Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15121 til 15140 af 163701
-
Syddansk universitet, HD 1 del, erhvervsøkonomi, Unichem A/S
ForumindlægHej Er der nogle fra Syddansk universitet, som evt har deltaget på Complet kursus eller på anden vis har fået fat i en vejledende løsning til eksamenscasen 2009, der omhandler virksomheden Unichem A/S? -
Virksomhedsøkonomi HHX Niv. A 2. del - vejledende løsninger
ForumindlægHej. Virksomhedsøkonomi HHX Niv. A 2. del - vejledende løsninger Er der nogle der har denne e-bog?, Eller andre former? så den kan sendes? Ville være super! Sendes gerne til Qwax@hotmail.dk -
Hvordan finder jeg de 2 vektorer a og b, udfra vektoren AB = (8,15)??
ForumindlægSe det vedhæftede skærmbillede, hvor opgaven (c) siger at jeg skal tegne et parallelogram ABCD i et koordinatsystem. Jeg skal vel først udregne vektorerne AB og AD, for at kunne finde de enkelte punkter i koordinatsystemet, eller tager jeg fejl? -
skriftlig engelsk: "Are You Ready Boots?"
ForumindlægEr der nogen andre der var oppe i skriftlig engelsk: "Are You Ready Boots?" den 23 maj? Hvad mente du om første delprøve, samt B-delen af anden delprøve? Det er en lang ventetid vi har foran os.. -
Eksamner for 1. og 2.g
ForumindlægJeg tænkte om vi ikke skulle lave en tråd hvor folk kan fortælle hvad de skal til eksamen i? Det er nu meget sjovt at se.Jeg skal op i engelsk, og så årsprøve i historie og dansk, og er matematisk 2.g'er.Hvad med jer andre? -
Gør rede for A, B, C og D ud fra fire sinus funktioner
ForumindlægJeg skal gøre rede for graferne og bestemme hvilken funktion hører til hvilken graf. Jeg har funktionerne: f(x)=sin(x) g(x)=2+sin(x) h(x)=sin(2*x) i(x)=sin(x+2) Jeg har ingen ide om hvordan jeg gør det her, så jeg har vedhæftet billedet af graferne. -
G LO B A L Opvarming, Er mine metoder korrekte?
ForumindlægHej, jeg skal op mandag 26/5 og er igang med at udarbejde mit talepapir. Mit emne er Al Gores film "En ubekvem sandhed" Og sådan ser mit Manus ud(ik færdig): Tit og ofte, hører vi medierne berette om fremtidig klima, man hører tit om den såkaldte ”globale opvarmning”. Som et produkt h... -
Aboriginals
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med en eksamensopgave, hvor jeg har valgt at skrive om aboriginals. :-) Jeg skal snakke om det i fem minutter, så det skal ikke fylde frygtelig meget. Jeg har i starten valgt, at snakke om "the past", altså fortiden. Jeg har lavet lidt research, men kan... -
Skr. eksamener - hvordan er det gået?
ForumindlægI dag er vores skr. karakterer er blevet offentliggjort - wee! Hvordan er det generelt gået? I kemiA er min klasse blevet slagtet, mange er gået en karakter ned. Heldigvis er der kun en som ikke er bestået. I matA ser der bedre ud end vores lærers sindssyge terminsprøve (alt andet vil også vær... -
Bestem de værdier af t, for hvilke vinklen mellem a og b vil være 60°
ForumindlægNogle der kan hjælpe? :-) -
2. gradsfunktioner - hvad er A, B og C's betydninger?
ForumindlægEr helt lost? :s -
hvordan løser man/finder man nulpunkter for 3.gradsligninger uden hjælpemidler, MAT A?
ForumindlægSkal jeg bruge et regneprogram, eller er det mening, man selv skal kunne løse dem, altså uden hjælpemidler? For eksempel: ''Bestem nulpunkter for funktionen: f(x) = x^3+1,5x^2-6x-2 ved godt at jeg skal løse ligningen f(x) = 0, men hvordan gør jeg det, når det er en 3.gradsfunktion? -
What percentage of the CH3COOH molecules release a proton?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan man laver sådan en opgave?? -
Opgave 3 a) reducer udtrykket y·(2x-y)+(y-x)^2
ForumindlægReducer udtrykket y·(2x-y)+(y-x)^2 nogen der kan hjælpe eller svaret? gerne hvor alt hvad man gør bliver forklaret :) -
Bestem ligning for plan a (α) som indeholder 4 punkter ABCD
ForumindlægJeg har for lidt siden løst en samme opgave som bedte om ligningen på et plan. Men sagen var bare, at det var for ABC Denne gang skal jeg gøre det samme, men for 4 punkter (ABCD). Og det er her jeg er i tvivl om at det er nok at tage vektor(AB) og vektor(AD) Det virker bare mærk... -
Hvilke stamtavle passer til henholdsvis sygdom A b c
ForumindlægNogen der kan hjælpe med den her biologi opgave, forstår det simpelhent ikke. -
Eksamen Fredag
ForumindlægHej alle.Det ser ud til, at være et forum som er ret behjælpeligt. Jeg står og skal til eksamen på fredag i mundtlig engelsk og kunne i den anledning godt tænke mig, at høre hvordan man starter samtalen og hvordan og hvorledes det hele foregår. Endeligt ønskes også tips og tricks.til slut :-) vil... -
Nogle som har lavet samfundsfags a eksamen 19 august 2010 ulighed i sundhedsvæsenets?
ForumindlægHej er der nogle som har lavet samfundsfags a eksamen 19 august 2010 risikosamfundet delopgave b : ulighed i sundhedsvæsenets som har løst til at sende den til mig? det ville være en kæmpe hjælp. på forhånd tak med venlig hilsen sofie :) -
Er der nogen som kender én der tilbyder lektiehjælp for stx 3.g fyisk A niveau
ForumindlægHay kender i nogen som tilbyder hjælp( imod betaling) til lektielæsning for én som går i 3.g. og har fysik på A niveau.Helst i kbh region.eller et eller andet sted på sjælland...Personlig henvendesle på min @ tak -
Musulmanes en España HHX skriftlig eksamen fra 2011
ForumindlægHej allesammen Jeg ville spørge om der er nogle der enten har opgaven eller opgavebeskrivelsen til HHX spansk eksamensopgave fra 2011, som hedder: Musulmanes en España? Jeg håber, at der er nogle der har opgaven eller opgavebeskrivelsen, da jeg er villig til at betale for det. Venl...
