Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14361 til 14380 af 25374
-
LÆGE!!!!!1
ForumindlægSpørgsmål til læge: Skal man behandle det som en psykisk eller medicinsk sygdom? Hvad er en spiseforstyrrelse Hvilke konsekvenser har en spiseforstyrrelse? Hvornår er en spiseforstyrrelse så slem at man skal tvangsindlægge? Hvad er tegne på en spiseforstyrrelse? -
Hvordan kom amfetamin ind i sportsverdenen?
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive AT10 omkring "Euforiserende stoffer i samfundet og sporten" og derved har jeg et spørgsmål, om hvorvidt amfetamin kom ind i sportsverdenen. Håber I kan hjælpe :) -
Spørgsmål om en engelsk diskussion
ForumindlægHej. Jeg skal til at skrive en diskussion i engelsk, og jeg har nogle spørgsmål som jeg ikke har kunnet finde konkrete svar på ved at søge på nettet. Hvordan navngiver man ens diskussion? Jeg har kaldt den dette indtil videre: B: Discussion of problems with ... and possible solutions. Hvis d... -
Talemåder: Brænde sit lys i begge ender
ForumindlægHejsa ! Er der nogen der kan fortælle mig hvad talemåden: brænde sit lys i begge ender betyder ? På forhånd tak for svaret -
At disse nogen?
ForumindlægHvad betyder ordet " at disse" .. altså at disse nogen. ? -
spekulationsbølge
ForumindlægHvad er en spekulationsbølge? -
problemer m. tysk
ForumindlægHej folkens! Jeg sidder her og laver en tysk stil.. Det er egentlig lidt sævrt at komme videre, fordi der er et par ting jeg mangler at vide før jeg vil gå videre..Det er bl.a. noget grammatik jeg har spørgsmål til. Så hvis der er en Deutsch-sjæl herinde som gerne ville hjælåe mig, (evt. over msn... -
Hofkulturens udviklign under den danske enevælde
ForumindlægHej! Jeg er i fuld gang med his/dansk opgave... Jeg har bare et problem, jeg kan INTET finde om hofkulturens udvikling under den danske enevælde... Er der nogen der evt. ved hvor man kan finde oplysninger omkring det? på forhånd tak :) -
Kandidatreglen
ForumindlægHejsa. Jeg har et spørgsmål der egentlig ikke er om mig, men min kæreste. Han har altid ønsket og læse medicin. Han er opvokset i Sverige, men dansk statsborger, dette betyder at han dog har en svensk studenter eksamen. I Sverige er reglerne omkring optagelse på medicin studiet anderledes end her... -
Parafrase i Billedkunst
ForumindlægHej, Jeg skal igang med at lave et projekt i Billedkunst. Her vil jeg gerne lave en parafrase. Men når det kommer til selve parafrasen, så er jeg lidt på bar bund. Har selv overvejet følgende: Parafrase på "Skriget": Her skal skriget stå på en bro, hvor det skal handle om ang... -
Aflevering
ForumindlægHej er der nogen der lige ville kigge min spansk aflevering igennem? Det tager max 5 min :-) Tusind tak La forma en los jugadores de fútbol son estados, es muy diferente. No es sólo lo que han hecho en el campo, sino también la forma en que están fuera del campo. Aqu&iacu... -
Fysik c rapport - guitarøvelse
ForumindlægHjælp til fysikrapport! Opgaven lyder sådan: Variation af afstanden Beregn invers strenglængde dvs. 1 / L. Plot en graf der viser frekvensen som funktion 1/L. Lav et lineært fit til grafen. Hvad fortæller hældningskoeffecienten? Det er spørgsmålet: "Hvad fortæller hældningskoe... -
Ville sætte stor pris på hvis i kunne rette første del!!!!
Forumindlægi ville virkelig redde mit liv, hvis i kunne rette første del jeg har lavet i tysk. alså den fra nutid til datid linket under -
karaktergennemsnit??
ForumindlægHej, min studieretningretning er: fysik B, kemi B og mat A. Jeg har fået 7 i fysik og 7 i kemi - kan jeg godt komme ind på medicinstudiet eller ikke? Jeg er 2gere og har lige afsluttet fysik og kemi - jeg er meget urolig og bange, for at jeg ikke kan komme ind på medicinstudiet... please mangler ... -
socialisme(haster)
Forumindlæghej jeg skal til eksamen imorgen og er usikker om nogen begriber i socialisme, håber i kan hjælpe.?:-) hvad er primære sekundære og tertiære? på forhånd tak -
Integration - Samfundsfaglige modeller
ForumindlægHejsa Jeg skal op til 2.g årsprøve i samfundsfag, emnet er Integration (Kulturelle forskelle), og jeg har 24 timers forberedelse (dvs. svar venligst inden i morgen kl 11 :) ) Jeg har søgt og søgt efter nogle modeller som kunne have bare den mindste relevans til emnet, men uden den store held.... -
lektierhjælp søges haster
Forumindlæghej Jeg er en pige på 22 år, som går på laborant skolen, søger efter en lektiehjælp i århus hvor vi kunne mødes. Vi kan snakke om penge senere, i privat snak . Det jeg mest har brug for er kemi og microbilogi / biologi. Du bestemmer hvor mange gange du kan, behøver ikke være hver uge, det kan o... -
HJÆLP!! Bange for jeg ikke består Dansk
ForumindlægHej har været oppe til Dansk A i dag og som dum som jeg var valgte jeg at skrive essay ''hvilket i retroperspektiv'' var noget jeg nok aldrig skulle have gjort. Så er der derfor ikke nogen som hurtig kan skimte min opgave igennem og forsikre mig om at jeg minimum får 02 :) PS. ha... -
LA vælgere
ForumindlægHej, Jeg er ved at lave en opgave om Liberal Alliance, hvor jeg skal skrive hvilke typer som kan finde på at stemme på dem. Jeg har ledt lidt på nettet men jeg har ikke fundet niget information om det. På forhånd tak -
Gun violence
Forumindlægheej (: ville bare spørge om nogen kunne besvare dette spg..*? - hvorfor er der større drabs antal i usa end der er i andre lande..? og hvorfor er våbenloven i usa et problem når det ikke er i andre lande såsom Canada..? Håber i kan svare :p
