Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 15041 til 15060 af 25374
-
Haster!
ForumindlægHey er der ingen der har noter til den "nye" grundlov der blev grundlagt i 1953 i DKHåber i kan svare så hurtigt som muligt.Tak på forhånd -
Hitler giver hovedpine :/
ForumindlægHej!! Jeg er i gang med et projekt i skolen, som omhandler Adolf Hitler.... Jeg ved saft susseme ikke noget om hans far og baggrund Så jeg ville være beæret over hvis i kunne komme med noget :)) -
Annotation -
Forumindlæghej,, hvad betyder annotation? kan ikke finde det rette, min lærer bad mig om at lave annotation ud fra 25 sætninger, udvalgt fra en børnebog? -
Retning af tekst
ForumindlægVolver trata de cinco mujeres, Raimunda, Sole, Paula, Agustina e Irene. Estas mujeres viven en un mundo donde los hombres buenos es un producto escaso y por eso las mujeres necesitan poder valerse. Raimunda es una obrera dura y es la madre de Paula. Raimunda tiene un marido incompetente que se ll... -
Passer denne sætning?
ForumindlægKan man godt sige dette på tysk, er lidt i tvivl? Kunne være rart hvis nogen gad at hjælpe (Hun husker tilbage på sin tidligere udvisning af landet som hun fik på sin 18. årig fødselsdag, og siden da vil Medina ikke fejre sin fødselsdag længere) Sie erinnert sich an ihre früheren Ausweisu... -
Fejl i sætninger
ForumindlægHey, har kigget på de her et stykke tid nu, men kan godt nok ikke finde fejlen.. nogen der kan give et hint? :) Have you heard anything about that the rules have been changed lately? syntes det lyder vildt dumt, men kan ikke finde fejlen... He seemed to a man which only interest was football. Eve... -
Metafor eller andet? :/
ForumindlægHej. Jeg er igang med en engelsk analyse, og jeg ville bare spørge om ''dusty drinker of dust'' kunne være en metafor eller sammenligning eller andet. Håber i kan hjælpe -
HeeJ ;D
Forumindlæger der nogen her inde der kender en hjemmeside hvor man kan finde retteark til fsa ? -
Jeres mening
Forumindlæghttp://peecee.dk/index.php?id=34405&noresize=yesHvad er Jeres mening til dette positivt evt. negativt ? -
Venligst hjælp med sammenhæng i matematik
ForumindlægHej Hvor finder man i praksis sammenhængen mellem x og log (x)? Søger et uddybende svar, da jeg aldrig har haft om logaritmetabel mm. På forhånd mange tak! -
Nogen der vil hjælpe med at rette dette for mig?
ForumindlægIch denke der richtige Weg zum Frieden in der Welt ist dass Militärdienst weil wenn wir nicht eine militärische Team haben z.B. wenn es Krieg gibt ist das gut zu wir haben eine militärische Team, wenn wir nicht haben eine militärische Team alles ins Land kommen und dann wollen die Menschen zer... -
livet
ForumindlægDUMHED?1. Er det et svaghedstegn at være ærlig om sine svage sider?2. Er det ikke et tegn på en stillingtagen til disse og evt. et ønske om at ændre dette?3. Har vi ikke alle stærke og svage sider?4. Er man mærkelig når man analyserer sig selv og ønsker at udvikle sig?5. Er det direkte forke... -
hint til skriftligprøve 06,
ForumindlægJeg har været oppe til skriftligprøve i biologi-fysik/kemi .. fik 10 i biologi og 8 i fysik. '¨Jeg vil gerne give andre et hint om hvad de skal læse på (hvis prøverne da er de samme :S ?? ) Biologidelen, handler meget om landbruget, og planter i det hele taget..fysik/kemi-delen: handlede mest... -
fælles faktor
Forumindlægsæt fælles faktor uden for parantes i følgende udtryk: k=30x+15y-5z.hvordan gør jeg det? -
Apologien til eksamen. Perpektiver?
ForumindlægHvad kan man perspektivere/sammenligne den med? Kan ikke komme på noget. Vi har læst kong ødipus, odysseen, Kriton, Faidon og nogen udvalg af Herodot, med bl.a Kong kroisos, amasis og Logoi (sidstnævnte har jeg dog ikke læst)Og et andet spørgsmål: Hvad er oligarki -
Apollinsk livssyn??
ForumindlægHej..Er der nogen der gider forklare mig hvad apollinsk livssyn er?? -
da vinci mysteriet
ForumindlægNogle der kan fortælle mig hvem/hvad da vince er?? og evt. kort om bogen/filmen....skal nemlig bruge det til religion :-) -
oldtidskundskab
Forumindlæghej alle sammen...Nogen der ved hvornår Planton: sympoision blev skrev??Og om den er fiktiv eller sand??? -
Huen!!
ForumindlægHej! Jeg spammer næsten forummet nu om dage med spørgsmål - men når kristne, jøder eller muslimer består gymnasiet får de et kors, Davids-stjernen eller en måne og en stjerne forrest på huen.Hvad får hinduer?? En ko? -
skr.karakter
Forumindlægerher nogen som ved hvornår vi kna få vores skriftlige karakterer at vide, altså udover den dag vi får udleveret karakterbladet??er nemlig meget nysgerrig..
