen her - opret et spørgsmål og få svar indenfor 2 timer.of the following is true under monopoly? a. profits are always positive b. P>MC c. P = MR d. All off the aboce are true for monopoly Svaret er B? Korrekt? -
STX eller IB?
ForumindlægHejsa Det er sådan at jeg står i et dilemma mellem STX og IB. Jeg ser allerhelst at jeg kommer på IB linjen, da jeg i fremtiden gerne vil studere i udlandet. Jeg interesserer mig også meget for det engelske. Hvilket fagligt niveau bør man ligge på, før man starter på IB? Der er jo som sagt et hø... -
Adgangskrav til gymnasiet
ForumindlægEr det et krav, at man har haft haft tysk eller fransk i folkeskolen for at blive optaget i gymnasiet?Min lillebror har nemlig valgt ikke at have andre fremmedsprogfag end engelsk, og nu siger hans skole, at han ikke kan komme i gymnasiet. Jeg ved ikke selv en hylende fis om den nye gymnasierefor... -
Mobning problemer???
ForumindlægHej,., hvordan oversætter man mobning problemer på engelsk? tak på forhånd... -
Nogen/nogle
ForumindlægJeg synes, jeg kan huske en remse fra gymnasiet, der hed Spørgende, nægtende, betingende og sammenlignende. Hvad blev der af 'sammenlignende' i videoen Nogen/nogle? Hedder det ikke Nogen er højere end andre, og Der er nogen, der mener... (underforstået: og andre, der ikke mener det)? Me... -
Find forskrift for 3.frads polynomium
ForumindlægHej sidder med en aflevering og har virkelig brug for hjælp :) Lav en funktionsforskrift for et polynomium med nulpunkterne -3, 2 og 5 og en y-akse skæring på 11 -
3 fag på høj niveau
ForumindlægPuha jeg har valgt (muligvis som den eneste i klassen :s) at have 3 fag på høj niveau næste år.Er der nogen, der har prøvet det og som evt vil fortælle om det?Er det 2.g om igen eller er det værre?Har været helt vildt meget i tvivl og er det stadig, da jeg er bange for, at jeg ikke kan klare det,... -
Genfortælling af en krimi
ForumindlægHej med jer.. I morgen skal jeg fremlægge om en krimi, der skal være en "whodunnit", altså en krimi, hvor én eller flere bliver dræbt, og så er der fokus på, hvordan det bliver opklaret. Problemet er bare, jeg er total blank! Jeg har virkelig ingen anelse om, hvad jeg skal fortælle om. ... -
Studieretning STX
ForumindlægHej, jeg skal begynde på gymnasiet næste år, men jeg ved ikke helt hvilken linje, jeg gerne vil have. Jeg vil gerne have en studieretningen indenfor naturvidenskab, og har overvejet studieretningen med bioteknologi. Men jeg har hørt at bioteknologi-linjen lukker mange veje efter gymnasiet. ... -
Kemi A - supplering
ForumindlægHvor kan man læse kemi A op som supplering henne i Danmark (gerne Jylland). Hvad hvis man har haft det på A-niveau og gerne vil læse det op igen, hvor lang tid skal man så læse faget op?
