Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15141 til 15160 af 163701
-
SRP - Autohuset Skjoldgaard A/S (Ford Fredericia/Middelfart)
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med nogle hjemmesider hvor jeg evt. kan finde noget om Autohuset Skjoldgaard A/S (Ford Fredericia/Middelfart), fordi jeg kan hverken på deres egen hjemmeside eller selv finde noget om dem. På forhånd tak -
Historist Analyse af: Brev til St. Joesph. - Stephan A. Douglas
ForumindlægHej. Sidder her og skal lave SRP, men er på lidt på bar bund med min historie analyse af Brev til St. Joesph - Stephan A. Douglas. Hvad skal jeg skrive i min analyse? Nogen som har en model jeg kan gå ud fra? Hilsen en travl studerende.. -
Søger tutor / mentor / lektiehjælp til fysik A HF enkeltfag
ForumindlægHej alle Jeg søger en tutor / mentor / lektiehjælp til fysik A HF enkeltfag. Jeg skal til eksamen til sommer. Jeg bor i København. Jeg ville fortrække at mødes på hovedbiblioteket. Skype dur også. Mvh. Sofia -
a) Beregn hvor mange timer der kan tilledes spildevand indtil bassinet er fyldt.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med opgave. Hvilke formler skal der bruges -
rettelse....
ForumindlægHej,., j ska op til mundtlig engelsk B niveu eksam imorgen og har skrevet et par sætninger ned.. så jeg kan fremlægge det imorgen, men jeg er ikke sikker på at de sætninger er gramatisk korrekt...så hvis i vil hjælp mig med at rette de sætninger eller evt tilføjnogle sætninger... vil der være per... -
Hjælp til eksamen - living in America
ForumindlægHej. Jeg har trukket Living In America, og jeg aner ikke hvad jeg skal snakke om. Nogen som har nogle gode emner jeg kan snakke om? -
SRP om bogen "A Dry White Season" af André Brink
ForumindlægHej alle, Jeg har emnet Apartheid til min SRP, hvor jeg blandt andet vil skrive om bogen A dry white season. Jeg er dog usikker på hvad resten af min opgave skal handle om og hvad man evt. kunne have særligt indblik på i bogen. Hvis der er nogen der har skrevet SRP om bogen A dry white season... -
selvstudium
ForumindlægHej, jeg har tænkt mig at tage Engelsk B og Dansk A om med eksamen til den her kommende vinter. Er det muligt? -
Om andengradspolynomiet f(x) = a * x^2 + b*x + c
Forumindlægoplyses, at c<0, samt at grafen for f har toppunkt i T(3, 4) Skitser en mulig graf for f Nogen der kan hjælpe med at løse den? -
E_A ved opvarmning fra 20 til 30 grader C
ForumindlægHej alle, Hvordan løses vedhæftede opgave? -
Digital A niveau eksamen STX, 25 maj 2012
ForumindlægHej er der evt nogen der har facit til dette eksamens sæt, vær opmærksom på det er opgave sætte hvor der er adgang til internettet http://uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20MAT%20A%20internetadgang.pdf Hvis ikke, er der så evt. nogen som kan hjælpe ... -
Adgangskrav
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvor man kræver engelsk A, så jeg kan bruge denne uddannelse som grundlag til at tage et suppleringskursus i engelsk? -
Andengradspolynomier Bestem a eller b så ret linje har netop et skæringspunkt
Forumindlægvedhæftet. Er det meningen, at jeg skal løse andengradspolynomiet og de to x værdier jeg får skal jeg så bruge for at isolere i de rette linjer? -
HJÆLP!!Bevis at når x vokser med h, så vokser y til y*a^h
ForumindlægHej alle Jeg har har svært ved at bevise følgende opgave Bevis at når x vokser med h, så vokser y til y*ah Hjælp bedes så hurtigt som muligt. Tak -
Brug figuren til at bestemme konstanterne A, b, og c?
ForumindlægHej Jeg har fået vide, at fasekonstanten er 0, men hvorfor er den det, og hvordan ved jeg det? Resten af opgaven ved jeg godt hvordan jeg løser. -
AT-eksamen: Menneskets forhold til naturen, Dansk A og Naturgeografi C
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til eksamen i AT her til sommer, og emnet er "menneskets forhold til naturen", som er et svært emne, da jeg ikke har nogle naturfag. Jeg har Naturgeografi C fra 1.g, derfor valgte jeg det, sammen med dansk A. derfor vil jeg spørge om, hvilke emner kunne være g... -
Analyse og fortolkning af "a simple exchange of niceties"
ForumindlægHey :) Jeg skal skrive en analyse og fortolkning af novellen "a simple exchange of niceties". Hvis der er nogen der kender den, og har læst den, så ville jeg bare høre om der er noget specielt i synes der er vigtigt at have med. F.eks. om der er noget specielt der symboliserer noget osv... -
A midsommer night's dream, perspektivering til andre skuespil osv.
ForumindlægJeg skal lave et lille oplæg om shakespears 'A midsommer night's dream', og skal så perspektivere skuespillet, til andre skuespil, film, historier osv. Jeg kan virkelig ikke komme i tanke om noget jeg kan perspektivere til, så hvis der er nogle, som har nogle forslag, ville det være e... -
Analyse af it´s a man´s man´s man´s world af James Brown.
ForumindlægHej. Er der nogle herinde som er vildt gode til musik? For jeg står og skal aflevere en synopse på torsdag hvori der skal indeholde en analyse af it´s a man´s man´s man´s man´s world, som kan indeholde en deltaljeret formanalyse og en grooveanalyse? Hvis der nogle der kunne hjælpe mig med det vi... -
Optagelsesprøve til HHX
Forumindlæg**DET HASTER!!** Jeg søger en nyere gymnasieelev som har gennemgået optagelsesprøven til HHX, da jeg gerne vil stille vedkommende nogle spørgsmål omkring prøven, da prøven foregår i morgen. Stiller dem også bare herover hvis der evt. er andre der kan svare på mine spørgsmål. Skal op i dansk, en...
