Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 14101 til 14120 af 95433
-
Hjælp mig
ForumindlægHej alle skal snart op i religion Da jeg ikke har så mange noter til dette fag vil jeg høre om der er nogen der ville give mig en liste over de vigtiste ting inden for. Hinduismen Jødedom buddhisme Islam Kristendom bedste hilsner Rasmus -
enkeltfags-turbokurser !
Forumindlæg#0 Hej Alle sammen Jeg ønsker at supplere matematik B - niveau og filosofi c - niveau. Jeg har allerede taget disse to fag på gymnasiet, men det gik knap så godt! Og da jeg allerede har disse to fag, betyder det, at jeg ikke kan få SU. Derfor ville det være dejligt, og der var nogen, der kunne ... -
Eksamenssæt matematik A(25 maj, 2012)
ForumindlægHej folkens, er der nogen der har eksamenssættet fra i dag(matematik A-niveau 25 maj 2012) Kunne tænke mig at prøve regne den da jeg skal op til eksamen her næste uge. -
beregning pH
Forumindlægjeg kan simpelthen ikke forstå hvordan jeg skal regne denne opgave ud: I en opløsning er (OH-) = 1,76 x 10´4. Beregn pH. Er der mon en der kan forklare mig det, på et helt simpelt niveau? Hjælp -
har brug for hjælp...please help me....jeg er i tidspres
ForumindlægKongruens og tællelighedPeter (to say) said he (to be) was happy, but I did not believe him.When we (to be) were out together, he always (to want) wanted to hold his fathers hand.He (to claim) claimed they (to be) were good friends and he really (to like) liked his father. I (to do) do not want t... -
forklar følgende ud fra energisynsvinkel :/
ForumindlægHej alle (: Jeg har fået til opgave i en fysikaflevering at beskrive nogle ting ud fra en energisynsvinkel, men jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an overhovedet, da fysik er en af mine absolut svageste sider. :o Jeg håber virkeligt, at der er nogle, der kan hjælpe mig lidt. Opgaven sige... -
cosinusrelationen
Forumindlægnår man skal udføre et bevis for cosinusrelationerne får man på et tidspunkt: a(-x)^2-x^2=c^2-b^2 videre fås nu: a^2-2ax=c^-b^2 ---> 2ax=a^2+b^2-c^2 Jeg har styr på højre siderne af lighedstegnet, men er der nogen der kan sige mig hvad det er der sker på venstresiden ? (mht. a'erne og ... -
Kort mat isolering
ForumindlægHej... Hvordan isolerer jeg sin(c) i denne ligning: sin^2(C)+ cos^2(C) = 1.. nogen er ved hvorfor det det er sinus og counsinus i anden...? på forhånd tak.. -
et forståelses problem
ForumindlægFor hvilke tal c har -2x^2-24x+c = 0 ingen løsning Jeg forstår ikke helt denne opgave. skal jeg finde det tal c, hvor det giver 0 eller? -
Hjælp supplering
ForumindlægHej derude! Jeg har et lille problem lige nu, jeg går i 1.g, og har fået af vide her fornylig, at jeg ikke skulle op i samfundsfag (C) alligevel. Problemet er at jeg har fået 4, men er det et problem, hvis jeg nu skal på ind på universitetet i fremtiden. Det er kun et 4, resten er en 10 -12... -
Opgradere et B-fag?
ForumindlægHej :) Jeg sidder og er rigtig i tvivl. Jeg er 2.gere og skal snart aflsutte 3 fag - et af dem er fransk. Problemet er bare, at jeg ikke rigtig ved om jeg vil afslutte det, da jeg vil læse fransk på gym. Men på den anden side, hvis jeg opgradere fransk på A, så ender jeg pludselig med at ... -
Acceptabel problemformulering?
ForumindlægHej. Jeg har endnu ikke fået godkendt min problemformulering, og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg har nu prøvet i forbindelse med opgaveformuleringen om, at man skal undersøge og diskutere en sag hvor iscenesættelse og/eller overvågning indgår. + diskussion af dens muligheder og begrænsninge... -
Er varmekapacitet og varmefylde det samme?
ForumindlægOverskriften siger lidt sig selv. Jeg er i gang med at læse op til fysik C eksamen, og så kommer jeg i tvivl om, om varmekapacitet og varmefylde er det samme? Jeg ved der er noget, der hedder et stofs specifikke varmekapacitet, men jeg føler mig lidt lost! Håber på, at der er nogen kloge hove... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej Jeg har haft Kemi A, men kun i 3.g da jeg haft kemi B med en anden lærer alle 3 år. Derfor fik vi separate karakterer på begge niveauer. Mit spørgsmål er så om mine B karakterer kommer på eksamens beviset, da jeg slappede lidt af på B og fik lavere karakterer end på A. Hilsen Anders God eksa... -
Hjælp til valg
ForumindlægHejsa Jeg står i en sådan situation, at der er flere personer som har bedt om at købe mine mundtlig matematik dispositioner til den mundtlige matematikprøve. Jeg tænkte at det var vel fint nok, for jeg skal jo også lave dem til mig selv, så kan jeg lige så godt sælge dem til dem. Jeg står så i d... -
Magneter
ForumindlægHvorfor kan man ikke bruge vekselspænding? -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse) i engelsk eksamen Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
Til alle jer der går/har gået på IB!
ForumindlægHeej alle sammen! :) Ved ikke om jeg er havnet i den rigtige kategori men her kommer mine spørgsmål altså, er en smule desperat! :) Det er spørgsmål til folk som har eller går på IB eller ved meget om det! :) Jeg er en pige der har gode gennemsnitskaraktere, jeg går i 9 klasse, men jeg ... -
Medicin bøger engelsk eller dansk
ForumindlægHejsa Jeg er så heldig at være blevet optaget på medicin og jeg begynder her 1. september 2017. Pensumlisten er ude, men i Kursus i basal humanbiologi kan man både få en bog om anatomi og fysiologi på dansk og en på engelsk. Det skulle være den engelsk Hole's Essentials of Human An... -
1% pr. måned mere/mindre end 12% p.a?
ForumindlægHej! Har fået det her spørgsmål: Kan du forklare - evt. beregne om 1% pr. måned er mere eller mindre end 12% p.a.? Hjælp tak!
