Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 13961 til 13980 af 321608
-
Liberalisme og ulighed
ForumindlægHej, jeg ved, at liberalisme accepterer en vis grad ulighed, da det er nødvendigt i et dynamisk samfund, men kan det perspektiveres til funktionalisme? altså det med, at der nogle funktioner i samfundet der bedre end andre? -
Reaktionshastigheden
ForumindlægHej mennesker, Jeg har dsv trukket kemi til eksamen, og ville høre om nogen kunne hjælpe mig med disse eksamensspørgsmål?? • Beskrive de forskellige faktorer der påvirker reaktionshastigheden • Forklare forskellige måder hvorpå man kan bestemme en reaktions hastighedsudtryk •... -
Danskopgave renæssancen
ForumindlægHej Klassen kører et tværfagligt forløb mellem teknologihistorie og dansk. overemnet er renæssancen, og vi skal have fukous på bl.a. kilder. Vi er 3 i klassen som ikke har teknologihistorie, men stadig dansk. (team danmark elever o.a.) Har i nogle forslag til, hvordan man kan skrive en dansko... -
AT Historie
ForumindlægHej derude. Jeg har AT i fagene Retorik & Historie Jeg har i AT emnet: "Selviscenesættelse i politiske taler ved brug af moderne teknologi og retorik". Min problemformulering lyder som følgende: Hovedspørgsmål: Hvordan iscenesætter Barack Obama og iscenesatte Adolf Hitler sig selv,... -
hvad er fordoblingstiden
Forumindlægville bare vide hvad tallet betyder , hvad fordoblingstiden går ud på? -
tryk og temperatur - væskesøjle
ForumindlægHey.. jeg har et lille problem..spørgsmålet lyder, bestem ud fra følgendetal den ukendte væskes densitetHøjden er målt i m, og trykket målt i Pa.h p0 1013000.1 1025670.2 1038340.3 1051000.4 1063670.5 1076340.6 108901her der er nogen som kan hjælpe..på forhånd tak -
Markedsføring
ForumindlægHej Jeg er i gang med SRP om Volvo og deres markedsføring. Hvis jeg skal starte med at skrive om deres parametermix, er det så kun de 4 p'er? Når jeg så skal skrive om deres markedstrategier. Hvilke ting kan jeg så skrive om? Pleace hjælp. Maria -
Vigtigt spørgsmål til eksamen
ForumindlægNogen der ved hvor lang tid før den mundtlige eksamen censor og lærer har læst synopsis? altså læser de den samme dag eller får de den flere dage inden? håber nogen kan SVARE hurtigt.... :S -
Naturkatastrofer!
ForumindlægHvordan er naturkatastroferne opstået? - New Zealand - Haiti - Vulkan på Island Hvad kan man gøre så der kommer færre skader? Hvad er der sket med de penge vi har sendt ned til de katastrofe ramte lande? - Vil i være søde, at hjælpe mig med at svarer på de her spørgsmål? (-: -
Relative pronominer
ForumindlægSidder her med at par sætninger, som jeg er i gang med, at oversætte. 1) Snart kommer sommeren, som vi alle glæder os til. Har jeg oversat til: Bald kommt der Sommer, der wir alle uns auf freuen. 2) Vi elsker de lyse nætter, som man kan grille i. Har jeg oversat til: Wir lieben die hellen Näcte,... -
hvad er budskabet i bogen "jeppe på bjerget" ?
Forumindlæg -
Burde jeg droppe ud eller ikke? hjælp :D
ForumindlægHej, Jeg er 16 år og er lige flyttet fra det første halve år på HTX til en innovationslinje på HHX da fysik, kemi, biologi ikke var mig men jeg godt kan tænke mig noget med handel og iværksætteri. Jeg kan mærke at jeg er rimelig skoletræt, jeg er rimelig fraværende og laver ikke rigtig lekt... -
Fysik Kemi Eksam
ForumindlægHey, jeg undre mig og hvilke slags forsøg jeg kan lave til min Fysik Kemi eksam, mit emne er om energiforbrug og jeg ville tale om atomkraft. -
Point til download?
ForumindlægHvordan får man point så man kan dovwload, når der står man skal ha 350 point for at download en matematik opgave -
Legendre symbol
ForumindlægHej Jeg håber nogen kan hjælpe mig. Jeg skal beregne legendre symbolet (7/17), men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gøre. Hilsen Camilla -
resume af digtet Guldhornene af Adam Oehlenschläger
ForumindlægHej er der nogen, der kan give mit et resume af digtet Guldhornene af Adam Oehlenschläger. Det kunne også være fedt med en hjemmeside, der kom med et fyldigt resume. Tak. -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej ! Der er nogle sætninger som jeg er meget i tvivl om er rigtige. Her er de: I hans øjne er barnet ikke et menneske men en genstand. Han sælger nemlig barnet for at få penge: À son avis l’enfant n’est pas un être humain mais un objet. Parce que il vend l’... -
Eksponentialfunktion, hvad skal e være?
ForumindlægJeg sidder med en formel, der hedder H(w(t),t) = (w(t)/μ) (1 - e-μ(T-t)) μ er lig med r + k(α - r) - g Hvad tal skal sættes ind i stedet for e, hvis der skal indsættes et tal? Er det noget med at slå et "log" tal op i en tabel eller på lommerregner? -
Forståelse af Abstrakt algebra - HASTER LIDT
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en afslutende opgave i matematik om Emmy Noether og abstrakt algebra. Jeg er lidt forvirret over hvad det går ud på og kunne godt bruge lidt hjælp til at finde ud af hvordan det bruges og fungerer og om man kan bruge det til noget, hvis man ikke er matematiker el... -
Optimering
ForumindlægHej SP, Jeg har fået disse oplysninger om en opgave, hvilket i mit hoved ikke kan give mening: Summen af to positive tal er 10. Bestem tallene, så produktet af det ene tals kvadrat og det andet tal bliver størst muligt. Kom gerne med udregningerne Tak
