Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15141 til 15160 af 42938
-
Tjek din censor ud!
ForumindlægHej med jer Skriv censorens navn, så kan andre der kender ham/hende skrive hvor streng eller ikke-streng han/hun er! Ja, jeg kan starte: EJ - Erik Kjeldsted Jensen - Sorø Akademis Skole Nogen der kender ham???!! -
Fysik afgangsprøven
ForumindlægNogle der har været til fsa i fysik, der har nogle notater og forsøg til temaet Vekselsstrøm. Disse forsøg er: Vekselsstrømskurven Ensretter og brokobler Generatorens opbygning m. oscilloskop Hvordan bruges vekselsstrøm i transformatoren? Jeg er ikke så god til fysik så ville sætte ... -
forholdet mellem medborgerskab og statsborgerskab
ForumindlægHej I kloge hoveder. Jeg skal til at skrive en eksamensopgave i KLM hvor jeg bliver spurgt om følgende: Hvad er forholdet mellem statsborgerskab og medborgerskab. Jeg har startet med at redegøre for hvert enkelt, men det er jo ikke nok. Hvordan kan jeg eventuelt gribe det an udover at give en def... -
Præsentation af outline?
ForumindlægHejza... Når jeg skal til at fremlægge min outline, skal man så starte med at præsentere den? Altså: "In my outline i'm going to talk about...and then i'll tell something about..." osv.. ? Hvor man så derefter fremlægger den? Eller behøves det ikke? Og HVIS man skal, er det så M... -
AT: splittet identitet (fag?)
ForumindlægHej alle :) valg af fag til AT eksamen nærmer sig, og sidder, garanteret som mange andre, og er frustreret over hvilket emne jeg skal vælge. I ressourcerummet faldt jeg over emnet "Splittet Identitet", om en forfatter der havde skrevet en roman omkring, det at være invandrer i DK, om de... -
uffffffffffffffffff
ForumindlægJeg skal op i mundt fysik i morgen, og vi skulle læse næsten hele vores 9.klasses fysik og kemi bog....Men jeg har ik læst EN SKID:?...ved nogen hvad jeg skal gøre????? HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPP plssssssssss det er imorgen jeg skal!! -
STUDENT 2008
ForumindlægSå er der jo nogen som bliver studenter om ikke så længe :D Men jeg har lige et spørgsmål; hvor lang tid går man med huen efter man har fået den. Jeg tror seriøst at jeg aldrig tager min af hehe ;D Held og lykke med eksamen allesammen (Også jer der har nogle år tilbage endnu):) -
oplysningstiden noter kig på det
Forumindlæghej har lavet oplysningstidens noter, som jeg vil bruge til eksamen. vil i kigge om det er rigtig det , jeg har lavet. Oplysningstiden (1750 – 1800) er rationalismens – altså FORNUFTEN Kommer til DK fra Frankrig Man opfordres til at bruge sin fornuft, opføre sig naturligt, tænke selv og... -
11-13????
ForumindlægHej...Jeg skal op i mat b-niveau på tirsdag... JEg satser på mindst et 11tal, men hvordan kan amn få et 11-13tal???Hvad skal der til???For det er vel ikke nok bare at kunne beviserne... Men hvad hvis man er god til at kæde det sammen, og har et godt overblik??? Vil virkelig gerne have et 11tal, o... -
At blive superstudent
ForumindlægHej allesammen. Jeg har gennem længere tid haft et inderligt ønske om at blive superstudent. Det har jeg, fordi jeg dels vil gerne få et højt gennemsnit og dermed komme ind på mit drømmestudie, og dels fordi jeg gerne vil bevise for mig selv, at jeg kan opnå mine mål, hvis jeg bare vil det og arb... -
atomets opbygning
Forumindlæghej der står gør rede for atomets opbygning -
Kemi A eller Fysik A
ForumindlægHej, jeg skal til at vælge valgfag her om et par måneder. Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvilket fag der er sværest? Personligt synes jeg at regne opgaver i fysik er meget nemt, men teorien er ikke særlig nem. I kemi synes jeg teorien er nem, men opgaverne kan godt være lige komplicer... -
Hvordan siger man!?
ForumindlægHVordan siger man " Der var engang en dreng" på fransk? -
HVAD betyder litteratur????
ForumindlægHJÆLP::: hvad betyder litteratur? Hvad betyder ”naturaliste” på fransk? -
resume
Forumindlæghej hvrodan starter man et resume påå fransk? -
Georg Brandes
ForumindlægHalløjsa ;) Jeg har fået en lektie for til i morgen, som går ud på at jeg skal læse Georg Brandes "Hovedstrømninger i de 19de århundredes litteratur" Og så jeg skal lave en opgave til der lyder: Brandes opremser 6 forskellige litterære strømninger, hvilke? Og hvad siger han om Danmark ... -
Sund livsstil - Video 2 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægFilmen er lavet af Christian Juhl og Christian Dahl fra Selandia CEU HTX. Stem på denne video ved at sende VIDEO 2 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takst) Dette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde Festival 2009. Se alle videoer i konkurrencen her. -
Er FSA-prøverne offentlige?
ForumindlægJeg har hørt noget om, at de mundtlige FSA-prøver er offentlige, altså at enhver kan komme ind og se på. Er den mundtlige fysikprøve offentlig? -
9. klasses afgangsprøve
ForumindlægJeg skal op i mundtligt dansk på mandag. Har skrevet en synopse med følgende disposition for fortolkningen, som jeg går ud fra er det der tæller. Genre Komposition Ydre træk Indre træk Sprog og tid Tema Budskab Fortolkning Vi har fået en beskikket censor så tror ikke hun er til at løbe om hjør... -
Har du været oppe i historie??
ForumindlægHej, Jeg skal til historie eksamen på mandag - og tænkte om der var nogle der har været oppe, der har lyst til at dele ud af jeres erfaringer? Hvad er godt at gøre og hvad skal man holde sig fra? :)
