Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 15521 til 15540 af 39386
-
Dansk - Rettelse
ForumindlægHej, vil bare se om nogle kunne rette min tekst. Må gerne kigge lidt på indholdet, men vil gerne have at det grammatiske bliver sat mere fokus på. Har allerede rettet det meste, men det altid bedst at få sine ting set fra andre. P.S: Når jeg har skrevet et afsnit, og trykker enter for at gå en ... -
Eksamen
ForumindlægJeg har lige været oppe til eksamen i engelsk B på STX-niveau, og føler selv at det gik godt, men er normalt heller ikke den bedste til engelsk. Er utrolig spændt på min karakter og har svært ved at vente, derfor lyder mit spørgsmål på, om der ikke er en venlig sjæl, der vil læse den og give ... -
Kan lærene se man har taget det fra studieportalen?
ForumindlægJeg tænkte bare på når de sætte ens opgave ind i et bestemt program. kan de så også se hvis man har taget noget fra en opgave her inde fra? For tænkte at det er jo dokumenter man tager ned, så det ligger vel ikke på nettet? -
Nogen som vil tjekke disse opgaver
ForumindlægHej nogen som har 5 minutter til at tjekke nogen opgaver? -
HURTIG!
ForumindlægHej. Er der nogle der har Folkeskolens afgangsprøve (Grønland): Problemregning - April-Juni 2008 plzz send den! jeg skal aflevere den på mandag! 1. USA 2. Økonomi 3. Flyrejsen 4. Klima 5. High School 6. Basketball-holdet 7 Basketball-spillet Plzz hjælp mig! -
Mit indlæg skal venligst slettes - Ellers tror min lærer at min opgave er hentet fra nettet.
ForumindlægHey, jeg postede for et stykke tid siden at jeg gerne vil have noget hjælp med tysk stil. Der fik jeg en del konstruktiv kritik osv. MEN problemet er at jeg har afleveret min stil til min lærer, som jeg lagde op her på studieportalen. DVS hvis min lærer tjekker nettet for at jeg har copy+pastet ... -
Gået i stå i analyse delen
ForumindlægHej :-). Godt nytår! Jeg er ved at skrive min 2. Års opgave (dansk-historie). Jeg skriver kun i dansk, og mit emne er mediernes magt, men med fokus på Muhammedkrisen (i nyeste tid). Jeg har lavet en del og alt det beskrivende og redegørende arbejde er færdigt, men den analyserende del sidder jeg... -
Genetik - hjælp!!!!
Forumindlæg1) Mange asiater oplever en kraftig ansigtstrødme ved indtagelse af selv små mængder alkohol, giv et bud på en genetisk forklaring på dette symptom. 2) Rensdyr III-I blev stjålet fra Rudolfs gård kort efter fødslen, og da både den røde lysende næse og evnen til at flyve viser sig når rensdyrene... -
Hjælp til engelskstil
ForumindlægHej, Ville spørge om der var nogle der ville hjælpe mig med rettelse af mine engelsk stil, som er en analyse af en artikel "The Great Famine" med henblik på en historisk samtidig sammenhæng. På forhånd tak :D -
Fravær og fratagelse af SU eller værre
ForumindlægHej. Jeg har meget fravær, da jeg har et dårligt immunforsvar, og derfor nemt bliver syg, især i vinterperioden. Mit fravær for det opgjorte er 12,14%, og mit fravær for året er 8%. Kan gymnasiet fratage min SU pga det, eller det der er værre, nemlig smide mig ud? -
Bestem differentialkvotienten f'(x)
Forumindlæga) f(x)=3x+4√x b) f(x)=2x∗e^x Mange tak :-) -
Bøjninger på fransk
ForumindlægHar brug for hjælp til nedestående fransk bøjninger i nutid. -
Biologi forsøg
ForumindlægHej Jeg skal lave et biologi forsøg der hjemme. Jeg har prøvet at Google lidt, men synes ikke rigtig der er noget spændende. Jeg vil gerne lave noget der er fedt og sjovt, som man kan lave der hjemme/i naturen. Har desværre ikke mulighed for at lave øl. Har i nogle ideer? Det skal være på c nivea... -
planlægger i jeres tid?
Forumindlæg... -
Fp9
ForumindlægHej SP. Skal skrive en stil fp9 engelsk december 2019, som skal afleveres i morgen Nogle der ved hvad fp9 engelsk december 2019 hvad man skal skrive om? -
nationalisme i danmark
Forumindlæghej jeg er igang med at lave et synopsis(eksamens prøve) om EU og Danmark jeg har stillet spørgsmålet "hvilken forhindring har den nationalistiske tankegang om EU’s indflydelse til mellemstaterne?" derved er jeg usikker på hvor stort et fænomen nationalisme findes i danmark i for... -
Udregning af vinkel mellem to diagonaler
ForumindlægJeg skal udregne den spidse vinkel mellem firkantens to diagonaler.. Det er ligemeget hvilken af de to.. Jeg kan ikke se hvordan jeg skal angribe den.. Jeg skal vel på en eller anden måde have diagonalen "delt op" så jeg kan regne det som en vilk&#... -
Blodtyper
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har et spørgsmål angående blodtyper. Hvad er forskellen på en blodtype når den er positiv og negativ, og vil en person med positiv blodtype ikke kunne modtage blod fra en person med samme blodtype hvor blodtypen er negativ i stedet for positiv? -
Logaritme regneregler
ForumindlægHej, jeg har en ligning jeg skal løse, og kunne godt bruge noget hjælp. den lyder: 3=4*7^x tak på forhånd. -
Gennemsnit
ForumindlægGodaften! Er dette rigtigt? På et fodboldhold havde de 14 spillere følgende alder: 21 34 20 25 25 27 29 19 31 30 20 22 20 og 29 Hvad var holdets gennemsnitsalder? = 25 Hvor mange var ældre over gennemsnittet? = 6 *Hvor mange % af spillerne var under 25 år? = 57% På forhånd, tak. **...
