Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14621 til 14640 af 57177
-
Hvad er værst; 1, 2 eller 3.g??
ForumindlægHej Alle sammen! Jeg skal begynde på gymnasiet efter sommerferien, og ville gerne høre nogen andres erfaringer. Mit spørgsmål er; Synes I at 1.g, 2.g eller 3.g var værst, med hensyn til lektier og afleveringer? I Folkeskolen har jeg altid lavet alle lektier og afleveringer, kan man nå det i gymna... -
10 i gennemsnit
ForumindlægEr der nogen af jer, der indtil videre, har et gennemsnit på 10. Hvis ja, må I da have nogle gode råd. Er det fordi I er stræbere, eller får I dem bare?! -
1 aflevering pr. uge
ForumindlægFør reformen ved jeg, at man som regel fik en aflevering pr. uge, hvis man havde valgt matematik på højniveau (A-niveau). Holder det også stadigvæk efter reformen? Gælder det kun, hvis man har mat A i studieretningen (dvs. en aflevering hver uge i både 1., 2. og 3.g?!), eller gælder det også hvis... -
mm
Forumindlægm -
Er gymnasiet svært?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg starter på HTX her om et par dage. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange timer i bruger på lekter om dagen, samt hvor mange afleveringer i har om ugen og, om i synes det er hårdt at gå på gymnasiet. Mit gennemsnit ligger lidt over middel. Vil jeg kunne klare det?... -
Enkeltfag før gymnasiet?
ForumindlægHej allesammen, Jeg går i 7. klasse, og har altid været ret klog (især i matematik, hvor jeg arbejdede med cosinus-relationen og lignende i timen sidste år). Jeg har kigget på ug.dk noget tid, og er ret sikker på at jeg vil arbejde med matematik, design (særligt illustration som faktisk er mi... -
Student anno 2008
ForumindlægHej alle kommende studenter anno 2008. Jeg tror ikke på, at jeg er den eneste som glæder mig vildt meget til at få hue på..(?) Derfor vil jeg gerne høre om, hvor meget i glæder jer. Er det noget i tænker på hele tiden? Og hvad betyder det for jer at blive studenter..? Og sidst, men ikke minds... -
Jeg er desperat , hjælppppp !!!!!
ForumindlægHej folkens (: Jeg går nu i 2.g, jeg har matematik på B-niveau, jeg hader virkelig meget matematik. Jeg kan ikke sætte mig ind i faget, og til sommer skal jeg op til en skriftlig eksamen... Jeg er bange for at dumpe :( hvad skal jeg gøre ?? Hjælp mig ??!! :( -
lineær funktion
ForumindlægJeg skal bestemme funktionen for tabellen der er vedhæftet nogen der kan hjælpe? -
CBS VS KU
ForumindlægJeg står ligesom sikkert mange af jer andre i et dilemma. Jeg overvejer på den ene side et af cand.merc studierne på CBS, og på den anden side overvejer jeg Statskundskab eller Cand.polit fra københavns universitet (BA først self). Før i spørger ind så jo mit gennemsnit er højt nok til begge dele... -
Betaling på vidergåendeuddannelser?
ForumindlægBetaler man for at starte op på en vidergående uddannelse? Lige som man gør på mange ungdomsuddannelser? -
Engelsk stil
ForumindlægHejsa alle sammenEr der nogle som lige vil give responce på mit essay?This Is My Living Room(Tom Mcafee)Violence has become a new problem in the world today – especially in America, where nearly 1100 people die a year caused by violence - mostly involving guns. In the USA almost every citizen own... -
hjælp med oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har en engelsk aflevering for. Det første stykke skulle direkte oversættes og det andet stykke skulle jeg skrive et resume af en artikel på engelsk. Jeg startede med at skrive resumeet på dansk og har derefter oversat det til engelsk. Jeg tror dog, jeg har nogle fejl mht. "ing-forme... -
engelsk stil
ForumindlægNo more Couch PotatoesI don't accepted, the morning snacks, the afternoon snakcks and the evening snacks, because I think that is a bad idea. i think, we much eat the breakfast because something like sncaks will create eating disturbance. I think, she is a not helthy, because she eat sncaks f... -
En novelle- meninger
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har her en novelle jeg godt kunne tænke mig at høre jeres meninger, analyser eller komentarer til :D Håber virkelig i vil læsen den, for har virkelig brug for den! ;) Et 12-tal i ”fremtid” Der summede en irriterende lyd i mit øre, hver gang jeg brød min koncentration, og... -
Lægeuddannelse hjælp
ForumindlægHej. Jeg har nogle spørgsmål jeg håbede på i kunne svare på. Jeg vil nemlig gerne blive læge. Jeg har set rundt omkring på nettet, og der står man skal have et snit på 10,5 mindst! Jeg blev overrasket over, at det var så højt. Jeg har selv et snit på 8,0 og jeg skal til, at gå i 9. klasse. ... -
Har 2g har studentereksamen på Sjælland??
ForumindlægHej Jeg hjælper en pige der skal til Studentereksamen i Matematik, 2g. Hun skal op den 24.5 altså på tirsdag i næste uge. Det der undre mig at inde på uvm.dk ligger der en STX MatB prøve der har været udleveret 18.5 .2011, altså igår. Er det bare en skabelon på en prøve?? Eller er der forskellige... -
Haster! SSO!
ForumindlægHej.. Jeg er blevet lidt i tvivl om min SSO. Skriver i historie, men det meste af mit materiale er på tysk. Ville bare høre om jeg skal oversætte citaterne til dansk? Både de tyske og engelske? F.eks hvor jeg oversætter til dansk og laver en fodnote hvor jeg skriver "oversat fra tysk til d... -
eks. forberedelstiden. spørgsmål
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål. Jeg skal op i tysk - og det er ikke det fag jeg er skarpest til. Jeg ved godt at man ikke må have ordbøger med i forberedelsestiden; men jeg har lånt det meste af pensum i danske eksemplarer: Må man medbringe disse danske udgaver i forberedelsestiden?Naturligvis læser j... -
Engelsk hjælp!
Forumindlæghej, nogle eller en som vil være sød og hjælpe mig med at rette de sidste fejl. da jeg synes det er svært at se sine egne fejl. (: One of the reasons why Americans feel that they need a gun is that people in the USA feel insecure: they need something which can help them to protect their family ...
