Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 14321 til 14340 af 27496
-
Formelsamling i Fysik
ForumindlægEr der nogen, som ligger inden med en formelsamling til Fysik A stx og som kan give mig titel og forlag? Min fysiklærer har aldrig udleveret en, men jeg vil ret gerne være i besiddelse af en til den skriftlige eksamen om en uge. -
HJÆLP!!!
Forumindlæg1. Hvilke fysiske og kemiske egenskaber har stoffet ascorbinsyre? 2. Hvordan fremstiller man ascorbinsyre syntetisk? 3. Hvilke fødeemner indeholder ascorbinsyre? 4.Man anvender ascorbinsyre som tilsætningsstof til en lang række fødevarer. Hvorfor tilsætter man ascorbinsyre? 5. Hvad sker der, hvis... -
AT - Fysik + ?
ForumindlægTænkte på noget i retningen af Tidsrejse. Findes der materiale, som ikke er ren populærvidenskab om dette emne? Kan dette kombineres med fx dansk, om betragtninger af tidsrejser (evt. op gennem tiden). Er der ellers andre forslag til Fysik? Det jeg har set ressourcerummet lægger op til er rumrejs... -
måling af pH-værdi for en citron
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i Kemi C i morgen og jeg har et spørgsmål jeg ikke kan finde ud af: Hvordan kan pH-værdien for en citron måles? håber i kan hjælpe mig på forhånd tak :-) -
redoxreaktioner
ForumindlægHejEr der nogen der har lavet opgave 2.11 i kemi opgavebogen?Hvis der er, hvordan skal den løses?Jeg har afstemt reaktionsskemaet, men jeg kan ikke komme videre. Jeg synes den er meget svær.vh, mufti -
Hjælp til rettelse og rådgivning
ForumindlægHej tiden er inde for mig at påbegynde min SRP skrivning. Er der nogen med SRP erfaring lyst til at rådgive mig og se på min opgave hvad der er godt og dårligt osv. Skriv endelig -
Kriminalitet og straf i USA
ForumindlægEr der nogen der evt. har skrevet deres SRP omkring kriminalitet og straf i USA... eller bare om kriminalitet eller straf der ville kunne hjælpe mig eller evt. sende deres SRP til inspiration da jeg er gået helt i baglås ?? -
Hjælp med at rette
Forumindlæghej alle sammen jeg skriver SRP. Jeg ville bare høre om der nogen der ville rette min SRP. jeg er self ikke færdig endnu, men lidt af det jeg har skrevet- det kunne være dejligt. -
please...
Forumindlæghej Jeg søger hjælp til rettelse af min srp. Det vil være en stor hjælp, hvis I kunne læse min srp igennem og evt. rette for fejl. Håber jeg hører fra jer. -
haster...
Forumindlæghej Jeg søger hjælp til rettelse af min srp. Det vil være en stor hjælp, hvis I kunne læse min srp igennem og evt. rette for fejl. Håber jeg hører fra jer. please... -
word layout?
ForumindlægUnder vejledningen til SRP står der, at der her på siden ligger et færdgt word-layout til SRP - er der nogen der kan sige, hvor det ligger, eller som kan sende et link? Mvh. -
BETALING for gennemlæsning af opgave
ForumindlægHej. Vil høre om der er nogle derude med en samfundsfaglige baggrund eller viden der kan gennemløse en SRP omkring nazismen. Selfølgelig betales der for denne hjælp. SRP'en skrives i historie og samf A. Vh -
Gennemlæsning
ForumindlægHej. Vil høre om der er nogle derude med en samfundsfaglige baggrund eller viden der kan gennemløse en SRP omkring nazismen. Selfølgelig betales der for denne hjælp. SRP skrives i historie og samf A. Vh -
Monoalfabetisk kryptering udregning?
ForumindlægJeg er som så mange andre igang med at skrive srp.. Har lige et hurtigt spørgsmål. Vil dette som udregning i en srp være en ok udregning? 29! = 8,84176 * 10^30 Kan man godt bare skrive 29! som udregning? -
Opgave
ForumindlægHej. Er der måske nogle som har skrevet srp om ADHD, som vil dele sin opgave som inspiration da jeg er gået helt død i min srp. Håber virkelig nogle vil hjælpe. -
Hjælp til rettelse af grammatikfejl
ForumindlægHej. Jeg har lige lavet en stil som cirka skal være på 150 ord. Stilens overskrift er fremtidsplaner på tysk, og jeg har skrevet mine tanker ned til den. Jeg er bare ikke så sikker på grammatikken igen, så hvis der er nogle som vil være så venlige at rette min stil, ville det være alle tiders. J... -
Minimum antal eksamener på HTX?
ForumindlægHej brugere på Studieportalen! Jeg er meget tæt på vejens ende i 3.g på HTX. Det ligger så bare sådan at jeg kun har fået trukket 9 eksamener + SRP alt i alt. Alle de andre har trukket 10+SRP fra min klasse. Hvordan kan det være? Mit udtræk gennem årene ser således ud: 1.g Samfundsfag 2.g Teknolo... -
Valg af fag
ForumindlægSom led i AT opgaven for 2012: Katastrofer - Årsager og konsekvenser, har jeg overvejet at skrive om Haiti jordskælvet fra 2010. Men er i tvivl om hvilke fag og vinkler man kunne sætte på en sådan katastrofe. Jeg ønsker helst at ekskludere naturvidenskab fra opgaven, og med samfundsvidenskab so... -
Medicin - min drøm :(
ForumindlægHej alle sammen vores skriftlige eksamener blev offentliggjort igår, og det er chokerende, min snit er gået ned til 9,7 med bonus. Jeg vil virkelig gerne læse medicin - det har været min drøm siden jeg var lille. Jeg elsker at arbejde med mennesker og hjælpe mennesker i det hele taget. Kan man ... -
syntetisjk bioliogi
Forumindlægbeskriv hvad begrebet syntetisjk bioliogi omfatter : beskriv en metode til af gennemføre syntetisk biologi : kom med nogle anvenelsesmuligheder inden for dette område : kom med nogle etidke betragtninger vedrørnde syntetisk biologi nogel som ved noget om det ??
