Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14961 til 14980 af 25907
-
Nogen der kan give deres mening ift. min tale?
ForumindlægJeg vil gerne have hjælp til at se om det jeg har skrevet indtil vider overhovedet giver mening. Tak på forhånd! Selve opgavebeskrivelsen: Skriv en tale til et middagsselskab i 1885 om mandens og kvindens rolle i hjemmet og i ægteskabet. (En tale, som Constances tante kunne holde ved Constances ... -
betydning af metafor
Forumindlæg"the sun shall never set on so glorious a human a human achievement" hvad er betydningen for Nelson Mandelas metaphor her ??? -
IB eller STX?
ForumindlægJeg er en meget sprogligt interesseret elev som har en lille drøm i maven om at komme til England engang. Jeg går i 9. kl og prøver at bestemme mig for, om jeg skal tage en supersproglig STX i nabobyen hvor jeg kender folk. Eller tage udfordringen op og tage en IB 1 times tid væk "helt ale... -
Beviser på nettet (HH 1. og 2. år)
ForumindlægHej, da vi er kommet op i mundtlig mat. leder jeg efter nogle beviser på nettet, gerne med tilhørende forklaringer til. Har fundet nogle beviser som cosinus og sinus, men hvis der findes en eller flere sider, hvor der gennemgåes alverdens relevante beviser, vil jeg meget gerne høre mere, Ole -
Daktylisk hexametre
ForumindlægDe homeriske digte er skrevet med daktylisk hexametre, men hvad er det ? -
Potensregning (STX C-niveau)
ForumindlægHej alle! Jeg sidder her med en matematikopgave, der skal afleveres på mandag, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad min lærer mener med dette: Skriv følgende på formen a^x: 3^4 * 6^4 Er der nogen, der kan forklarer mig, hvad jeg skal gøre? Ved godt, hvordan jeg regner stykket u... -
FSA eksamen
ForumindlægHej =) Jeg skal op til Mundtlig fysik/kemi eksamen på fredag, jeg går kun i 9 klasse og har ik styr på så meget af det.. Er der evt. nogen der kunne give tips om hva j kunne øve mig på? Eller rent faktisk HVORDAN jeg ku øve mig? På forhånd tak (: -
Induktion/elektromagnetisme
ForumindlægHej! Jeg skal til fysik/kemi eksamen på torsdag! Skal liige have styrer på nogle forskellige emner? Hvad er Induktion? - hvad hælper det - spændingen? evt. nogle eksempler på forsøg. Hvad er elektromagnetisme - er det kun når fx. en blødt jernkerne, bliver magnetisk når der løber strøm igennem d... -
Politisk kommunikation. Dansk eller historie?
ForumindlægHej, SRP'en venter lige rundt om hjørnet og det er derfor blevet tid til at vælge emne. Jeg ved allerede hvilket emne jeg kunne tænke mig at skrive i, men jeg er i tvivl om hvilken fagkombination jeg skal bruge. Jeg kunne godt tænke mig at skrive om politisk kommunikation men jeg er meget... -
Hjælp til SRP i det gyldne snit og skønhedsidealet
ForumindlægHej alle Jeg skal til at skrive srp i matematik og dansk. Jeg har valgt at beskæftige mig med det gyldne snit og skønhedsidealet. Hvordan kan man koble det gyldne snit til det at være 'smuk'? Jeg har brug for jeres hjælp. Alt fra kilder, meget gerne bøger, hvad der er godt at komme ind... -
Ikke bestået
ForumindlægHej. Har hørt, at hvis man ikke består studentereksamen, kan man ikke begynde forfra, altså på hf, hhx osv. passer det? -
Dommererkendelse
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan en dommererkendelse ser ud? Jeg kan ikke finde noget på google.. men hvilke signaturer, underskrifter osv skal der være? Licensfolk har ingen ret til at indtræde privat ejendom, og de kan ikke få en dommererkendelse for deres opgave. Det er korrekt? -
Et enkelt ord
ForumindlægEr dette ord korrekt oversat? Duele = det gør ondt? -
Selvstuderende
ForumindlægHej. Jeg går pt. på andet år af mit hf-enkeltfags studie og skal tage Kemi på aftenhold. Derfor tænkte jeg om nogen kunne hjælpe mig. Jeg vil i stedet gerne tage det som selvstuderende fordi det er nemmere for mig at lærer i ro og mag derhjemme og aftenundervisning stresser mig i forhold til min ... -
2 Tysk ordbøger 180 kr!
ForumindlægJeg har, heldigvis, ikke tysk længere. Derfor sælger jeg følgende; Gyldendals Røde Ordbøger: Dansk - Tysk Tysk - Dansk I butikken koster én bog 230,- Mit tilbud: Begge bøger for 180,- -
hvordan siger man det ?
Forumindlæghvordan siger : det er blevet moderne at have en mobil. Es hat bekommt modern zu ein handy haben. -
Rette
ForumindlægNogle der vil rette . Ved at der mange fejl :/ . Er heller ikke god til tysk .. Ja, sicher, du hast Recht. Auf jeden Fall hatte sie die neuen Sachen gezeigt und erzählt, wie sie mit hochgekrempelten Ärmeln, all ihrem Schmuck, wehendem Schal und natülich knallroten Lippen in die Stadt gegangen i... -
Endnu en forklaring
ForumindlægFysiologiske respons på duftstoffer det med fed forstår jeg ikke Visceral motorisk reaktion: Salivation, increased gastric motility to apatizing food. Gaging and vomiting to noxious smells 2. Reproduktive og endokrine funktioner - Synkroniserede menstruationscyklus - Feromoner i æ... -
hoved regnings metoder.
ForumindlægHej Studie portalen. jeg er ikke den bedste til at regne i hovedet og har svært ved at lære det. håber i har nogle gode metoder til at lære det hurtigt :D Tak på forhånd. Mvh Nico 8kl. -
Hvilke sætninger er korrekte?
ForumindlægDer er 4 styks at vælge imellem, og spørgsmålet er dette indlægs overskrifts ordlyd: 1. They went on a three months training course. 2. They went on a three months' training course. 3. They went on a three month's training course. 4. They went on a three-month training course. Jeg hælde...
