Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 14921 til 14940 af 40404
-
datid??
ForumindlægHej på engelsk når det er datid, siger sætter man somregel en -ed- ændelse bag på ordenene (bortset fra de uregelmæssige) Men hvad skal der bag på de tyske ord i datid, er sådan set blevet i tvivl. (er der et fast system)? -
hjælp
ForumindlægEr der nogle fejl? jeg har engang været skuepiller - Ich habe sogar ein Schauspieler. hun fortalte ham, at hun engang har været skuespiller -Sie erzählte ihm, dass Sie einmal ein Schauspieler vi er løbet langt væk fra huset - Wir haben laufen weit Weg vom Haus han har troet, at han ha... -
HELP...!
ForumindlægHej alle sammen!!! Jeg tænkte på om I kunne hjælpe mig med en oversættelse på tysk? Den danske version er skrevet nedenfor, mens den tyske version (mit eget bud) står lige efter. Jeg håber, at I kan hjælpe mig:-) På forhånd TAK Dansk: ”Lola rennt” er titlen på en ny tysk film. Filmen havde premie... -
HJÆÆÆÆLP mig
ForumindlægHey allesammen.Jeg har stærkt brug for jeres hjælp.Har denne SIDSTE og AFGØRENDE tysk aflevering inden skoleåret er omme og det er tid til eksamenerne. Opgavesættet hedder "Malaschewski", og er fra aug. 2005. Håber at der er nogen der kan oprette nogle gode notater, eller selve besvarel... -
Lille introduktions rettelse
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig tysk imorgen og har derfor lavet en indledning til mit oplæg for læren og censoren. Er der ikke én der vil kigge på det og rette det, hvis det er grammatisk forkert? :) Jeg har trukket emnet "DDR" og vil i løbet af denne fremlæggelse komme ind på resumé af t... -
Relative pronomener
ForumindlægHej igen, jeg har lige endnu et spørgsmål vedrørende den tyske grammatik. Det skal lige siges, at jeg godt kender til de relative pronomener, og hvordan de normalt bruges. Jeg er dog i tvivl om én ting. Hvis jeg f.eks. ønsker at sige: "Er der nogen, der/som kan hjælpe mig?", hvordan vil... -
Mein Neunter Mord???
ForumindlægEr der nogen som muligvis har oversættelsen til Mein Neunter Mord, eller har lavet en opgave til den?Det er SUPER vigtigt!på forhånd tak -
Areal og stamfunktion
ForumindlægEn der kan hjælpe med denne opgave er helt lost: Find arealet af den punkmængde som er afgrænset af x-aksen og grafen for i imtervallet fra 0 til 1. Er der en der ved hvordan det skal gøres? altså skal man oversætte f(x) til en stamfunktion? -
Spørgsmål til eksamen
ForumindlægHej derude Jeg ville bare lige stille et par spørgsmål til tysk eksamen, da jeg skal op om ca. 2 uger. Jeg håber at der er nogle derude der vil svare på det og ellers bare give nogle tips til at forbedre! - Jeg fik 10 til årskarakter og tvivler stærkt på at jeg kan få 10 til eksamen. Jeg vil d... -
hvordan ophæves en parentes hvor intet står foran
Forumindlæg(9x+16)-(13x+6) reducer mest muligt -
HJÆLPP TIL SIMPELT FYSIK OPGAVER, HASTER !!!
ForumindlægJeg har brug for hjælp til disse to opgave :). Øvelse 6.1 En almindelig glødepære udsender ca. 8% af sin effekt som lys. For en energisparepære er det tilsvarende tal ca. 26% . Hvilken effekt skal en energisparepære have, hvis den skal give samme lysmængde som en almindelig 60 W glødepære? ... -
rigtig? (;'
ForumindlægJetze denken ich nich auf zu bleiben heriaten. I will genießen mir jugend, so länger ich bin jung. Ich habe auch nich denken auf für kinder bekommen. ^jeg er mega dårlig til tysk, så tænket på om du ik lige ville rette dette .. & hvordan siger man - jeg regner med at bo alene eller med en v... -
Tabelværdi?
ForumindlægHvad er tabelværdien, når jeg skal udregne en el-kedels specifikke varmekapacitets afvigelse? -
Hvor langt skal siderne være?
ForumindlægJeg skriver i matematik og historie i SRP, og mit problem er at der står i min problemformulering at jeg skal gøre rede for de forskellige epidemi modeller, og en grundig gennemgang af SIR-modellen. Mit problem er så, at jeg har skrevet 3 siders historisk redegørelse, og i matematikken så har j... -
HJÆLP, DET HASTER
ForumindlægHej alle, sidder her og skal besvare nogle spørgsmål omk. nogle øvlser vi har lavet i kemi.. Går i 1.g og vi køre et grundfrløb kaldt NV... Når man til sagen.. Vi har lavet et forsøg kaldt dåser og lufttryk.. Og så er der nogle spørgesmål omk det.. Hvis der er nogle der har lavet dette forsøg som... -
dansk stil hjælp
Forumindlæghej er der en der gider at hjælpe mig med at sætte komma og punktum i min stil den skal afleveres imorgen be be kan ikke finde ud af det -
fp9 maj 2021 engelsk
Forumindlæghej, er der nogle der har lavet hele opgavesættet til fp9 maj 2021 i engelsk? og måske havde lyst til at dele? -
Der, die, das? :(
ForumindlægHejsa Jeg er en pige på 16 år som er i gang med at skrive en tysk stil Er rimelig god til det (synes jeg selv) men har stadig en del problemer med der, die, das, dem osv. Jeg plejer at slå kønnet op i ordbogen og vælge det rigtige ud fra et skema, men alligevel ender det tit med at vær... -
Fsa rettelse ?
ForumindlægHej er der en venlig sjæl der vil rette teksten igennem? Jeg sætter virkelig stort pris på jeres hjælp(-: Unsere Schule wird nächstes Schuljahr eine Profilschule mit Focus auf Sport und Gesundheit. Dies bedeutet, dass die Schüler jeden morgen gesund frühstücken müssen und leichte Sportübungen ... -
Min lærer VS. mig
ForumindlægHej Studi's!Endnu engang har jeg brug for en hjælpende hånd. Min lærer og jeg har en konkurrence imellem os, hvor det går ud på at oversætte den andens sætning (fra dansk til tysk) helt korrekt. Nu er det min tur til at finde på en sætning til ham - og han skal bare ned med nakken!Så derfor, ...
