Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15281 til 15300 af 42938
-
Hjælp!! Det haster
ForumindlægHej. Er der nogle der vil rette noget fransk jeg har skrevet, det skal være færdigt til tirsdag d. 21/11 Tak på forhånd. Jeg har både skrevet det på dansk of fransk, jeg skal self. bare have det rettet på fransk. Der er sikkert mange fejl. : Dansk: Jeg starter dagen ved at stå op klokken halv o... -
fermer
ForumindlægJa, så er den gal igen: Hvordan udtrykker man på fransk det at "lukke sig (inde)". Altså overført.fx "i stedet for at snakke om det lukker hun sig inde"Kan ikke rigtig finde noget i ordbøgerne...Merci et bonne soirée! -
Franskord
Forumindlæghey. jeg har brug for hjælp i fransk. hvordan siger man? "jeg glæder mig til at blive færdig" og " de har det hyggeligt" "uhyggeligt" "det regner", "det sner" " de skal på arbejde" " det handler om" -
Gode skagensmalerier man kan analysere
ForumindlægHej folk :) Jeg skal op til Dansk mundtlig prøveform B snart. Jeg har om skagensmalerier og skal derfor finde et maleri som man kan analyser meget ned i dybden, men stadigvæk ikke for svær. Er der nogen der har en idé til hvad jeg kan analysere? og hvad jeg skal gøre for at få pluspoint, til ... -
Variabelsammenhænge
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik (c) på mandag, og har et problem med et af de mange spørgsmål.. Fortæl om lineære sammenhænge, herunder - ligning og graf for lineære funktioner, lineær regression - vise hvordan man bestemmer ligningen ud fra to punkter på grafen - proportionalitet og omvendt pro... -
Bestået eller ej?
ForumindlægHej jeg har et hurtigt sprøgsmål. jeg har fået 00 i min mundtlige eksamen, og mit standpunkt siger 02 / 02 i hhv. skriftligt og mundtligt, dvs at samlet ligger snittet i mat vel under 02, dvs, ikke bestået. Hvad har det af betydning for mig, og hvad kan jeg evt gøre ved det? -
pH i blod
ForumindlægSkal op til mundtlig bioteknologi snart og har et spørgsmål jeg ikke kan svare på: "Forklar hvordan man kan undersøge pH-værdien i i blod. Kom ind på titrering og puffersystemer." Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg trækker et sådan spørgsmål til den mundtlige eksamen - ... -
Analyse og synopsis af Rap Tekster
ForumindlægHej, jeg har problem med analyse rap tekst, jeg har trakt en lyrik så jeg valgt en tekst den hedder "Rap er..." af Stik Op Jakob. Ved i hvordan analyse en rap tekst ? Det til mundtlig eksamen fra Dansk og jeg skal skrive det på denne mandag, og ved i måske hvor mange ord skal have en a... -
er mine karakterer nok til at få hue?
Forumindlæghej alle. jeg har et spørgsmål som jeg ikke rigtigt kan finde svar på nogle steder.. jeg har bestået alle fag i mine årskarakterer, og har 2 mundtlige eksamer tilbage. det skal siges at jeg er i 3g nu.. får jeg hue på selvom jeg dumper de sidste 2 mundtligt? håber i kan hjælpe mig. mv... -
Dumpet KemiA = bestået KemiB?
ForumindlægJeg har i lang tid undret mig over følgende; Jeg gik i år 2010 op til en eksamen i Kemi A (mundtlig) hvor jeg dumpede (fik karakteren 00). Mine års karakterer var 4 for skriftlig og 02 for mundtlig. Vil jeg kunne komme ind på en uddannelse der kræver en bestået kemi B, eller skal jeg til at læse ... -
Bølger -diffraktion og interferens
ForumindlægHJÆÆÆLP! Jeg skal til mundlig eksamen i Fysik C og mit spørgsmål lyder således: Bølger - herunder diffraktion og interferens En mundlig præsentation af bølger med omtale af forskellige typer og grundig redegørelse for beskrivelsen af en bølge. Specielt ønskes redegjort for diffraktion og interfer... -
Rettelse af kort oversættelse!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har en kort oversættelse, som jeg ville sætte stor pris på, at få rettet af en venlig sjæl!I må MEGET gerne skrive hvad jeg har gjort forkert !!DANSK TEKST:I slutningen af det forrige århundrede udvandrede mange mennesker fra hele Europa til Amerika. Når en familie havde besl... -
Prøve situation
ForumindlægNår man skal op i dansk skriftlig og mundtlig, er det så fremlæggelse og stil eller hvad? Går i 8. Klasse. -
noter
Forumindlægeksamen -
Kan ikke helt få den til at gå op
ForumindlægJeg skal oversætte følgende sætning; Børnene for hvis skyld vi er her, er meget ulykkelige til fransk, men kan ikke helt få den rigtig. Jeg er kommet frem til; Les enfants pour qui nous sommes ici, sommes très malheureux. Jeg vil meget gerne have den rettet og evt. en forklaring :) På fo... -
Haster - hjælp til to lette sætninger?
ForumindlægHej, skulle lave en oversættelse men der er to sætninger jeg har fået at vide der er fejl i, jeg kan bare ikke se hvor fejlen er, så det ville være rart med lidt hjælp? På dansk: Men desværre vandt han ikke. På fransk: Mais malheureusement il ne gagnait pas På dansk: Således mistede Mikkel både p... -
vietnamkrigen problemstilligerne og underspørgsmålene
ForumindlægHej. Her har jeg 2 problemstillinger med 3 underspørgsmål til hver. Jeg vil lige spørge jeg om spørgsålene er gode nok til en mundtlig historieprøve. - Hvilken rolle spillede Vietnamkrigen under Den kolde krig? Hvad er Vietnamkrigen? USA´s tab under Vietnamkigen. Hvornår blev Vietnam en fra... -
vietnamkrigen spørgsmål
ForumindlægHej. Her har jeg 2 problemstillinger med 3 underspørgsmål til hver. Jeg vil lige spørge jeg om spørgsålene er gode nok til en mundtlig historieprøve. - Hvilken rolle spillede Vietnamkrigen under Den kolde krig? Hvad er Vietnamkrigen? USA´s tab under Vietnamkigen. Hvornår blev Vietnam en fra... -
Afgangsprøve - 9.Klasse Dansk
ForumindlægHej alle sammen! Håber i vil hjælpe mig. Jeg skal op i mundtlig dansk, og jeg har trukket "Novellefilm". Jeg ville lige høre om der er nogen der har været oppe i det, og har lige et par spørgsmål dertil: 1. Må man godt have notater med (udover sin synopse) 2. Når man skal analysere, ... -
Bestået eller dumpet mat b? Hjælp
ForumindlægJeg færdiggjorde 3.g sidste år og håber på at søge ind på KEA under datamatiker uddannelsen, det kræver student status og matematik B bestået. Jeg dumpede skr. Matematik men endte på årskarakterende 4/4 i henholdsvis skr. og mundt. matematik. Kan nogen fortælle mig om jeg er dumpet eller bestået?...
