Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14721 til 14740 af 109300
-
Abstract
ForumindlægEr der mon nogen her, som er gode til engelsk og som har lyst til at hjælpe mig med at oversætte mit abstract fra dansk til engelsk. Jeg er nemlig rigtig elendig til engelsk og vil synes at det er rigtig surt, hvis det er det, der skal trække min opgave ned =/ Håber på at nogen vil hjælpe (: ... -
Oversættelse af jobansøgning
ForumindlægHej. Jeg skal søge et job som landbrugsmedhjælper. Mit problem er, at gårdejeren ikke læser dansk og derfor skal jeg skrive jobansøgningen på engelsk. Derfor vil jeg spørge herinde, om der er nogen der vil oversætte min danske ansøgning til engelsk. Som sagt er jobbet landbrugsmedhjælper, så der... -
Valg af fag?!
ForumindlægHej Jeg startede på 3.g HTX her for et par uger siden og i morgen skal vi fremlægge vores endelige valg af fag til SRP. Jeg kunne godt tænke mig at skrive noget om Fibonacci, det gyldne snit eller måske noget om naturens påvirkning på bygninger. Men jeg har kun følgende fag at vælge i mellem. Mi... -
Reducering 1g. stof
ForumindlægReducer :2a(a-b)+(a+b)^2-(a+b)(a-b) = ?På forhånd tak ! -
Grammatik - basic
ForumindlægHejsa Allesammen (: Jeg ville bare høre, om nogle af jer kunne hjælpe mig en smule. Jeg står og skal til prøve imorgen i engelsk grammatik. Jeg har ikke haft særlig længe om det og må indrømme, at jeg heller aldrig har haft om grammatik i engelsk før her for 2 mdr. siden.. Derfor har jeg kort ... -
SELVOM
ForumindlægHvad hedder 'selvom' på engelsk? Det står ikke i min ordbog :s -
Lille tekst - Typisk mig, ja!!
ForumindlægHej med jer, engelsk har aldrig været en af mine gode sider, så jeg spørger pænt om i lige ville tjekke min tekst igennem. Det jeg har skrevet i parantes må godt oversættes. Håber i ville hjælpe. PÅ forhånd tak.I think it was very good that there opened a new disco-klub. Now have All teenagers so... -
Tvivl om min studieretning
ForumindlægHej. Sagen er den jeg overvejer at skifte studieretning efter grundforløbet. Jeg har lige nu linjen Engelsk A, Spansk A og samfundsfag B, men er tvivl om jeg gider have spansk alligevel. Så jeg har tænkt lidt på denne her linje: Bioteknologi A, Matematik A og Fysik B. Men Problemet er bare at m... -
AT Islamisk Stats brug af kommunikation via de sociale medier
ForumindlægJeg i disse dage ledet efter et emne jeg kunne skrive om i min AT vores hovede emne er Kommunikation. Jeg så her på studieportalen, at der var en der havde taget et emne om islamisk states brug af kommunikation via de sociale medier hvilket jeg fandt intresant, så derfor har jeg også valgt det J... -
Er der nogen der tilbyder undervisning i matematik og mikroøkonomi?
ForumindlægHej :) Jeg er netop blevet færdig med min finansøkonom uddannelse, og er herefter gået i gang med at læse en HA-merit overbygning, som alt i alt giver mig en almen HA-bachelor i sidste ende. Jeg har bestået matematik på B-niveau, og beskæftiger mig nu med matematik på A-niveau, samt mikroøkonomi... -
skal jeg omregne varmekapaciteten?
ForumindlægJeg har denne opgave der har forvirret mig lidt. jeg er lidt forvirret i opgave 1.b. Tandens specifikke varmekapacitet er givet i . Jeg har omregnet tandens masse fra gram til kg, men så kan jeg vel ikke benytte mig af tandens varmekapacitet. Jeg har også omregnet vandets masse fra gram til kg,... -
Hjælp til opgave omkring Valves
ForumindlægHej... Håber der er nogen der kan hjælpe mig med disse opgaver, er helt blank :(http://peecee.dk/?id=3911 (opgaven er på engelsk)Jeg tror nok det er lykkedes mig at lave nr 1, men det går virkelig helt galt ved nr 2 osv...På forhånd rigtig mange tak :) -
Analysemodel
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til min sidste eksamen på Fredag som er engelsk. Men jeg er lidt i tvivl om hvis det er der kommer en skønlitterær tekst hvad jeg så skal gøre. Om man skal bruge en analyse model fra dansk med personer, miljø, tid osv. Mit andet spørgsmål omhandler lidt det samme, men d... -
Det haster
ForumindlægDenne tekst skal oversættes til engelsk.. På forhånd tak Northern Ireland Den irske republik blev selvstændig i 1922, men den nordlige del af øen blev ikke en del af den ny stat. I de seks nordøstlige grevskaber var der flertal for at forblive en del af Det forenede Kongerige, fordi størstepart... -
Hvilken linje på STX?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har før lavet et forum om jeg burde starte på en STX, på trods af mine knap så høje karaktere i folkeskolen. Efter jeg har tænkt meget, er jeg kommet frem til at jeg rigtig gerne vil på en STX, men har bare ét ret stort problem: Hvilken linje? Jeg kan slet ikke finde en linj... -
Adgangskrav på Uni
ForumindlægJeg har hørt at hvis man søger en uddanelse så vil de specifikt kigge på de fag det kræver at man har, for at komme ind.. Lad os nu tage biomedicin som eksempel.. Her bliver ALLE optaget hvis man har dansk A og engelsk B, matematik A, fysik B og kemi B. Alle fag skal være bestået. Det jeg så ... -
Hvordan overlever man tysk på gym?
ForumindlægHej Jeg går i folkeskole lige nu, og jeg skal på gym næste år. Jeg er generelt en person, som vil og får gode karakterer i alt, og derfor er det også vigtigt for mig, at jeg får en god karakter i tysk på gym, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal overleve. Jeg synes allerede, at det er svært at for... -
Vektorfelt
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp til at løse denne opgave.\n\na) Skitsér vektorfeltet F(x,y)=(1,x) og strømlinjerne. Hvilken form ser disse linjer kurver ud til at have?\n\nb) If parameterligninger for strømlinjerne er x=x(t) og y=y(t), hvilke differentialligninger tilfreds disse funktioner så? Udl... -
Reduceringsopgave
ForumindlægJa det har aldrig været min stærke side. Reducering af: (1/a+1/b)/(a+b)=? Hjælp! -
Algebra: 2. gradspolynomier
ForumindlægJeg kunne godt bruge lidt hjælp til 2. gradspolynomier - Da jeg skal lave en matematik afl. om det..\n\nProblemet er, at min matematik lære har været syg de sidste 3 uger, så vi har ikk fået forklaret hvad det er..\nSå jeg føler at jeg står lidt på bar bund..\n\nOpgaven lyder sådan her:\n·Præsent...
