Søgning på: engelsk brev. Resultater: 13961 til 13980 af 25907
-
rettelse af oversættelse
ForumindlægBrev fra vores udsendte medarbejder: letter from our send with workers Her er de sidste nyheder fra deres medarbejder i Italien: Here are the last news from yours with workers in italy Den vigtigste nyhed er at regeringen i rom ønsker at starte en eksport til os: the most impant new is the gov... -
Fasandræberne
ForumindlægJeg har skulle læse fasandræberne af Jussi Adler-Olsen og skal så analysere og fortolke den. Der er dog en ting der volder mig problemer, men bliver ved med at springe i øjnene på mig.. Jeg synes at gennem hele romanen at bogstavet k bliver ved med at bliver gentaget- Eksempler på dette: Kimm... -
Den Kolde krig
ForumindlægHej :-) Jeg skal til historie eksamen imorgen. Jeg har om emnet mellemkrigstiden - den kolde krig, hvor mine kilder består af: 1.Præsident Wilson's 14 punkter 2. Lenin om sovjetmagtens nærmeste opgaver. 3. Trumandoktrinen. 4.Ungarnsopstanden 1956, Studenternes krav: 22 oktober 195... -
Sygeeksamen?
ForumindlægHey folkens har lige et spørgesmål. jeg havde tidligere meldt syg til en af mine eksaminer, men har nu fået et brev hvor der står at jeg skal op til sygeeksamen mandag d.13, altså imorgen. Kan det virkelig passe at jeg kan komme op til sygeeksamen imens jeg har sommerferie? Jeg burde faktisk ri... -
digtanalyse!!!!
Forumindlægjeg skal lave et digtanalyse af det sner, så hjælp! :) : Det sner og drømmen om at stirre op i den fugtige flænge, hvori vi blir til og forsvinder, samt dén om at høre sin fjendes indmad ramme et koldt cementgulv, falder - og med dém ambitionen om at svæve, den vidtforgrenede årsp... -
En uoverenstemmelse med en lærer angående en oversættelse
ForumindlægJeg har afleveret en opgave i spansk hvor jeg har oversat fra dansk til spansk, fik 4, men en anden ven som afleverede præcis den samme aflevering uden at rette så meget som et komme fik 10. Derfor vil jeg gerne bede om i kunne oversætte denne her, så jeg kunne vise den til min lærer ? Amerigo ... -
hjælp til tysk.
Forumindlæghej, der er vel ikke en som er utrolig sød og rette disse 4 sætninger igennem, da det svært og se sine egne fejl. 2. sekretæren overrakte dirktøren brevet. Der sekretär über’ reichen dem di’rektor einen Brief. 5. Filmen er god. Filmen er en spillefilm. Der Film ist gut. Der film is... -
Hjælp:S
ForumindlægJeg vil meget gerne lige have lidt hjælp til at rette mit lille brev til:) Hey! To begin with I will tell you, I am not the best person to English? My mobile phone has been to a repair, so that the reason why I have not wrote. Secondly I am sorry about I not sow you again. I was in Copenhage... -
Oversæt dansk til tysk. Haster!
ForumindlægHej... Jeg vil gerne have hjælp til en oversættelse af følgende tækst. På forhånd tak :) Jeg bor i København, som er Danmarks hovedstad, Mine forældre har et hus i Vanløse. Jeg bor hos mine forældre, Jeg betaler 2000 kroner for mit værelse og maden. Jeg arbejder hos firmaet Hansen & Peterse... -
HJÆLP TIL OPGAVER
Forumindlægsom direktør for North West Dairies, Nordvestenglands største mejeri, har du interesseret fulgt med i avisartiklerne om planerne, der går ud på at sportstjener også skal gøre opmærksom på alkoholens skadelig virkninger, hvis klubben i øvrigtreklamerer for øl og spiritus. jeg skal skrive til Live... -
Hjælp til 2.g opgave - Cubakrisen! Haster!
ForumindlægHej.. Jeg er igang med min 2.g opgave om Cubakrisen.. Selve emnet er let nok, men min problemformulering gør det svært for mig sådan at jeg kan komme igang. Problemformuleringen: I min problemformulering vil jeg kort gøre rede for Cubakrisen og undersøge hvorfor Khrustjov i den sidste ende val... -
Session
ForumindlægJeg har fået brev fra forsvaret, og får at vide at jeg skal udfylde en helbredsskema online. Herefter vil jeg blive indkaldt til session ca. 3 uger før mødedagen. Bliver jeg her vurderet egnet og inkaldt til værnepligt, vil denne finde sted indenfor perioden 1. januar - 31. december 2014. Pr... -
Optaget til februar...:O
ForumindlægHej. Jeg fik her i sidste uge et brev om at jeg er blevet optaget på sygeplejerskeuddannelsen, jeg havde søgt om start her til august, men jeg fik at vide at jeg har fået plads til februar! Jeg finder det en smule bizart fordi jeg netop IKKE krydsede af i den boks hvor der stod "foretrækker... -
regler for optagelse
Forumindlæghej. Jeg er lige blevet optaget på RUC nye Humtek-linie. Det kræver dog at jeg lige tager en lynkursus i Mat på B-niveau. Jeg har dog allerede haft det i gym. Den gang fik jeg 5 i årskarakter i både mundligt og skriftligt. Til eksamen fik jeg 6 i begge dele. Det ringede jeg og snakkede med RUC... -
Omformulering af problemformulering :)
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en problemformulering til min historie dansk opgave. Har så fået skrevet en, men min historie lærer synes den skal omformuleres lidt. Er der evt. nogle der har nogle forslag? jeg skriver om de danske frivillige i den spanske borgerkrig. Her er min problemformulering: Igennem... -
Fortolknings spørgsmål til Magrete d 1
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med et Eksamens projekt. Min problemformulering er: Dronning magrete d 1 dronning af Norge, Sverige og Danmark også kaldet Kalmar unionen hvordan lykkedes det hende at regere gennem hele hendes liv belyst ud fra romanen Rigets frue, Magrete 1. af Maria Helleberg og historisk ... -
Rettelse af lille tekst :) - hjælp.
ForumindlægNogle der liiige er gode til at spotte et par hurtigt fejl? I så fald vil jeg meget gerne have lidt kritik/rettelse. Det er et tysk brev jeg har skrevet (: Lieber Hermann... Ich habe für dich viel durch gegangen. Nach der Operation habe ich entdeckt daβ das Aussehen nicht immer etwas bedeute... -
Optagelsessamtale
ForumindlægHej.. :) Jeg har søgt ind på STX, og har lige fået brev tilbage! Hvor der står jeg skal til en Optagelsessamtale den 15. April.. Men vil gerne vide hvad Samtalen går ud på? Kan I Hjælpe??? Jeg står I den Situation at jeg droppede ud af Efterskole, da jeg havde meget svært ved at være væk Hj... -
Hjælp - Oversættelse
ForumindlægKindheitserinnerungen Det første skoleår bestod af lange timer, hvor jeg sad og ventede spændt på frikvarteret, for somme tider legede vi gruppelege; men tit var det endeløse minutter med ensom fortvivlelse, hvor jeg lod, som om jeg beskæftigede mig med noget, som jeg helst ville være alene med. ... -
klagebrev
ForumindlægHej derude, Er der nogen herinde, som har klaget over en mundtlig eksamen og har fået medhold? - hvis ja, kan I så give lidt vejledning til hvordan sådan en klage skal opstilles? - evt. et eksempel? Hvis I ikke har klaget, men alligevel ved noget om det, især hvordan sådan et brev skal se ud/op...
