Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14941 til 14960 af 40685
-
nogen der vil rette?:)
ForumindlægPlanter og fosfor her er opgaveformuleringen:) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-6-1.pdf Aa. Grundstoffet fosfor er nødvendigt for alle levende organismer. Og et vigtig næringsstof for planter. Planter optager meget fosfor i form af uorganisk fosfat via. rødderne. Fos... -
AT - samfundsvidenskab metode . Hjælp! HASTER!
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til AT og jeg vil gerne have nogle idér til hvilken metode jeg præcis benytter mig af . Jeg har om identitet og har fagkombinationen Dansk/Samfundsfag. Jeg har analyseret en bog med henblik på personens identitetsdannelse og så har jeg brugt Anthony Giddens og Beck's te... -
Hadefag/ynglingsfag
ForumindlægHvad er jeres hadefag/ynglingsfag? Mit ynglingsfag er nok matematik og dansk. Mit hadefag er helt klart fysik, biologi, geografi. Okay jeg har respekt, for at andre måske godt, kan lide de fag jeg hader. -
Engelsk eller Tysk?
ForumindlægHejsa, Jeg går i 2.g og skal snart vælge et fag at opgradere (eller et valgfag). Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at benytte mig af 1,03 -reglen, eller hvad den nu kaldes, hvor man kan gange sit snit med 1,03. Derfor vil jeg gerne opgradere et B-fag til A, for at få 5 A-fag. Mine B-fag er ... -
matemamtik
Forumindlægplease hjælp mig med så mange som muligt, har lagt fil ind sidder til eksamen lige nu pls -
Rettelse til en lille tysk tekst
ForumindlægDen er ikke særlig lang, og håber nogen vil kigge den igennem, om der evt. skulle være fejl, og vil rette dem for mig - den skal nemlig afleveres imorgen: Ich habe in meine Ferien ins Kino gewesen mit meinen Familie. Wir haben Lille Per gesehen. Es handeln um eine chinesische Familie, wie bleiben... -
ikke bestået? - bestået?
ForumindlægHey Venner! Jeg ville høre hvad der skete hvis man ikke bestod? Alts¨hvis jeg nu er dumpet til eksamerne, for jeg så ikke huen?? Eller hvaD?? Jeg er ret i tvivl. please hjælp. Hvis man ikke er bestået og dumpet kommer man så ikke til translokationen?? etc.. -
Hjælp!
ForumindlægJeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvordan en naturgeografi mundtlig eksamen kommer til at foregå? Jeg har fået af vide at vi har 24 timers forberedelse og jeg skal trække et emne her på mandag.. På forhånd tak.. -
rettelse af 230 ord
ForumindlægHej, jeg håber i kan hjælpe mig med rettelse af mine 230 ord, på forhånd tak! :) Parece que en los ultimos anos hay mas interes por las religiones. Explica por que. • Lo interés en la religión se ha incrementado. Muchos jóvenes sienten el vacío y por lo tanto ... -
Ikke tilstedeværende lærer i mat C
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med at tage online mat C ved siden af arbejde. Men jeg står i den situation at min lærer stortset ikke besvarer spørgsmål eller emails. Og desuden heller ikke godkender mine opgaver til tidsfristerne. Hvilket betyder at jeg ikke kan udfylde de næste opgaver som indeholder opga... -
Platons Hulebillede - Hvorfor er det så vigtigt i Symposion
ForumindlægSkal op i Old på torsdag og mangler kun at læse på Symposion.. Det hulebillede driller bare, for jeg kan ikke få det til at give mening med hvad Sokrates siger i talen.. Tror jeg er ved at gå kold.. Håber der er en der kan hjælpe.. -
HF'er - forvirret over udregning af gennemsnit
ForumindlægJeg har været inde på uvm.dk for at se om de havde en oversigt/forklaring på hvordan man udregner sit gennemsnit, når man går på HF og har enkeltfag (dvs. at jeg heller ikke har fagpakker), men fandt intet. Er der en der ligger inde med et link? Det regneark en lære har lagt et link til herinde k... -
Eksamensråd!
ForumindlægKære studieportal, tænkte vi måske kunne starte en lille tråd til ære for alle vores eksamenstips og råd? Skriftligt såvel som mundtligt! -
figur
Forumindlæghej. jeg skal forklare en figur men har ikke helt forstået disse begreber: -kontinuert -diskontinuert -sporadlsk håber i kan hjælpe -
Klage
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvad “proceduremæssige mangler” betyder i denne sammenhæng? Institutionen kan kun træffe afgørelse om tilbud om ombedømmelse eller tilbud om omprøve, når der foreligger særlige omstændigheder, der giver anledning til berettiget tvivl om bedømmelsen,... -
Er der nogen som kan hjælpe mig med matematik?
ForumindlægNogen som kan hjælpe?? 15. Funktioner og vækst Gør rede for titalslogaritmen. Du skal blandt andet komme ind på nogle regneregler og forskellige anvendelser af logaritmer. -
Vigtigt!
ForumindlægKan man få lov til at lave sn 3.g opgave om..selv om man ikke er blevet syg undervejs? -
HJÆLP! Fysik Mundtlig
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op til fysik mudtlig, men ved ikke, hvad der vil foregå :S Nogen der kan hjælpe? -
Gode til at analysere?
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at analysere mine 4 eksamens sange? Er vildt dårlig til musik, og personligt syndes jeg ikke selv at mine lærere er særlig gode til at forklare, så det ville være en stor hjælp hvis der var nogle der ville hjælpe mig med sangene, så jeg er klædt godt på til musik eksa... -
Hjælp til afsætning b opgaver. Meget vigtigt
Forumindlæghejza alle sammmenVille lige høre om nogen af jer har en afsætning b eksamens opgave fra sommer 2003 og den hedder "Tøj krig på vej".Eller en anden afsætning eksamens opgave fra januar 2002, navnet på opgaven er "Fyrre, frisk og fyrig".jeg skal nemlig fremlægge en af opgaverne...
