Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 14061 til 14080 af 321608
-
Jessica
ForumindlægHey folkens, hvad synes I om hende? Jeg stod helt af da jeg så hende:) Det var på forsiden af msn.dk, http://www.peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=65024 -
Fredagscafé.
ForumindlægHej. Min klasse skal arrangere fredagscafé, så ville høre, om der er nogen, der sidder inde med et tema, som kunne være godt. F.eks. jul i november. :D - Men det går de fleste ikke med til.. Tak på forhånd. -
hjælp til opg om forskrift
Forumindlæger der en som kan hjælpe mig med en opgave mangler den sidste er snart færdig den er til imorgen.. tak på forhånd=) i en model betegner O(x) (målt i kr.) en virksomhed samlede omkostninger ved en produktion på x enheder af et bestemt produkt. den pris pr. ened, som virksomheden kan sælge samtli... -
Induktionsbevis
ForumindlægHej, hvordan kan jeg via induktion bevise at for alle naturlige tal, på forhånd tak -
Omformning af cirklens ligning
ForumindlægHej alle. Nogle som kan forklare mig. Hvad der mangler i ligningen, når jeg kigger på facit være et 9 tal, men hvor fra ? -
Isomere opbygning?
ForumindlægHej Kloge mennesker Hvis vi eksempelvis kigger på alle isomerer for C5H10 der er cykloalkaner, hvad menes der så, når man får spørgsmålet: Hvilken type isomeri er der tale om? For eksempel har vi de to isomerer for C5H10, der er henholdsvis trans 1,2-dimethylcyclopropan og cis 1,2-dimethylcyc... -
Hvorfor er de tropiske regnskovsområder særligt sårbare efter skovrydning? (;
ForumindlægHvordan kan menneskers gøren og laden ændre på nedbøren? På hvilke måder kan mennesker være med til at skabe ørkensprædning? Hvad betyder erosion efter skovrydning rundt om i verden? -
HJÆLP HASTER HURTIGT! :D please.
ForumindlægHvordan kan menneskers gøren og laden ændre på nedbøren? På hvilke måder kan mennesker være med til at skabe ørkensprædning? Hvad betyder erosion efter skovrydning rundt om i verden? -
Ligning, jeg er strandet (måske forkert fortegn?)
ForumindlægVedhæftet er en ligning, jeg er gået i stå med. Jeg er nået til e^x = -3/2 Men da jeg ikke kan tage ln af et negativt tal, kan jeg ikke komme videre. Alternativt har jeg gjort noget galt i de relativt få udregninger. Kan I hjælpe? -
Det refleksive individ? (Svar hurtigt, tak)
ForumindlægHej alle deruder Jeg har problemer med, hvad der menes med "Det refleksive individ".. Er der nogle kloge hoveder derude bag skærmene som kan hjælpe mig hurtigt?? Tak på forhånd :) -
til anderledes tænkende folk :D
Forumindlæghey jeg har fået en mærkværdig opgave for :) Hvad er de næste to tal i rækkefølgen: 0; 1; 10; 2; 100; 11; 1000; 3; 20; 101; ?; ? Hjælp: Nummerer tallene: 1, 2, 3, jeg kan altså ikke regne den ud, men hvis i kan, vil i så ikke være så venlige og argumentere for hvorfor det lige præcis er dis... -
Sygeplejebøger til sælges
ForumindlægSygeplejebøger sælges Jeg sælger mine sygeplejebøger billigt: Sygeplejebogen Biokemi Dokumentation og kvalitetsudvikling Ergonomi Lægemiddellære og akutte forgiftninger Videnskabsteori Sygeplejeteorier Klinisk mikrobiologi Hvordan organisationer fungerer Ernæring Lægemiddelregning Men... -
Skreflig Engelsk Terminsprøver
ForumindlægHej venner :) Jeg vil bare høre om der er nogle gode råd til, at forberede sig til engelsk terminsprøven. Da jeg skal op til den imorgen, og gerne vil være velforberedt. Håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe. Ps hvis der er nogen der har nogle grammertik opgaver er de meget velkommen t... -
Spørgsmål til Zappa
ForumindlægJeg skal lave en dansk aflevering vedr. Zappa og vi har fået nogle spørgsmål, hvor der er 2 jeg ikke kan svare på/ikke forstår.? 1: Hvis Stens akvarier var Danmark, hvad ville Zappa så være? Og hvad ville guppierne være? 2: Hvorfor lader forfatteren den mulighed stå åben, at stumperne blive... -
destilleret vand
Forumindlægin case min lære nu spørg mig til min eksamen om noget med destilleret vand, er der så nogen der kan svare på de er spg? hvad sker der med vandet når man destillere det? er det 100% drikkeklar, når det er destilleret? og hvilke bakterier er der i forurenet drikkevand? og hvis i ellers har noge... -
identitetsdannelse
Forumindlægskal i min SRP bl.a. redegøre identitetsdannelsen i det senmoderne samfund, til det har jeg valgt og læse om en række teoretikere, hvorefter jeg håber at kunne drage til en konklussion, teoretikerne er Giddens, Rousseau, Marx og Weber -er i enige i, at de er interessante og relevante for min opg... -
HA(psyk)
ForumindlægHej. Jeg søger én, der læser HA(psyk) på CBS i København. Jeg går selv i 3.g og overvejer at søge ind i 2013. Hvis der findes én derude har jeg følgende spørgsmål: 1. Hvordan er studiemiljøet? (typer af mennesker osv.) 2. Hvilke fag har man? 3. Hvor meget fylder gruppearbejde? (har ma... -
Kvadrattal-opgave
ForumindlægHej med jer, Jeg sidder lige og koger over en opgave. Jeg skal løse følgende opgave: "Tallene 1,4,9,16,... er kvadrattallene. Vis, at hvis ab er et kvadrattal og a,b er primiske og positive, så er både a og b kvadrattal." Denne opgaver volder mig lidt problemer. Jeg søger ikke en løs... -
måle og tælledata
Forumindlæger der en der kan forklare mig forskellen på hhv. måle og tælledata i forbindelse med statistik? -
Let opgave
ForumindlægHej. Jeg har bare lige et enkelt spørgsmål, nemlig hvad regression betyder. I min opgave står der: Bestem ved regression tallene a og b. Men jeg ved ikke hvad regression betyder, så det er lidt svært at komme i gang.
