Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 14561 til 14580 af 36004
-
alder
ForumindlægProudence er 24 år .Hun er dobbelt så gammel som hendes mand var da hun var lige så gammelsom hendes mand er nu . Hvor gammel er hendes mand? hjælp!! -
jeg mangler hjælp til min historie opgave.., tak !
ForumindlægHej jeg sidder lige nu med en historie opgave, mit emne er erobring af granada set fra kristen synsvinkel, ville høre om der er nogle der ved noget om hvor man kan finde noget matriale om det for jeg leder og leder og det er bare det samme og det samme jeg møder så hvis der er nogle der kend... -
humor og satire!
ForumindlægHej alle sammen sidder her i satiren og ikke mindst humoren sverden og føler mig lidt på hærensmark... For at blive færdig har jeg brug for hjæp til følgende spørg: -Hvad er satire og hva dækker dette begreb? -Hvad er humor og hvad dækker dette begræb? Kan i give mig to eksempler på humor (hv... -
Sulter; need job!
ForumindlægNogen der har kendskab til steder, hvor de næsten altid er på udkig efter nye medarbejdere? Hvis ikke jeg snart finder et job, dør jeg af sult! Jeg er lige glad med hvad det er, bare det er i Odense eller bare på Fyn! -
hoved, - eller bisætning
ForumindlægDet finder man ved at indsætte NICHT/IKKE ind i sætninger. Men det forstår jeg ikke helt, en der kan forklare.. -
SSO
ForumindlægSSO tæller kun 3%. Hvad menes der med det? -
Bilag i SSO
ForumindlægJeg er ved at lægge sidste hånd på værket, men skal lige have afklaret forholdene med bilag. Skal mine bilag have sidetal, og dermed indgå i indholdsfortegnelsen? Jeg henviser til bilagene i selve opgaven, og har også skrevet dem på min litteraturliste. På forhånd tak for hjælpen! -Maria -
uegentlige tredjemandsløfter
ForumindlægHej.. En som kan fortælle mig hvornår der er tale om uegentlige tredjemandsløfter og egentlige tredjemandsløfter? - Ved at hvis man ved bud får sendt nogle blomster til sin farmor, så er der tale om uegentlige tredjemandsløfte.. Hvorfor? -
Fysik B - AT - valg af metode
ForumindlægEr igang med at skrive AT fysik og historie, om atombombe og hvad der skete i Hiroshima og Nagasaki. Men mit problem er så metode i fysik. Hvad skal det punkt indeholde, altså hvilken metode har jeg valgt. Nogen som kan hjælpe mig det? -
Højder i trekanter!
ForumindlægJeg kan ikke huske noget om højder og trekanter! Hvordan beregner man højder i trekanter ?! -
Flot forside til projekt
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive et større fysikprojekt hvor jeg har tænkt mig at skrive i LateX. Jeg er ok til LateX, men jeg har ikke helt luret hvordan man laver en rigtig flot forside (som mange LateX dokumenter der findes på nettet ofte har) Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal skri... -
Ammoniak i forbindelse med kemisk ligevægt??!
ForumindlægMin veninde og jeg sidder og skal til eksamen i mundtlig kemi på mandag, og et af de emner vi kan trække hedder "Forskellige former for kemiske ligevægte". Vores lærer har så skrevet nogle stikord til hvert emne, og under dette emne står "ammoniak"?? Vi har søgt og søgt, og ... -
HJÆLP
Forumindlægopgaven lyder: Grafen for en funktion f(x) er en parabel, som skærer akserne i punkterne P(2,o), Q(8,0) og R(0,4). Bestem en forskrift for f(x). Altså jeg går ud fra at det er et andengradspol. da det er en parabel men jeg aner ikke hvordan man bestemmer en forskrift ud fra skæringspunkter, ved g... -
Perspektivering.
ForumindlægHej. Jeg sidder nu ved matematikeksamen, og jeg er ved at finde perspektiveringsemner. Jeg mangler perspektiverning, til følgende emner - det kunne være fedt med nogle løse forslag til hvad man kunne gå ind i. 1) Linjer og vektorer - behandl sammenhængen imellem den rette linje og vektorer 2) Cir... -
Matematik
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp til følgende 2 opgaver: Når spinat blancheres, ændrer vitaminindholdet y sig(målt i bestemte enheder) efter forskriften y = 31,5*0,887^t , hvor t er tiden. a) Bestem t for y´= 19 . Nitratindholdet i spinat ændrer sig samtidig og følger forskriften z=20,3+61,4*0,... -
Finanspolitik
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive om finanspoltik, der i skal jeg komme ind på de førte finanspolitik 2001-2003, men kan slet ikke finde noget om det.. er der nogle der kan give et hint til hvad det går ud på? -
SSO. konklusion
ForumindlægHvad konkludere man i sin SSO.. ejg har skrevet i matematik.. det er lidt stenet at skrive en konklusion til det.. -
centrum /radius
ForumindlægJeg skal bestemme centrum og radius i cirklen som har ligningen : x^2-16x+y^2-2y= -56 Har gjort det på følgende måde: x^2-16x+y^2-2y + 56 = 0 (x+4)^2 = x^2+4x+16 så at (x+4)^2 -16 = x^2+4x (y-1)^2 = y^2-2y +4 så at (y-1)^2 -4 = y^2-2y (x+4)^2 -16 + (y-1)^2 -4 +56 = 0 (x+4)^2 + (y-1)^2 = 36 Ce... -
væksthastighed
ForumindlægHej allesammen.... Har lige et spørgsmål som måske er lidt dumt, men hvordan er det lige man bestemmer den maksimale væksthastighed? (har differentialligningen og løsningen til den) -
Asymptoter
ForumindlægHej alle, jeg har lige en opgave der driller, for er ikke så stærk til differentialregning og alt tilhørende det emne. Der er 2 opgaver: 1. Angiv en regneforskrift for en polynomiumsbrøk f, hvis graf har netop 2 lodrette asymptoter. 2. Angiv også en regneforskrift for en polynomiumsbrøk g, ...
