Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 15321 til 15340 af 113953
-
Student-spørgsmål
ForumindlægHej Allesammen :) Jeg havde lige et spørgsmål : når man er gået op til den sidste eksamen i 3.g og man nu dumper til eksamen og lad os sige man os har dumpet i et par andre eksamner og man så får et gennemsnit under 2 tilsammen, kan så ike' blive sudent ... Er det kun eksamens karakter der ... -
Dækningsbidrag???
ForumindlægOkay, vi har så i år fået æren af at skulle til mundtlig eksamen i EØ... Og sidder her med en af mine opgaver... der lyder: Hvordan beregnes dækningsbidraget i en produktionsvirksomhed. Hvis der sidder nogle derude med svaret, må i hellere end gerne give lyd fra jer! Mvh. ClR1 :p -
Indeks omsætning - HJÆLP
ForumindlægHvad kan jeg se ud fra det? Indeks omsætning 100 - 111 Indeks kontante kapacitetsomkostninger 100 - 91 Hvad betyder de forskellige tal? Kan virkelig ikke huske det... At den er faldet betyder??... At den er steget betyder??... Del af case eksamen til i morgen (mandag d. 16) -
Matematik årsprøve
ForumindlægHejJeg skal til matematik årsprøve skriftlig på fredag, og tror at den bedste måde jeg kan træne på er at løse nogle opg.Nogen der kan sig emig hvor jeg kan finde eksempler på eksamens opgaver?Louise -
Stået Studentereksamen
ForumindlægHej, Kom til at tænke på en ting angående de mundlige eksamener, hvad sker der hvis man ikke består f.eks. dansk mundtlig eksamen eller matematik mundtlige, altså får under 6, hvad betyder det så egentlig, kan det forhindre en i at få sin studentereksamen ? -
Forsøg
ForumindlægHey. nu skal jeg jo op i fysik eksamen i folkeskolen på Tirsdag. så ville jeg lige, hører om nogle af jer kunne nogle forsøg om -transformation. -vekselstrøm. det er så indenfor eletromagnetisme og transformation. Hvis det skulle være, kunne i jo også sende nogle notater eller andet til mig. på... -
Dumpet eller bestået?
ForumindlægHvis man har fået 00 til eksamen i et C-fag, men samtidig en årskarakterer på 4 i det pågældende fag, har man så dumpet eller bestået? Da begge karakterer vægter med én, bliver snittet jo 2 (altså grænsen for at bestå). -
omskrivning af phytagoras
ForumindlægHeej:) når man omskriver phytagoras sætning til: a^2 + b^2 = (b+1)^2 hvor man så ender med at finde b = (a^2 -1) / 2 men hvordan kan man bare påstå at c = b+1 ?? er dette her relevant at tale om i forhold til eksamen? på forhånd tak! -
Nogle goe foreslag??
Forumindlæger der nogle der har nogle goe foreslag til hvordan et sprøgsmål til mundtlig B (sproglig) kan lyde til eksamen...??????? for jeg har ingen idé, da vores lærer aldrig er kommet med nogen..... -
tror i 2g'erne slipper for mundtlig mat?
ForumindlægSidste år læste jeg at en stor del af 2g'erne slap for mundtlig mat-eksamen. Tror I også det gælder i år? -
Svimmelhed
ForumindlægJeg har i læseferien oplevet flere perioder med svimmelhed. Jeg er besvimet to gange og bliver nærmest svimmel hver gang jeg rejser mig fra siddende og liggende tilstand. Det sortner og jeg kan ikke finde rundt før der er gået 5 minutter.Tror I det har noget at gøre med, at jeg sidder så meget ne... -
12,2 i snit!
ForumindlægMon karakterudvalget havde overvejet konsekvenserne af den nye skala? http://avisen.dk/rasmus-har-banket-hul-i-karakterskalaen_13012.aspx -
Valgmuligheder ved AT
ForumindlægHejsa Er der nogen der ved om man kan vælge alle fag til AT-eksamen, eller om det skal være fag fra en studieretning? -
Fem A-fag - HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg er en pige, der på nuværende tidspunkt går i 2.g og skal til at beslutte mig for et ekstra valgfag. Jeg har i forvejen en hård studieretning med mange afleveringer, som hedder biotek A, matematik A og fysik B. Alligevel overvejer jeg stærkt at hæve tysk fortsætter B til A niveau, da jeg ... -
Hvor bliver x af?
ForumindlægHej med jer! Jeg er ved at repetere mine formler til eksamen, som ligger lige om hjørnet. Jeg er stødt på noget i toppunktsformlen i eksponentialfunktioner, som jeg undrer mig over. I det materiale, som jeg har fået af min lærer, lyder beviset således: f(x)=c <=> ax2 + bx + c = c ax2 + ... -
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHejsa. Når man skal op til terminsprøve i skriftlig engelsk B, er det nogle nye opgave sæt eller er de gamle opgavesæt fra eksamen sidste år? -
vinkel af trekant,
Forumindlæghej jeg har et spørgsm,ål om trekants måling, hvordan finder jeg vinklen af B, samt finder mediaen ma, ? trekanten ser sådan ud, -
Mundtlig prøve 10. klasse
ForumindlægHej. Jeg skal snart til den mundtlige prøve i matematik 10. klasse. Jeg tænkte på om der var nogen, som havde opgavesæt til forberedelse af den mundtlige prøve i matematik. Er der nogen der har nogle gode råd eller forslag til hvordan jeg kan forberede mig? Jeg har problemer med at tegne parabl... -
brug af TI-89
ForumindlægHvordan kan man bruge en TI-89 til at beregne toppunktet og graftegning til et andengradspolynomium (parabel) -
Matematik vektor hjælp
ForumindlægHjælp kræves Der står at jeg har vektoren a som er (2,-1,8) Jeg skal bestemme en plan som har vektor a som normalvektor. Hvad vil det sige?
