Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 15321 til 15340 af 23609
  • varmesmeltningen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Er der nogen fysikere kan forklare hvor kommer de to led fra,hvad siger ligningen og hvad gælder det?? 2- Hvordan kan man isolere Cod og hviken enhed må clod få ?? [mlod*clod*\Delta Tlod+mvand*cvand *\Delta Tvand=0]
  • tryk og opsdrift

    Forumindlæg
    Hej, jeg ska' snart op i fysik, og vi har fået udleveret et emne vi skal snakke om, mit blev tryk og opdrift!!! - spørgsmålet er bare om i har nogle gode ideer til nogle underemner .. jeg vil helst snakke om opdrift i vand. ;D
  • ioner

    Forumindlæg
    Hej! jeg skal til fysik årsprøve på mandag. og mangler forsøg med ioner på 8.klasses niveau og har også utrolig svært ved at forstå det. Så hvis der er nogle der kender nogle gode forsøg om ioner, så ville det være rigtigt fedt! :)
  • Tyngdeaccelerationen

    Forumindlæg
    Hvorfor varierer tyngdeaccelerationen inden for Danmark? Vi lavede et forsøg i fysik der beviste at det sted vi befandt os på havde 1,83 % afvigelse i forhold til Danmarks tyngdeacceleration
  • Hjælp til FSA Transformation

    Forumindlæg
    hej q: jeg har snart fysik eksamen :( Er der nogen af jer der kan forklare mig hvordan en transformer virker ? og transformation over store afstande ? eller notater jeg kan bruge ?? Også noget med Vekselstrøm og induktion? jeg håber på at der er nogen der kan hjælpe mig :) på forhånd...
  • Hjælp til eksamen om BIG BANG TEORI !

    Forumindlæg
    Hey :) Jeg har truket et spørgsmål der hedder: - En mundlig præsentation af Den moderne fysiske beskrivelse af universet og fysikkens skabelsesteori (Big Bang teorien). Har i ikke nogle gode råd til hvad der er relevant at inddrage ? . Hvad skal jeg skrive om ? Er helt blank :/ ! Help ! <3
  • radikal komposant?!

    Forumindlæg
    Sidder midt i 24-timers naturgeografis forberedelse og støder så på noget med radikale komposanter og vertikale komposanter ved en kernekappe - jeg aner ikke hvad komposanter er så råb om hjælp? Har på fornemmelse der godt kunne ligge noget fysik, matematik bag, men er ret sproglig :)
  • lyst stof.

    Forumindlæg
    Jeg sidder med min 24 timer fysik eksamen, om kosmologi :) .. Jeg har flere gange læst her inde om 'lyst stof', menes der med her også det man kalder kendt stof, eller almindeligt stof. her taler jeg om de 4% som universet består af
  • frekvensbetingelsen

    Forumindlæg
    hejsa. Jeg skal til fysik eksamen her i morgen og jeg sidder og har lidt problemer med Niels Bohrs anden grundkomponent og frekvensbetingelsen. Håber der nogen der kan forklare mig hvad det handler om er ved at gå lidt i panik :S venlig hilsen Line
  • Gitterligningen

    Forumindlæg
    Hej, da jeg har prøve i fysik imorgen, sidder jeg og forbereder mig. Jeg er dog støt ind i 5 problemer jeg ikke forstår. Jeg har vedlagt mine spørgsmål som et billede. På forhånd: mange tak! :) Med Venlig Hilsen Benjamin
  • HASTER! Teori om Industrialiseringen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal i morgen aflevere AT-eksamens synopsis og jeg skriver om damplokomotivets indflydelse på den danske industrialisering, i Historie og Fysik. Hvad kan man tage fat i omkring teorier og videnskabsteori? Mvh. Lin
  • AT-synopsis

    Forumindlæg
    Jeg skal aflevere AT-synopsis fredag morgen Jeg skal skrive om Jernbanensudvikling i Samfundsfag og Fysik! Er der nogle herinde der måske kunne kommer med nogle foreslag til problemformulering og problemstillinger, så ville det være til stor hjælp!! På forhånd tak!
  • partikler med fart på

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 9. klasse, og jeg har et problem med et fysik/kemi emne. Emnet omhandler bl.a. radioaktivitet, betråling, alfa - beta og gamma partikler samt halveringstid. Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig med emnet
  • kraftmoment noter

    Forumindlæg
    hey allesammen... er der noget der ville være søde at hjælpe mig med at finde nogle gode noter om statik i fysik/matematik( krafter, moment osv)...har søgt her inde, men har ike været i standt til at finde noget brugebart...nogle der kan hjælpe?? mange tak på forhånd
  • en opgave?

    Forumindlæg
    Heej allesammen, Sidder med en fysik opgave, og kunne godt bruge noget hjælp. opgaven: Et brintatom befinder sig i grundtilstanden og absorberer en foton, hvorved det exiteres til 4. niveau. Bestem energi og bølgelængde for fotonen. p.f Tak :D
  • Naturfag Gym (2000)

    Forumindlæg
    Hej alle, Lige et hurtigt spørgsmål her: Jeg havde Naturfag i gym helt tilbage i år 2000, som omfattede mat,fysik,kemi i et. Hvad svarer det til i niveau på de enkelte fag? Jeg vil gerne ind og læse til bioanalytiker, og kan se at man skal have kemi på C niveau. Har jeg det? ...
  • kort opgave(:

    Forumindlæg
    Heej allesammen, sidder lige med en fysik opgave som jeg ikke forstår, håber i kan hjælpe. opgaven: I et atom har grundtilstanden energien -17,4 eV. a) Bestem den maksimale bølgelængde af stråling, der kan ionisere atomet.
  • Det haster....Universets alder.

    Forumindlæg
    Hej derude, håber at I kan hjælpe mig med noget. Det er en fysik aflevering til imorgen. Så det haster! Jeg vil gerne vise, hvordan man kan beregne Universets alder (13,7 milliarder), og jeg har vedhæftet filen. Men det ser ud til, at resultatet er forkert...hjælp!!!
  • Rettelse af SRO om Irans atomprogram?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver i fagene samfundsfag. - Fysik om Irans atomprogram. Det skal afleveres på torsdag, men er helt færdig med den imorgen, så vil høre om der er nogen, der vil korrekturlæse den. Det vil være en stor hjælp - Jeg sender over mail, så giv venligst e-mail adressen ;)
  • optagelsesprøve

    Forumindlæg
    hejsa Jeg skal desværre snart op til en optagelsesprøve. er der nogen som har været op til en optagelsesprøve? og hvordan var det? Jeg skal op i dansk og engelsk mundligt og fysik/kemi, matematik skriftlig. er meget nervøs! er nemlig ikke særlige god til matematik!!!!

Søgninger relateret til fysik rapport DENSITET