Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15441 til 15460 af 179351
-
Matematik på maskinemster studiet?
ForumindlægHvordan er matematikken på maskinmester studiet? Er den MEGET svær? Eller kan det overleves? Overvejer nemlig maskinmester efter 3G (næste år) men hvis det er totalt sindssygt matematik med de vildeste problem opgaver tror jeg desværre at studiet vil blive for svært! -
Bestem a & b.
ForumindlægJeg har fået et skema, hvor der er 2 rækker. Vanddybde: 10, 50, 200, 2000, 4000, 7000 (m) Hastighed: 36, 79, 159, 504, 713, 943 (km/t) Funktionen kan beskrives ved: f(x)=b*x^a hvor f(x) er hastighed (km/t), og x er vanddybde (m). Jeg skal bestemme a & b. Samt bestemme hastigheden på 120 m dyb... -
Skriftlig fysik-eksamen.
ForumindlægJeg har lige tjekket nogle gamle fysikopgaver fra skriftlig eksamen højniveau (vist 4 timer). Og der står at tilladte hjælpemidler er(databog, grafregner, lærebog osv). Betyder det så at man ikke må medbringe notater og gamle opgaver? Jeg har valgt fysA næste år, og er meget, meget dårlig til ude... -
HASTER! Vdr. eksamen i old
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til eksamen i old (på gymnasiet - c- niveau) på mandag, og jeg har lige et spørgsmål til hvordan det foregår. Må man godt have sine egne bøger med i forberedelsesrummet? Eksaminator skal jo ligge et rent eksemplar derind, men må man derfor ikke have sin egen med. Har jo... -
24t. til tysk EKSAMEN
Forumindlæg"Ich habe einen Traum" af Steffi Graf¨ hedder teksten, og al info omkring denne og emnet "Körper und Identität" modtages med kyshånd :) Jeg vil SÅ gerne nå et 10-tal! (ligger normalt på 7 - ny skala) Mange hilsener fra mig (2.g mdt. tysk B-niveau eksamen) -
hjælp med at beregne a
Forumindlægjeg sidder med et spørgsmål hvor jeg har to ligninger med to ubekendte. har isoleret b og fundet et udtryk for a som jeg har indsat i det andet ligning. og skal nu isolere a, men hvordan gør jeg det? 1 = (27/6a)*2a 1=(1/6a)*2a*27 1= (2a/6a)*27 1=(1/3)a*27 a = ... ? CAS-programmet siger a = 3,... -
A-niveauer fag på STX
ForumindlægHej allesammen :) Jeg tænkte på, om der er nogen der ved hvor mange A-niveau fag man MAX på have på STX? NU tænker jeg ikke skema mæssigt, men om det er muligt at have over 6 a-fag og om bonus bliver regnet med? Tak på forhånd -
find a/b
Forumindlægjeg sidder fast i denne opgave og håber der nogle som kan hjælpe mig, om tallene a og b oplyses, at 7a-2b =2 5a+4b =15 find a og b. (der er brøkstreg mellem de to ligninger..) -
Samfundsfag A, studentereksamen 2014
ForumindlægEn der ligger inde med en besvarelse på eksamenssættet, Samfundsfag A, studentereksamen den 28. maj 2014? Hvor fællesdelen og delopgave A er besvaret. Det ville virkelig være en stor hjælp, da jeg er meget presset på tid - og ikke kan nå at blive færdig. På forhånd tak! -
Potensffunktion, find a
ForumindlægOpgaven lyder: "Når x-værdien vokser med 30%, så vokser y-værdien med 60%. Bestem eksponenten a." Har fået a til 1,79 da jeg har sagt 1.60 = 1.30a og løst for a. Er det rigtigt? -
Hjælp til mat A opgave
ForumindlægHej... Jeg har fået stillede følgende opgave som jeg forgæves har forsøgt at få løst:(Fra Systime's mat A bog s312 ø11):Det antages, at indkomsten for studerende er normalfordelt. Fra undersøgelser vides, at 10% af studerende har en indkomst på højst 80.000 kr., og at 10% har en indkomst på o... -
jura eksamen i december
Forumindlæghej kan jura eksamenerne godt forgå i december måned eller er det først i januar? -
AT-eksamen imorgen!
ForumindlægHej! Vil meget gerne have hjælp til metode og teorier. Jeg har været inde og læse de fleste indlæg men det var ikke svar nok. Jeg har om borgerkrigen i Kenya der var oppe i medierne i marts/april. Der har jeg brugt naturvidenskab til at analysere erhvervene i Kenya (eller mangel på samme efter bo... -
metoder til AT eksamen HASTER
ForumindlægHej, jeg skal snart op til min AT. Men vil lige have helt hundrede styr på metoderne, hvis nogen lige kunne skrive meget kort om hvad den induktive, deduktive, kvalitative og kvantitative metode går ud på... Tak på forhånd, håber DU kan hjælpe -
Hjælp om umættede olie please eksamen
ForumindlægHej. I min rapport bliver der spurgt om hvorfor vi laver forsøget i mørke altså putter dem i alufolie. det går ud på at jeg skal finde ud af hvilken af de 3 olivenolie,smørfedt (smeltet), og vindruekerne er mest umættede. og efter jeg puttede dem i 3 reagens glas, tilsætter vi 2ml heptan fordi ... -
ligning skal løses med hensyn a
ForumindlægSkal løse denne er den nogen der kan gi en hånd er helt blank 2a^2 +2a:a+4-6a=2:1+4:a -
Hjælp til at indsætte a og b
ForumindlægOpgave 2a-b2= Når a=3 og b=4 -
Fysik B eksamen, Alene?
ForumindlægHej allesammen.. Har lige fundet ud af at jeg som den eneste skal op til fysik eksamen på b-niveau i morgen. Hvordan kan de være når den ene del af eksamen er gruppearbejde? Skal jeg så bare være alene? -
Nested narrative (a story within a story)
ForumindlægHej Jeg arbejder i øjeblikket med en novelle, som har en nested narrative eller (story within a story) Jeg forstår fuldt ud hvad det er, men jeg forstår ikke rigtig hvorfor man vælger at bruge denne type? Hvad er effekten af en nested narrative? Tak på forhånd :) -
(Problemspørgsmål) i Matematik.
ForumindlægLæs først dette: I fiskedammen svømmer 54 plastikænder rundt. Hver and har et farvet mærke i bunden. * 7 ænder med gul farve * 9 ænder med hvid farve: * 19 ænder med rød farve * 19 ænder med blå farve: For 15kr. får man lov til at fange tre ænder: Præmietabel 3 gule mræker: Frit valg på alle hy...
