Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15141 til 15160 af 25907
-
IB
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse, og skal nu til at søge videre. Jeg har seriøst overvejet IB (international baccalaureate) men vil gerne lige høre hvilke oplevelser andre har haft, og hvad I har hørt om uddannelsen? psssst efter vil jeg gerne studere noget samfundsfagligt såsom antropologi eller n... -
Regning ved brug af logaritmetabeller
ForumindlægHalløj alle, jeg sidder med min SRP og skal forklare logaritmetabellerne og gøre brug af dem. I den forbindelse skal jeg svare på opgave 5.30, 5.41, 3.11 og 3.12 i "En revolution i regnekunsten" af Erik Vestergaard. Jeg har isært svært ved opgave 5.41 som lyder: Opgave 5.41 a) Anska... -
Jura?
ForumindlægHej. Jeg er lidt i vildrede, jeg går kun i 9. klasse, men jeg ved allerede nu at jeg elsker samfundsfag og historie. Jeg kan godt lide og læse og fordybe mig i viden omkring politik, magtfordeling og læser bøger om psykologi og retorik. jeg synes at Jura studiet lyder helt enormt spendene og ha... -
Medicinstuderende (Medicin)
ForumindlægHej kære brugere Jeg har et spørgsmål til jer medicinstuderende herinde. Jeg ville meget gerne høre, hvor mange penge bruger man på bøger på henholdsvis et semester (sådan cirka). Tak på forhånd! -
TI InterActive!
ForumindlægNår jeg skiver tal >1000 i List-funktionen i TI InterActive! indsætter computeren altid selv et komma efter første ciffer, hvilket jo forpurrer tingene en del. Er der nogen der ved hvordan man får den til at lade være? Det fungerer heller ikke at benytte eksponentiel notation.Er der egentligt ... -
Nogle som kan hjælpe?
ForumindlægHej alle. er en en som kan fortælle mig hvad sammenhængen mellem Euklid´s "Det gyldne snit" og "Den regulære 5-kant" er. Jeg har flere steder hørt og læst at der er en sammenhæng, men der står ikke nogen steder konkret hvad sammenhængen er? Tak for forhånd, -
Oversættelse
ForumindlægHej derude!Hvordan vil I oversætte det her?De kloge narrer de mindre klogeHer kommer mit bud:The wise person fools the less wise personEr det helt forkert? -
Martin Luther King <-- --> Barack Obama
ForumindlægHej Jeg sidder, som mange danske studerende, og skriver SRO. Jeg har valgt at skrive i historie og samfundsfag, hvor mit emne er borgerrettighedsbevægelsen og udnævnelsen af Barck Obama som kommende præsident i USA. I den forbindelse skal jeg analysere en tale af Martin Luther King og en af Barac... -
eksamen
ForumindlægHej....Jeg har et spørgsmål....??? Jeg har lige afsluttet 1 g og da jeg var så "heldig" ikke at komme op til eksamen, er mit spørgsmål så: hvor mange eksamener skal jeg minimum ha afsluttet efter 2 g....???på forhånd tak -
Oversættelse .. igen igen :)
ForumindlægYup, så er vi her igen med en oversættelse ;)Ifølge sagkundskaben har omkring halvdelen af den danske befolkning en ualmindelig dårlig kondition. Vi bevæger os simpelthen for lidt på trods af, at vi ved så meget mo vigtigheden af at holde os i form. At det står så dårlgt til skyldes sikkert, at m... -
Mangler program til at lave diagrammer/grafer
ForumindlægHej;Jeg sidder midt i en EØ-aflevering, og vil gerne have layoutet i top, og jeg synes de grafer og diagrammer man laver i excel ligner noget være skidt, nogle der kan anbefale et/flere program(mer) som kan bruges til formålet ?eks:http://www.q8.dk/q8/frames.html?side=om_q8/aarsberetning/2002-200... -
Hvad er en prisme?
ForumindlægI en matematikopgave skal jeg tegne en triangulaer prisme, og jeg har faaet nogle oplysninger at vide. Jeg kan bare ikke faa dem til at passe med hvad jeg ved om en prisme, derfor:Hvad er en prisme?Er det ikke en 3D figur, der, hvis man skaerer den op i midten, spejler sig selv? -
sexologi
Forumindlæghej . er der nogen der kender bogen "biologibogen". vi skal op i sexologi i den bog på torsdag, men jeg forstår ikke helt kvinders menstruationscyklus. jeg har fået fortalt at det er vigtigt at kunne den. altså hvornår LH og FSH skifterr og hvordan de laver negativ og positiv feedback. ... -
leksikon.org = troværdig
ForumindlægEr ved at skrive kildekritik og vil høre hvor troværdig leksikon.org er?? Det er ikke lige som wikipedia hvor alle kan skrive? -
Kulturelle udfordinger
ForumindlægJeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer? -
Den mystiske sag om hunden i natten
ForumindlægHej alle sammen jeg har brug for noget hjælp.. Er der nogen af jer der har læst bogen Den mystiske sag om hunden i natten af mark haddon som har prøvet at lave en opgave om den, jeg sidder med 3 ting jeg mangler til min opgave.. jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kobler bogen og Euklids algorit... -
procekt opgave
Forumindlægjeg kunne godt bruge lidt hjælp med min procekt opgave. altså med nogen hjemme sider som kunne være gode. mit emnne er den kinesiskemur. og jeg skal bare bruge en masse info om den så jeg håber på snart at høre fra jer. -
Oversættelse - "A Red, Red Rose"
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette digt, til normal dansk? A Red, Red Rose O my Luve 's like a red, red rose That 's newly sprung in June: O my Luve 's like the melodie That's sweetly play'd in tune! 5As fair art thou, my bonnie lass, ... -
håber der nogen der kan hjælpe mig
Forumindlæger der nogen der orienterer sig i korte træk om, hvad der skal til/hvilken uddannelse - retning man skal vælge for at blive ejendomsmægler?er nemlig lidt i tvivl? jeg har lige afsluttet sproglig gym. og har tænkt på et årig hhx til næste år (efter ferien). er der nogen der ved hvad det mest fornu... -
Fransk
ForumindlægHej er der nogle der er gode til fransk her? Hvis det er kan i så godt lige smide en kommentar på dette opslag, jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Tak..
