Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 14521 til 14540 af 27496
-
24 timers forb... i hvilket fag?
ForumindlægI hvilket af fagene har man 24 timers forberedelse? -
Bio C - > Bio B
ForumindlægHvor sværere er Bio B fra Bio C ? -
forurening - heeeeeeeeeeeeelp!!!
ForumindlægHar et par spg. som jeg skal være oppe til en test i imorgen. Så håber i ville hjælpe! Spg'ene lyder sådan: 1. Hvad er forurening? 2. Hvilke former for forurening kan fjernes? 3.Hvilke former for forurening kan ikke fjernes? 4.Hvad ligger der i udtrykket: “Forurening kender ikke til græ... -
Jobansøgning hjælp haster ! !
ForumindlægHej ! :D Jeg skal skrive en jobansøgning, og jeg ved at jeg skal sælge mig selv så godt som muligt, som jeg har fået at vide af min lærer. Men hvordan sælger jeg mig selv? -
AT 2015: Fysik B og ??? (Kommunikation med 'det' hinsides Jorden)
ForumindlægHej SP, Der er snart deadline til valg af emne AT eksamen 2015, og jeg har valgt emnet "Kommunikation og søgen efter andet liv i Universet" og det er derfor oplagt, at vælge Fysik, som jeg har på B-niveau - men nu opstår dilemmaet så - hvilke fag kunne være godt at kombinere med Fys... -
Respiration ligning
ForumindlægEn der muligvis kan forklarer mig respirationligningen? Denne her: C6H12O6 + 6 O2 → 6 CO2 + 6 H2O + energi == Respiration Fatter intet af den og skal til b.la til eksamen i den.. -
Hjælp
ForumindlægSkal man redegør, analysere og diskutere i argumentationsanalyse? -
Endelige kvotientrækker
ForumindlægJeg har bevist følgende for en endelig kvotientrække: ∑a^k=1/(1-a) Hvor den øvre grænse er ∞ og den nedre grænse er (k=0). Jeg skal dog finde en henvisning til et sted, hvor beviset også gennemføres, men kan ikke finde nogle steder på nettet.... -
Kryptering
ForumindlægHey, er der nogen andre der skriver i kryptering? , for jeg er stødt på det problem at jeg skal beskrive principperne i RSA kryptosystemet, hvilket vil sige at jeg matematisk set overordnet skal forklare det, hvilket jeg synes er pænt svært da jeg man skal bruge man beviser og formler osv. Nogen ... -
Hjælp til SSO
ForumindlægHej .. jeg søger en , der kan læse korrektur og se min opgave igennem og rette komme fejl og sådan noget er der en der kan hjælpe? -
hvor meget betyder en SRO
Forumindlæghej, Jeg vil gerne vide, hvor meget sådan en SRO betyder for ens år på gymnasiet ? altså, vil det komme til at tælle med i nogen gennemsnit ? - og vil det komme til at stå nogen steder?- og vil det have betydning på fx en fremtidsstudier? håber der er nogen der kan svarer.. :D -
EN der vil se min opgave igennem?
ForumindlægEN der vil se min mat opgave igennem og komme med deres mening omkring den? -
Simple modeller for vækst i en population + logistisk vækst
ForumindlægHej I min matematik aflevering, står der, at jeg skal give en matematisk beskrivelse af simple modeller for vækst i en population idet logistisk vækst inddrages. Hvad er det for nogle simple modeller, hvor der er tale om logistisk vækst? Er der flere end en? Håber i kan hjælpe mig :-) -
Social arv og mønsterbrydere - teorier?
ForumindlægHej, Jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal redegøre for social arv og mønsterbrydere og anvende teorier. Hvilken teoretiker tænker i er relevant at benytte udover Pierre Bourdieu? Jeg har kigget lidt på Lars Dencik - men er ikke helt sikker om hans teori er fyldestgørende nok. Håber i kan... -
Bevis for at storecirklen er den korteste vej rundt i en kugle
ForumindlægSom man kan se på overskriften, skal jeg lave et bevis for at storecirklen er den korteste vej rundt i en kugle. Dette er i forbindelse med "Geodætiske kurver". Billeder er mere end velkommen til at følge besvarelsen. -
hvordan laver man citat henvisninger ..?
ForumindlægHej Hvor der laver man citat henvisninger, hvordan skal det skrives op, skal sidetal, strofe og verslinjie med eller kun sidetal.,.? på forhånd tak.. -
planets hastighed i forhold til Solen
Forumindlæg-Hvor bevæger Planeten sig hurtigst ? -Ved a eller c? -Og forklaring tak T_T -
Forslag til historieopgave-emner...
ForumindlægHejsa... Jeg går i 2.g, og skal inden så længe til at skrive historieopgave. Jeg tror gerne jeg vil skrive et eller andet der har med USA at gøre, men ved ikke rigtig hva det skulle være... Er der nogen forslag? Dels til noget der omhandler USA, men vil også meget gerne høre andre forslag, hvis d... -
Pagiat tjek i DHO
ForumindlægJeg skal skrive DHO om anden verdensrig og jeg har fundet en anden dho som jeg har taget mine kilder fra (alle kilder) er det snyd/plagiat? en gymnasium lære må helst gerne svare da det ville være mest logisk men i den anden side, hvad laver en gym lære dog her:/ på forhånd tak -
B niveau eksamen
Forumindlægtil sommers når vi får afvide hvad vi skal op i, er det så på den måde at man kommer op i sine b fag feks mine B fag er fransk og matematik! kommer jeg så op i to eksamer eller fire eksamer ( fransk - mundtlig/skriftlig - matematik - mundtlig/skriftlig) altså kan jeg kommer op i alle fire ell...
