Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 14441 til 14460 af 25374
-
Oversæt dansk til spansk lille tekst. Mangler virkelig hjælp fra en sød sjæl
ForumindlægHej! Jeg mangler simpelthen hjælp til at ovsersætte dette da hverken google translate eller min gode gamle ordbord hjalp. Jeg er helt på bar bund i spansk og det ville være fantastisk hvis en sød sjæl kunne oversætte. Mi vida loca Episodio uno - En Madrid En kvinde sidder i et... -
Hurtigt spørgsmål om tvangsarv og friarv
ForumindlægHej Jeg sidder med følgende problemstilling, der volder mig problemer. Hustru og Mand har to fælles børn, F1 og F2 og hver et særbarn. De opretter et gyldigt testamente, hvori de ønsker at stille egne særbørn bedst muligt. F1 afgår ved døden. Hustruen afgår derefter ved døden. Hustru... -
Rettelse.
ForumindlægDeutsch: 1. Ihre Freunde ins Berlin, bei denen sie oft wohnt, sind sehr gastfreundlich. 2. Angelika hat jemanden gebraucht, mit dem sie ihre Probleme besprechen kann. 3. Das Bild hier zeigt meinen Großvater, bei dem wir bei wohnten, und den du einmal gesehen hast. 4. Wer ist der Mann, der v... -
Åsagskæden i buddhisme
ForumindlægHåber der er nogen, som vil hjælpe da jeg er lost i buddhismen ?? Årsagskæden: Den yderste billedkreds i livshjulet viser "opståen i afhængighed" også kaldet "pratitya-samutpada", dvs. altings indbyrdes forbundethed i tolv led – også kaldet årsagskæden. 1. Blind mand: u... -
Tysk rettelse
ForumindlægNogle der vil rettte min tyske oversættelse? :-)) Den handler om en rig og en fattig mand. Den fattige mand er Gud, som en aften banker på hos et utrolig flot sted, der bliver han så afvist. Derefter banker han på et lille og gammelt hus ved siden af. Det er to fattige mennesker som bor der,... -
Lidt blandet sjov
ForumindlægHej alle... er der nogen der kan hjælpe lidt med disse opgaver? vi er lidt lost omkring dem En varmluftsballon, som kan rumme 250 l. fyldes med varm, atmosfærisk luft, som har en densitet på 1,06 kg/m3. Udenom ballonen er luften koldere og densitet af den kolde luft omkring ballonen e... -
Analyse af salme
ForumindlægHej :-) Jeg sidder og skal lave en analyse af salmen: ''I blev skabt som mand og kvinde'', men jeg har virkelig svært ved at komme i gang. Er der nogle der har nogle fokuspunkter jeg kan lægge vægt på? Salmen er nedenunder: I blev skabt som mand og kvinde af den samme skaberhånd... -
THISE Erhvervscase
ForumindlægHey.Opretter hermed et forum, hvor vi kan diskutere Thise Mejeri som e-case med hinanden!Held og lykke c",)-Pede -
Thise Mejeri IT-Case
ForumindlægForum til IT-Case -
essay hjælp ?
Forumindlægjeg skal skrive om et essay hvad meningen med livet er. nogen som kan hjælpe ? -
Ate -> hydris eller omvendt?
ForumindlægNu bliver jeg pludselig i tvivl. Er rækkefølgen ate -> hybris -> nemesis eller hybris -> ate -> nemesis? :) -
KOMMA..
ForumindlægHej allesammen. Så er jeg lige i knibe idag (: mht. komma bliver jeg nogen gange forvirret, for aner ik hvor den skal sættes pga biord og forhdoldsord. Er heller ik helt så sikker på hvilken ordklasse "fordi" ligger i, og skal der være komma efter fordi eller før, når der er to par (gru... -
Spansk hjælp
ForumindlægEr der nogle der vl hjælpe med at rette de værste fejl min tekst? :) En el spot de televisión trata de un hombre, y él hombre es una consumo de droga. El hombre entrá una fiesta. Él hombre entrá los servicios de hombre. Èl abre su cerebro. Él sacá un trozo ... -
Skr. Spansk Eksamen 2011
ForumindlægHej. Jeg ville høre om nogen havde lyst til at tjekke min igennem og vurdere nogenlunde hvilken karakter den ligger til? På forhånd tak :) Oversættelse: María: “¿Juana, ha oído decir que Antonio Banderas y Ana Leza ya no están novios, y ella es muy deprimido?&r... -
Eksamen - Sikre sit studenterbevis
ForumindlægHej alle! Jeg skal til Spansk mundtlig på onsdag, som min allersidste eksamen på STX. Jeg var til Biologi eksamen igår, og fik et "stort" 10-tal, hvilket jeg er meget tilfreds med. Jeg kan dog ikke snakke Spansk (som i overhovedet, steg af vognen i 1'G efter et hashmisbrug, som &... -
se min spansk stil igennem, please !!!
Forumindlæghej alle sammen. Jeg har fået besked på at lave en spansk stil til imorgen, og det kunne være så dejligt hvis der er en som gad at rette den !! Stilen handler om en beskrivelse på et billedet, som vi har fået udleveret. Jeg er lige begyndt på spansk, så der vil nok være mange stavefejl i sti... -
Grammatik :(
ForumindlægHej med jer. Kan I derude hjælpe mig med at få rettet min grammatik? På forhånd tak. Livet På billedet ser man mange figurer fra forskellige ting der sker igennem livet. Hvis man starter nedenfra bunden kan man se et forældrepar, som løfter deres barn. Moderen og barnet er hvidt som der symbo... -
Krimistil, bedømmelse, hjælp NU!
ForumindlægHej har skrevet afslutningen på en krimitegneserie som en novelle, hvor vi skulle fortælle hvem, hvad, hvorfor mordet er sket. Min mor synes ikke om den, men hvad synes i? Hjælp hurtigst muligt da den skal afleveres i morgen tidlig. Der hvor der står "motiv", mangler motivet:”Tak betjen... -
Bedømmelse, hjælp!
ForumindlægHej, jeg vil gerne have en bedømmelse af denne danske krimistil som skal være skrevet som en novelle. Det er en afslutning af en tegneserie. Opgaven var at finde morderen og skrive afslutningen. Min mor syntes ikke godt om den, hvad synes i?:”Tak betjent, De kan gå nu!,” sagde Inspektør Green, kl... -
A-niveauer fag på STX
ForumindlægHej allesammen :) Jeg tænkte på, om der er nogen der ved hvor mange A-niveau fag man MAX på have på STX? NU tænker jeg ikke skema mæssigt, men om det er muligt at have over 6 a-fag og om bonus bliver regnet med? Tak på forhånd
