Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 14421 til 14440 af 14598
-
gennemsnit for læge
ForumindlægHej alle Jeg går i 8klaase og min livsdrøm er at blive læge og jeg har hørt at man skal have et snit på 10,5 og mine halvårs karakter er på 5,5 men de skal nok gøres bedre fordi jeg ikke var så aktiv i timerne. jeg vil gerne høre om er det rigtigt at man skal have et snit på 10,5 elle... -
Upload dit skolearbejde for dette skoleår - vedrører dig;)
ForumindlægHej alle brugere på studieportalen.Det forgangne skoleår er ved at være slut. Vi kan tælle skoledagene på en hånd.Upload jeres noter, stile, matematikaflevering, opvarmningsprogrammer, biologi- og fysikrapporter m.m. Næste årgang kan få brug for det.https://www.studieportalen.dk/opg/addopg.php?t=... -
MATEMATIK EKSAMENSSÆT nr. 2 2012!!!!
ForumindlægER JEG DEN ENESTE SOM SYNES AT EKSAMEN IDAG VAR MEGET MEGET SVÆRERE I FORHOLD TIL DEM SOM VAR OP I FREDAGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Hvordan sikre man sig gode penge?
ForumindlægHejsa. Jeg spørge måske lidt dumt og kun fordi jeg er nysgerrig men, hvordan sikre man sig gode penge? Altså hvis man er villig til virkelig at arbejde meget eller hvis man starter sit eget firma? F.eks at være advokat er jo et godt arbejde hvis man kun vil have penge men er der noget bedre? Mvh ... -
sunni og shia
Forumindlæghej hvad er så forskellen på sunni og shiaA? har aldrig forstået den? og er det ik rigtig shia er mere religiøst tak -
Ha(jur) vs. alm. jur
ForumindlægHej Jeg har hørt, at hvis man læser ha(jur) på CBS, så kan man ikke føre retssager i modsætning til fx en der læser jura på KU, er det sandt? Hvis ja, er der andre forskelle mellem de to studier? TheRose -
Medicin - Adgangskvotient 2010!
ForumindlægSå blev jeg endelig student. Men min sidste eksamen som var vægtet 2 gange, gik af lort til, og jeg fik desværre 4. Det resulterede i at mit samlede snit gik fra 9,8 til 9,4! Det vil sige et samlet snit med alle 5-højniveau fag, bonus-ordning m.m. på 10,15. Jeg er ret skuffet, da det er 3 års int... -
Den kolde krig
ForumindlægHej folkens kan i linke en side hvor den fortæller om den kolde krig, det er ligemeget hvis den er lang bare den er godt fortalt og præcist. Jeg søger da self selv på google, men så tænkte jeg hvis det er fokert, så tænkte jeg bagefter i kunne hjælpe måske, det ville være rigtig godt hvis i kan... -
Nadine Gordimers "country lovers" og "city lovers"
ForumindlægSidder med srp - og har fået til opgave at analysere og fortolke Nadine Gordimers "city lovers" og "country lovers". Derunder skal jeg give en grundig karakteristik af novellernes væsentlige personer samt en disskussion af forfatterens måde at bruge skønlitteratur til at bes... -
Hvad er en god karakter?
ForumindlægHvad synes i det vil sige at få en god karakter? Er det kun 10- eller 12-taller der kan kaldes gode karakterer eller er det relativt, taget ens evner og situationen i betragtning (hvis man fx ligger på dumpegrænsen i et fag og til eksamen scorer et 02, er det så en god karakter? Eller hvis man li... -
Krimistil, bedømmelse, hjælp NU!
ForumindlægHej har skrevet afslutningen på en krimitegneserie som en novelle, hvor vi skulle fortælle hvem, hvad, hvorfor mordet er sket. Min mor synes ikke om den, men hvad synes i? Hjælp hurtigst muligt da den skal afleveres i morgen tidlig. Der hvor der står "motiv", mangler motivet:”Tak betjen... -
Bedømmelse, hjælp!
ForumindlægHej, jeg vil gerne have en bedømmelse af denne danske krimistil som skal være skrevet som en novelle. Det er en afslutning af en tegneserie. Opgaven var at finde morderen og skrive afslutningen. Min mor syntes ikke godt om den, hvad synes i?:”Tak betjent, De kan gå nu!,” sagde Inspektør Green, kl... -
Novelle haster : (
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til den her novelle "The first day", som er skrevet af Edward p. Jones. Jeg er ikke helt med på, hvorfor hun er "ashamed" of her mother og hvorfor hun tilsidst stadig kan høre sin mor gå? In an otherwise unremarkable September morning, long befo... -
konklusion
Forumindlægnogen der gider at læse opgaven og komme med forslag til en konklusion. er ikke så god til det med konklusioner, så det ville være rart at blive hjupet lidt på vej!her er opgaven:DemokratietEn redegørelse af demokratiet. Fra begyndelsen i Athen til udviklingen af det danske demokrati. Herudover e... -
Novelle -jeg fik 12. Men vil gerne høre andres mening
ForumindlægNogen der vil give mig feedback på denne novelle jeg skrev for noget tid siden? P.s hver gang der kommer en stjerne (det bliver så lavet om til et spørgsmåltegn, men plejede at være en stjerne...) skifter jeg tid og kapitel. Det er altså et flashback. Byen er meget smuk på denne tid af året. E... -
Den franske revolution
ForumindlægHej.. Jeg har skrevet en rapport om den franske revolution. jeg er dog ikke færdig endnu, indledningen og konklusionen mangler. Men mit håb er at nogle vil læse den igennem og se om rapport er indholdsrig nok i forhold til problemformuleringen. på forhånd tak:D Problemformulering: Der ønske... -
Rette min dansk stil? (Lang)
ForumindlægJeg er 14 og går i 8. klasse. Vi skulle skrive en fantastisk fortælling. Er overksriften god? Kampen mod skyggerne Det regnede udenfor. Emily stod inde i butikken omme bagved kasseapparatet. Det var det kedeligste job hun længe havde haft. Hun arbejdede på deltid, for hun havde også andre t... -
Rette min dansk stil? (Lang)
ForumindlægJeg er 14 år, går i 8. klasse. Vi skulle skrive en fantastisk fortælling. Jeg siger tak til alle der orker at læse og rette! Kampen mod skyggerne Det regnede udenfor. Emily stod inde i butikken omme bagved kasseapparatet. Det var det kedeligste job hun længe havde haft. Hun arbejdede på del... -
Fyrtøjet
ForumindlægDet her er ikke nogen opgave. Det er noget, jeg ville dele ud til andre, som jeg godt kunne lide da jeg var lille. Har kopieret direkte fra denne side (http://www.andersenstories.com/da/andersen_fortaellinger/fyrtojet). Kom gerne med jeres mening om denne eventyr. Tror I, at det kunne måske hav... -
Eksamen - The American Dream(Barack Obama tale)
ForumindlægHey Jeg har lige trukket et eksamensspørgsmål i engelsk B. Hvor temaet er: The American Dream Jeg har fået udleveret et uddrag af Barack Obama's tale, november 7 in Bettendorf, Iowa. Har I nogen gode ideer/råd eller gode pointer så kom med dem På forhånd tak Her er præcis den tale som j...
