Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14961 til 14980 af 109300
-
HJÆLP...HJÆLP!!!
ForumindlægEN DER BEHØVER STORT HJÆLP, ER DER IKKE NOGEN, DER VIL VÆRE SÅ SØD, AT RETTE MIN STIL.JEG VED DER ER NOGLE FEJL, DET ER FØRSTE STIL OG DET VIL VÆRE SKIDEGODT HVIS MAN KUNNE HAVE ET GODT INDTRYK PÅ LÆREREN. En selvportræt af en livlig ung pige ”Rose Andersen”. Som vil give j... -
gennemsnit
Forumindlægheyjeg er oppe i fuld pensum, hvordan regner jeg mit snit ud??og bliver engelsk og biologi karaktere fra 1 og 2g regnet med selvom jeg har begge på højt niveau?ses -
Hvor højt skal en gennemsnit være (diætist)
ForumindlægHej Her i næste måned bliver jeg 2.g'er. Jeg har pånuværende tidspunkt et meget lavt gennemsnit, hvilket er 5. Jeg overvejer, at efter gymnasiet vil jeg gerne læse om ernæring og sundhed på uni. Jeg ønsker, at blive diætist. Men jeg ved ikke om snittet skal være højt for at komme ind. Er d... -
Hvilke karakter betyder mest?
ForumindlægJeg har virkelig haft nogle dårlige eksamen, hvilket ses på mit gennemsnit på mine nuværende eksamensgennemsnit.. men hvormeget betyder de egentlig? iforhold til årskarakter? -
Test Nationen
ForumindlægHej,Som mange af jer nok ved, sendte TV2 i går programmet "Test Nationen". Jeg fik ikke selv set programmet, men det er nu også ligegyldigt, for det, jeg er interesseret i, er, om testen på tv2.dk overhovedet er valid.Derfor kunne det være skægt, hvis nogle mennesker kunne ledsage deres... -
Hvad sker hvis man ikke består sine eksamener efter 3. år, har man nogle mulighed til at læse videre?
ForumindlægKan man komme til optagelsesprøve??? -
Hvis man er dumpet i påkrævet fag
ForumindlægHvis en lang vidregående uddannelse kræver at man er bestået i et bestemt fag og man ikke er det, er der så helt lukket for ens muligheder for at komme ind på den uddannelse? på forhånd tak. -
HF 2.år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Idag dumpede jeg min sidste eksame idag. Dvs at jeg ikke bliver student i år, men er der nogen der ved om at jeg kan tag andet år om igen eller om at jeg skal tage hele HF om igen. jeg har nemlig hørt at hvis man tag op til den sidste eksame og dumper skal man tag he... -
Studiehjælp i Statistik
ForumindlægHej jeg søger en der hjælpe mig til at forberede mig til en eksammen i statistik. Faget er dog på engelsk så vedkommende skal kende de engelske udtryk og være i stand til at kommunikere på engelsk. Vi bruger denne bog http://www.amazon.com/Statistics-The-Science-Learning-Data/dp/1292021187. Jeg... -
Sammensatte navneord
ForumindlægSpørgmål 11. (Du svarede ikke korrekt) Hun er blevet ansat som____________. 11.1 keyaccountmanager (Det korrekte svar) 11.2 key account manager (Dit svar) Jeg undrer mig over, at det er "keyaccountmanager" der er det korrekte svar. Ordet er et engelsk ord og referer til en engelsk ... -
Spørgsmål vedr. længde af vektorer
ForumindlægHer er tale om vektorer, men kan ikke lave pilene. Alle variabler angiver en vektor. |a + b| = |a| + |b| Passer dette ? -
Energiforbrug!
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med de her 3 opgaver? 1. Befolkningstallet i Danmark steg fra 1990 til 2011 fra 5,1 mio. til 5,6 mio. mennesker. Beregn det gennemsnitlige årlige bruttoenergiforbrug pr. dansker i henholdsvis 1990 og 2011. 2. Beregn den %-vise ændring i bruttoenergiforbrug pr. dansker f... -
Udregning af gennemsnit efter den nye reform
ForumindlægJeg vil bare lige være helt siker på, hvordan gennemsnittet skal regnes ud, hvis man går på stx efter reformen.Jeg har lavet et lille eksempel med fire fag efter den nye skala:DA (A): 7Ma (B): 10HI (A): 12sa (c): 4Hvis jeg skal udregne gennemsnit, så bliver det: (2*7+1,5*10+2*12+4)/(2+1,5+2+1) =... -
mere vektorregning
Forumindlæg2.003 om to vektorer a og b gælder at(2a-b)*(a+b) = 45/a/= 6a*b =-2beregn længden af b -
adgangs krav og eksamener
Forumindlæghej. jeg har tænkt til at tage 4 hf fag (dansk A, Biologi B, Engelsk B, Psykologi c) for at kunne søge ind på kvote 2 som sygeplejerske. men trænger lidt hjælp angående adgangskrav og eksamener. jeg har haft engelsk B på gymnasiet i norge, men ble ikke udrtukket til nogen eksamen i muntlig elle... -
hvordan skriver man et essay?
ForumindlægJeg skal skrive et essay hvor jeg skal komme ind på:The setting Lilian Thurgood and he life William and his motives the ending the themes(Historien hedder "The Guilt"jeg har fakstisk aldrig skrevet et essay før men hvad er det lige man skal overholde? -
Potensfuktionen
ForumindlægHvilken rolle spiller b i potensfunktionen? -
Reducer udtrykket
ForumindlægHej :) Sidder med en matematik aflevering hvor en opgave lyder reducer udtrykket: (a+b)^2-2a(a+b) Har forsøgt mig frem sådan: (a+b)^2-2a(a+b) a^2+2ab+b^2-2a^2-2ab a^2+b^2-2a^2 Er dette korrekt, og i såfald er man færdig med at reducere her? På forhånd tak for hjælpen :) Mvh. -
Turbokurser
ForumindlægHejsa jeg desværre kommet ud for at have valgt en uddannelse der slet ikke er mig. Jeg droppede drømmen om psykologi-studiet fordi snittet var utrolig højt, men nu kan jeg se at hvis jeg ligger lidt kræfter i det kan jeg sagtens komme ind på kvote 2. Så er det bare ærgeligt at jeg har holdt et ... -
ental eller flertal.
Forumindlægja, jeg har engelsk og tysk på gym.. men er blevet i tvivl om en ting i begge fag (går ud fra at svaret er det samme hos begge fag?). Hvis man skal sige De unge på f.eks. tysk, er det så ental 3. person eller flertal 3. person. Ser man dem som en enhed eller som en gruppe af mange individuelle..D...
